Hotel Antik Boutique ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Richard en Miriam

Geen 3 sterren, ook niet voor Turkse begrippen!

Richard en Miriam
23-8-2010

Net een paar dagen terug. We hadden bewust 3 sterren geboekt en wisten dat dit in Turkije anders is dan in Nederland. Echter geen 3 sterren waard! Structurele overboekingen(ook bij ons, 1 nacht ander, nog slechter hotel)vooral bij mensen met kinderen. Heel triest! Verouderde accommodatie en veel achterstallig onderhoud. Gladde vloeren bij zwembad en natte en gladde trappen. Veel mensen uitgegleden en zich bezeerd. Kamers verouderd, veel zaken stuk, lekkende kranen, kapotte wc's, douches stuk, lekkende airco etc. Management nors en reageerde niet adequaat.Personeel deed echt zijn best. Hard werken en lange dagen.Kamers rondom zwembad en bar. Luide muziek en luide mensen, vaak tot laat in de nacht. Dus als je wilt uitrusten is dat daar niet echt mogelijk. Ook hier vroeg in de ochtend al overal handdoeken op ligbedden. Restaurant:Airco voorin restaurant, geen goed bereik, dus erg warm daar.Niet schoon!Buffet zeer beperkt/eenvoudig/op is op.Dagelijks Raki op en pas later weer daar.

Gereisd met partner in augustus 2010