Hotel Antik Boutique ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Miriam

Geen 3 sterren(uitgaande van 3 sterren Turkije)

Miriam
23-8-2010

We hadden bewust 3 sterren geboekt en wisten dat 3 sterren Turkije anders is dan 3 sterren Nederland. Echter: Er is sprake van structurele overboekingen, vooral mensen met kinderen(er zijn maar 4 familiekamers). Accommodatie is verouderd en veel achterstallig onderhoud. Management reageert niet adequaat op klachten. Restaurant: Vieze tafelkleden en kussens in stoelen. Eten eenvoudig, goed te doen. Echter op is op.Dus op tijd aanwezig zijn in restaurant. Voor vlees-liefhebbers: Weinig vlees.Kamers liggen rondom zwembad en bar. Vaak luide muziek tot in kamer er luide mensen. Kamers redelijk schoon. Niet altijd schone handdoeken. Water regelmatig op en Raki iedere dag op en geen nieuwe, pas later weer in avond. In opdracht van management. Personeel deed echt zijn best. Hard werken en lange werkdagen! Gladde vloeren bij zwembad en natte/gladde trappen. Veel mensen gevallen en zich bezeerd.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)