Hotel Antik Boutique

4.6Matig

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Op vakantie geweest naar Antik Boutique?

4.6Matig

• Sauna

8 reviews over Hotel Antik Boutique

• 4tonnie de vrieze04-09-2010

nooit meer

zeer slecht,ga er nooit meer naar toe.Eten zeer slecht. Kamers verouderd.

• 2elbert en jacqueline31-08-2010

Wat een teleurstelling!

Bij aankomst werd ons heel bot meegedeeld dat het hotel vol was! In december vorig jaar al geboekt!!! We vroegen naar de manager en kregen hem uiteindelijk telefonisch te spreken. Hij had een smoes die de dagen erna steeds gewijzigd werd. We werden in hotel Sertkaya gedumpt en zouden de volgende dag opgehaald worden. Onze reisleider was niet bereikbaar. De volgende dag werden we niet opgehaald, hele dag gewacht, gebeld en gewacht. De dag erna zouden we gehaald worden, moesten weer zelf bellen. Kamer zou om 12 uur klaar zijn, was niet klaar, hele middag met een slapende baby in de receptie gewacht, terwijl de manager lekker in zijn kantoortje bezig was... Uiteindelijk bleek de door ons geboekt kamer niet beschikbaar. Woest waren we. En niet de enige!!! Het eten is in een bloedheet restaurant en is eigenlijk niet te eten. Voor kinderen weinig keus, alles vet of het druipt van de olie. Als je om een lepeltje vraagd, wordt ie een paar tafels verder neer gekwakt. Heel, heel jammer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 6louis en maria verhoeven25-08-2010

meer verwacht van all inclusief

Het eten was niet variabel en na 22.30 was er alleen tegen betaling nog wat te drinken.Kamers waren niet erg schoon en we moesten 3 dagen met dezelfde handdoeken doen.Onze airco werkte niet het was zelfs lek.We hebben wel een andere kamer gehad.Er lag achter ons bed een handdoek die er al heel lang lag om het water van de lekkende airco op te vangen dus als we in onze kamer kwamen was het net een rioollucht.Heel slecht voor je gezondheid toch.Het hotel is beslist geen aanrader voor gezinnen met kinderen die hebben een slechte keuze aan eten.Het personeel sprak geen engels of duits als middaghapje had je iedere dag pannenkoeken die niet erg hygienisch gebakken werden misschien een adres voor rob van de smaakpolitie eens langs te sturen want ook het restaurant liet aan hygiene te wensen over

• 4driel23-08-2010

Zeer matig hotel

Bij de receptie spreken ze geen engels moeilijk om met ze te communiceren. Hotel was overboekt niet alleen bij ons maar bij nog meer vakantiegangers die na ons volgde. Je werd bij een ander smerig hotel afgezet en je moest het maar uitzoeken. Het eten was matig weinig variatie en op is op. Voor een all inclusive weinig assortie drank aan de bar, geen tussendoortje, ja een hard koekje. Nee voor dat geld heb je wel een beter hotel dan deze.En als erwat kapot is zoals onze douchekop moet je er 30 uur op wachten tot je een gebruikte terug krijg die het dan nog niet doet.Als je bij het zwembad wil liggen moet je middernacht je handoek neerleggen op een ligstoel als ie al niet bezet is anders heb je pech dan hebben de duitsers alles al in beslag genomen.En op tijd zijn met eten anders is dat ook op.In de badkamer heb je vieze dikke beschimmelde kitranden.Je heb een minibar in je kamer die gevuld hoort te zijn maar is ook niet zo.Blij dat we maar zeven dagen bij dit hotel geboekt hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 5Richard en Miriam23-08-2010

Geen 3 sterren, ook niet voor Turkse begrippen!

Net een paar dagen terug. We hadden bewust 3 sterren geboekt en wisten dat dit in Turkije anders is dan in Nederland. Echter geen 3 sterren waard! Structurele overboekingen(ook bij ons, 1 nacht ander, nog slechter hotel)vooral bij mensen met kinderen. Heel triest! Verouderde accommodatie en veel achterstallig onderhoud. Gladde vloeren bij zwembad en natte en gladde trappen. Veel mensen uitgegleden en zich bezeerd. Kamers verouderd, veel zaken stuk, lekkende kranen, kapotte wc's, douches stuk, lekkende airco etc. Management nors en reageerde niet adequaat.Personeel deed echt zijn best. Hard werken en lange dagen.Kamers rondom zwembad en bar. Luide muziek en luide mensen, vaak tot laat in de nacht. Dus als je wilt uitrusten is dat daar niet echt mogelijk. Ook hier vroeg in de ochtend al overal handdoeken op ligbedden. Restaurant:Airco voorin restaurant, geen goed bereik, dus erg warm daar.Niet schoon!Buffet zeer beperkt/eenvoudig/op is op.Dagelijks Raki op en pas later weer daar.

• 6Miriam23-08-2010

Geen 3 sterren(uitgaande van 3 sterren Turkije)

We hadden bewust 3 sterren geboekt en wisten dat 3 sterren Turkije anders is dan 3 sterren Nederland. Echter: Er is sprake van structurele overboekingen, vooral mensen met kinderen(er zijn maar 4 familiekamers). Accommodatie is verouderd en veel achterstallig onderhoud. Management reageert niet adequaat op klachten. Restaurant: Vieze tafelkleden en kussens in stoelen. Eten eenvoudig, goed te doen. Echter op is op.Dus op tijd aanwezig zijn in restaurant. Voor vlees-liefhebbers: Weinig vlees.Kamers liggen rondom zwembad en bar. Vaak luide muziek tot in kamer er luide mensen. Kamers redelijk schoon. Niet altijd schone handdoeken. Water regelmatig op en Raki iedere dag op en geen nieuwe, pas later weer in avond. In opdracht van management. Personeel deed echt zijn best. Hard werken en lange werkdagen! Gladde vloeren bij zwembad en natte/gladde trappen. Veel mensen gevallen en zich bezeerd.

• 3Niels van Zurk12-08-2010

Ontzettend waardeloos hotel, niet 3-ster waardig

Hotel Antik Boutique in Side Turkije; slechte service, slecht ontvangst, vuile en slecht verkerende kamers, vuil zwembad, na 22.30 geen "all in " alleen tegen betaling ( zelfs koffie ) receptie totaal niet behulpzaam en teveel uit op geld van de Nederlanders.

• 7Willy van den Bomen26-06-2010

prima hotel

In april ben ik hier verbleven. kamers:Basic, alles zit erin Als eerste gast van 2010 prima verzorgd ,zeg gerust vertroeteld Personeel deed alles om het zo aangenaam mogelijk voor iedereen te maken Door aswolk IJsland later weggegaan Eigenaar en personeel hebben ons prima opgevangen en geholpen Geen misbruik van situatie gemaakt gewoon het standaardbedrag bijbetaald voor all inn, wat touroperator hun ook per nacht betaalde voor de extra nachten.Ik kan er thuis niet all inn van leven!! Ze spraken verschillende talen waaronder 1 persoon ook nederlands. Anders deden ze alle moeite om je te helpen. Ligging op loopafstand naar centrum ongeveer 1/2 uur en naar het strand brachten en haalden ze je ook weer op. Heerlijke vakantie gehad en voor mij een terugkeer-adres ook al is het maar een drie-sterrenhotel het was erg persoonlijk naar de gasten toe. Zij stonden op nr 1.

Alleen gereisd in juni 2010

Hotel Antik Boutique info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel