Hotel Altinkum

• Sauna

148 reviews over Hotel Altinkum

• 10Michael van Roozendaal21-11-2010

Zeker nog een Keer!

Altinkum ligt op 5 minuten lopen van side centrum, mooie kamers en vooral alles schoon. Personeel ook vriendelijk, eten was op zich wel anders elke dag. Het was geen uitgebreid buffet maar is ook niet wat ik er van verwacht. Ze hadden elke dag wel iets van aardappels in verschillende vormen en rijst pasta noem maar op. Salades waren er genoeg ook soep elke dag ook verschillend. Nagerechten erg lekker ook veel soorten. Ook het A la carte eten bij het hotel is lekker. Het terras is ook toegankelijk voor buitenaf. Iedereen heeft bandjes zodra ze zien dat je er geen hebt houden ze je ook aan wat je komt doen op het park. Dus niet verder dan terras voor buitenaf. Als ik nog eens naar Side zou gaan zou ik hier zeker terug gaan. Side zelf ook een leuk stadje, hotel recht aan zee en ook watersport zoals Parasailing en Jetski en dergelijke zo goed als voor het hotel voor verhuur. Wij zaten half pension All inclusive was voor 10 euro p.p. p.d bij te boeken. Dit is een echte aanrader.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Ans20-10-2010

prima vakantie

mijn vriendin en ik zijn gisteren teruggekomen van Altinkum Bungalows in Side. Wij hadden de eerste drie dagen een gezellige groep obers op het buitenterras. Misschien wel wat te gezellig want daarna werden ze op staande voet ontslagen! Daarvoor in de plaats kwam een groep die geen drie woorden buitenlands spraken (Engels noch Duits) en er absoluut geen enkele sfeer meer was! Het schijnt dat overal camera's en microfoon's hangen en dat de eigenaar een soort van dictatortje is. Verder geweldige locatie, heerlijk eten en ontzettend schone huisjes met elke dag nieuwe handdoeken.

Alleen gereisd in oktober 2010

• 9Frans en carin03-10-2010

Heel erg leuk!!!

Samen met mijn man dit complex bezocht afgelopen week. We hadden een gerenoveerde bungalow, mooie ligging van het complex, dicht bij zee, centrum en winkels. All-in formule mag wat uitgebreider in tijd, 22.00 is wel erg kort. Verder prijs/kwaliteit goed. Gemoedelijke sfeer, net een camping. Zeker weer een keer terug. Er waren gezellige hollanders.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Ronny, Wilma, Tessa en Rick01-10-2010

Gewoon super

Net terug van Altinkum, en echt geweldige 2 weken gehad. wij zij geweest met 2 kinderen van 4 en 1, en zei hebben net als wij en de ouders van mijn vriendin een geweldige tijd gehad. Het eten was goed en ook de hamam is heerlijk. Voor kinderen is er niet veel maar er wordt aan gewerkt. Er komt een overdekte speelplaats voor de kinderen en er was een magnetron besteld om het eten voor de kleintjes warm te maken. De obers waren super met name Memhet en Ramazan...bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8paul29-09-2010

supper gewoon

net terug van 10 dagen altinkum zeer goed hotel bungalow zeer goede bediening en zeer net personeel goede kamermeisjes zeer schoon en vooral niet de hamam vergeten zeer goede verzorging en de aroma therapie is zeer zeker aan te bevelen het eten was goed gevarieert en elke dag wat anders tot zelfs een broodje hamburger of een broodje doner en ook de kapper is goed en niet duur meschien tot volgend jaar

Gereisd met vrienden in september 2010

• 7Yvonne Pieters15-09-2010

Dit was helaas de laatste keer!

Wij waren afgelopen zomer voor de derde keer in Altinkum, dat was dus deze keer een tegenvaller, konden dit keer alleen een ijskast krijgen als we voor 20 euro drank ( fris) afnamen! Slecht echt slecht, beslist niet klant vriendelijk. Jammer, voor ons echt de laatste keer. Strand is slecht sinds de boulevard er is. Airco in Restaurant kapot, voortdurend bedorven boter. Personeel zeer vriendelijk, die maken de sterren, Ramazan, Mehmet, Osman, en Orhan, zijn echte toppers. Hebben ook prive restaurant voor de bar, daar kun je dus niet zitten. Plaatsen voor ontbijt, lunch en diner zeer beperkt. Een ober achter de bar zeer onvriendelijk tegenover gasten. Schoonmaak personeel goed! Receptie ook zeer goed! De baas die zit alleen maar zijn personeel gade te slaan en zit natuurlijk eerste rang! Met zijn uitgebreide familie. Eten niet gevarieërd. Maar dat wisten we al!Voor ons niet meer.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10M van Duiven07-09-2010

geweldig 3* hotel

wij twee vriendinnen zijn voor het eerst naar dit hotel geweest, we zijn ontzettend blij dat we hier geweest zijn. We hadden een heel mooi huisje(ook goed schoon), een mooie omgeving, het personeel doet er alles aan om alles zo goed mogelijk te laten verlopen ook zijn ze vriendelijk en erg behulpzaam. de kapper op het terrein van het hotel is ook erg goed. Het eten is eenvoudig maar goed, wij hebben ook alla carte gegeten het eten was daar ook super goed, voldoende keuze en erg gezellig. wij vinden dit hotel een aanraden en wij komen er beslist terug de Vriendinnen M&M

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Henri Boers25-07-2010

Gewoon goed

We zijn net terug van 2 weken Altinkum. Dit was de 2de keer in Altinkum, en het is weer goed bevallen. Ze blijven bezig om dingen te verbeteren, en een welkome aanvulling is de buurman Alaaddin die daar een restaurant heeft en heel goed eten serveert. Zeker de moeite waart om een keer te eten. Gezien de prijs die hier betaald zal je niet snel iets beter vinden op deze locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Henri Boers21-07-2010

perfecte lokatie

Net terug uit Side tweede keer in Alinkum geweest, is een prima lokatie. Het eten is best goed maar het gaat wel vervelen na een tijdje. Als je wat anders wilt eten stap je zo door de heg bij de buren die een stukje huren daar. Bistro Alaaadin De kwaliteit is daar erg goed pizza met echte kaas om maar een voorbeeld te noemen. Een echte harde patat met patat kruiden. Personeel is vriendelijk, en er word alles naar vermogen aan gedaan om het steeds beter te maken. Ik/we hebben het alacarte van Alinkum zelf niet uitgeprobeerd. Als iemand nog opzoek is naar de oude Hamam mensen moet je zijn in hotel Sirma, rechts over de boelevard na paar honderd meter.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6J van Dijk12-07-2010

Redelijk

Het all inclusive concept is zeer gering, alleen de frisdranken, Pera bier, wijn, vodka en raki zijn inclusief. Alle overige dranken moet je betalen. Het eten was het over het algemeen genomen wel goed. Personeel over het algemeen wel vriendelijk muv 1 barjongen (ik weet helaas zijn naam niet). Ligging is natuurlijk ook perfect, vlakbij het centrum en aan de boulevard. Wij kregen ook een nieuwe bungalow, dus dat was prima. Airconditioning kon op alle tijden van de dag aan. Zeer veel Russen en Duitsers en een paar Nederlanders. Wij gaan niet meer terug.

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Altinkum info