Hotel Angora Manavgat

Hotel Angora Manavgat
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Angora Manavgat voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Angora Manavgat in het Nederlands

super hotel .all in.vriendelijke bedienig.schoon.!

valcq,
30-1-2018

in ene weg top Geen Opmerking

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

redelijk

Joop Van Zeben
28-7-2015

Goed hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Kamer erg klein. Wij zaten bijna boverop het zwembad wat erg gehorig was. De gasten lagen bijna een meter van ons balkon..Dus weinig privacy. Eten was zeker voldoende maar weing variatie. Eerste nacht veel last gehad van mieren vooral in bed maar de kamer werd direct extra schoongemaakt daarna weinig last gehad. Wifi was in het hele hotel en bij het zwembad gratis. Hotel vooral ingesteld op Duiters. Wel een familie hotel. Een beetje het gevoel van ons kent ons.we hadden het gevoel dat we er niet bij hoorde.

wij verbleven hier van eind Mei tot begin Juni.

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angora Manavgat in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angora Manavgat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.