Hotel Amelia Beach Resort & Spa

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°8°
Hotel Amelia Beach Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Amelia Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

36 tips over Hotel Amelia Beach Resort & Spa

Toon001, 28-7-2015

Zeker een bezoek brengen aan de markt van Manavat.

Je kan er ook wat snorkelen.

klara goedhart, 3-10-2014
Wij hadden kamer 1321 en 1322,1322 heb je groot balcon en mooi uitzicht,en bijna geen zon,wat toch wel fijn is bij 37 graden!!
jacqueline.rombaut, 11-8-2014
rustvakantie aanrader !!! prijs kwaliteit

Eline Desimpelaere, 31-7-2014
Zeker de schildpadden in de zee eens opzoeken! De moeite waard om zo'n grote schildpadden op 3 meter van jou te zien bovenkomen!
Fam. Wever, 24-7-2014
Graag een pin automaat of mogelijkheid contact te pinnen in het hotel i.v.m. excursies b.v. Je kon met een taxi op en neer kosten € 30.00 ............
Vivian Jansen Schoonhoven, 20-7-2014
Er is in het hotel geen pinautomaat aanwezig dus zorg ervoor dat je wel wat cash geld mee neemt. Als je nog wil pinnen kun je dit in de stad doen. je kunt met het hotel busje voor 5 euro naar side of manavgat.

Dorine, 10-6-2014
Voor shoppen: ga naar Manavgat is veel minder touristisch dan Side. Ga niet naar de bizar 800 meter verderop, daar word je letterlijk naar binnen getrokken. Men kan zowel in euro's als in turkse lira's betalen. De bus naar beide plaatsen (Manavgat en Side) rijdt alleen bij min. 15 pers. Je wordt niet gewaarschuwd door het hotel als deze niet rijdt. Wat vaak het geval was. Kosten 5 euro p.p. Boek niet de voordeelkamers, die liggen onder het amphit theater en zijn super klein en benauwd.
patricia_coremans, 15-1-2014
Dagje Side. Wij hadden een 4 persoonskamer met stapelbed het was niet ruim maar je bent er bijna niet dus voor ons geen probleem.
Ferry, 26-9-2013
Resort ligt ver van Side of Manavgat. Taxi is duur. Je kan beter met domus gaan of met de hotelbus die dagelijks op en neer rijd voor 5 euro pp. In Manavgat leuke markt die je in een uur wel gezien hebt, Side is zeker de moeite waard, leuke winkelstraatjes en wie van Romeinse opgravingen houdt.. Er valt erg veel moois te zien!!
Olislagers, 25-9-2013
leuke glijbanen voor kinderen.

Onze bezoekers bekeken ook: