Hotel Antik Boutique ***

Review geschreven door driel

Zeer matig hotel

driel
23-8-2010

Bij de receptie spreken ze geen engels moeilijk om met ze te communiceren. Hotel was overboekt niet alleen bij ons maar bij nog meer vakantiegangers die na ons volgde. Je werd bij een ander smerig hotel afgezet en je moest het maar uitzoeken. Het eten was matig weinig variatie en op is op. Voor een all inclusive weinig assortie drank aan de bar, geen tussendoortje, ja een hard koekje. Nee voor dat geld heb je wel een beter hotel dan deze.En als erwat kapot is zoals onze douchekop moet je er 30 uur op wachten tot je een gebruikte terug krijg die het dan nog niet doet.Als je bij het zwembad wil liggen moet je middernacht je handoek neerleggen op een ligstoel als ie al niet bezet is anders heb je pech dan hebben de duitsers alles al in beslag genomen.En op tijd zijn met eten anders is dat ook op.In de badkamer heb je vieze dikke beschimmelde kitranden.Je heb een minibar in je kamer die gevuld hoort te zijn maar is ook niet zo.Blij dat we maar zeven dagen bij dit hotel geboekt hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)