Hotel Altinkum

• Sauna

148 reviews over Hotel Altinkum

• 6C. Kardienaal16-07-2012

Niet Meer

Wij waren afgelopen zomer voor de eerste keer in Altinkum, hiervoor zijn wij in Can Garden geweest ( 500 m verder op boulevard ) Het verschil tussen 3 of 4 sterren is ons nu wel duidelijk geworden. Personeel achter de bar niet vriendelijk tegenover klant. Schenken consequent halve glazen limonade en wijn, tappen bier van tevoren, waarna je bij bestelling een laagje schuim op een "dood" glas bier krijgt. Hebben ook prive restaurant voor de bar, daar kun je dus niet zitten. Plaatsen voor ontbijt, lunch en diner zeer beperkt. Schoonmaak personeel wel vriendelijk. Eten niet echt gevarieërd. Voor ons niet meer. Erg veel oostblok gasten. ( dus voordringen bij alles )

Gereisd met partner in juni 2012

• 9baloeke13-07-2012

een aanrader

heel leuk, rustig, mooi Side Personeel echt heel vriendelijk Prijs ligt heel goed genoeg eten ter vinden staat van de kamers, je moet het niet echt nauw nemen, bed slaapt, airco werkt goed elke dag kamers werd de kamer gekuist personeel is heel kindvriendelijk, geen animatie voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9claudia29-06-2012

SUPER!!!!

Wij zaten in een mooie ruime bungalow.. Klein terrasje eraan waar je gewoon met zijn twee kon zitten. Perfecte omgeving. Je loopt zo het strand op. Het eten daar waren we huiverig voor door de slechte berichte die verderop staan maar echt waar, we hadden erop gerekend dat we leke dag uit eten zouden gaan maar het eten was zo lekker dat we elke dag daar gegeten hebben. Tja en regels zijn regels 22.00 geen drinken meer maar dat wordt toch van te voren aangegeven dus ... Het strand waren ze nog mee bezig ze zijn echt keihard aan het werk om dat goed in orde te krijgen. Toen we aankwamen lagen we in de blub en toen we weggingen lag er een hele lading nieuw zand waar de bedjes zeker 5 dik naar voren gezet konden worden.

Maandag en Donderdag markt in Manavgat dolmus id 1,=

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Monique van Ringelenstijn24-06-2012

Een leuke plek.

Wij zijn al hier al een paar x geweest. Het eten is dit jaar erg goed. Ook het personeel is vriendelijk. Wij werden om 8 uur 's ochtends opgehaald voor de terug reis en omdat het ontbijt pas een 8 uur start, mochten wij om half 8 de eetzaal in. Zonder dat wij hier om vroegen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 9Lydia08-06-2012

Heel goed bevallen.

Wij zijn net terug van Hotel Altinkum in Side en willen weer terug!! Het is super goed bevallen. De ligging is super. Lekker dichtbij het Centrum en je kunt heerlijk wandelen langs de boulevard. Het strand is vorige week opgespoten, waardoor er ook veel meer bedjes op het strand gezet kunnen worden. Ons zoontje van 2,5 jaar heeft daar heerlijk gespeeld. Het eten was erg lekker.Wij hebben iedere dag echt lekker gegeten. De turken zijn erg leuk voor kleine kinderen en ons zoontje kreeg ook alle aandacht.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8Ellen20-05-2012

Absolute aanrader! Prachtig gelegen!

Bungalows zijn sober ingericht maar zijn verder netjes. De bedden zijn aan de harde kant maar slapen verder prima. Het enige wat ontbrak is een koelkastje, maar deze zijn tegen een vergoeding te huur. Kluisjes zijn te huur voor 1 euro per dag. All inclusive is tot 22:00 uur daarna moet je betalen voor je drankjes. Het eten is prima, en als je een keertje buiten de deur wilt eten is het stadje op 200 mtr afstand :-) Het hotel ligt aan de boulevard en het strand. Strand is erg smal (1 ligbed breed) maar wel heerlijk rustig. Voor 1 euro kun je met de dolmus naar de markt in Manavgat, ook zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Eelze enIngeborg09-05-2012

Heerlijk!

Dit hotel is echt goed voor de prijs! de liggin is geweldig..lekker aan een tafeltje zitten en de zon onder zien gaan.. het centrum is ook erg leuk. en de hammam is ook zeker een aanrader. het enige minpuntje is dat je s'morgens 07.00 uit je bed moet om nog een plekje bij het strand/zwembad te willen bemachtigen.

Maar zeker een aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2011

• 8willempie06-02-2012

Geweldig

Voor de 4e keer in Altinkum geweest. Voor zonvakantie van mei tot en met oktober een prima plek! Prachtige ligging aan de mooie boulevard met vele winkeltjes en restaurantjes. Het personeel is fantastisch, vooral Mehmet en Ramazan! Elke keer weer een feest van thuiskomen op een vakantieadres! De bungalowtjes stellen niet heel veel voor, maar alles is schoon, schone handdoeken en prima badkamer (alhoewel ouder), de bedden zijn vrij hard. De prijs/kwaliteit verhouding is prima, en het is een goede uitvalsbasis om met de dolmus Turkije langs die kant te verkennen. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8y29-12-2011

Leuke plek

Goede ligging, prijs kwaliteit prima, lekker eten, waren er voor 2de keer en hebben beide keren een fijne vakantie gehad, Met de bus kan je alle kanten op en het centrum is 200 meter lopen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Kitty29-10-2011

Geen sterrenhotel maar met die ligging: TOP!

Begin oktober 2011, een verrassende ervaring: beetje uitgeleefde hotelkamer/huisje met een keihard bed maar met een leuke veranda en een prachtige ligging in een tuinachtige omgeving met (fruit)bomen. Ontbijt direct aan zee, alleen voor het uitzicht ga je hier naar toe. Aardig personeel, je voelt je geen nummer maar een gast. Saladebar zéér uitgebreid maar het warme eten bestaat slaat uit slechts 6 bakken met wel iedere avond iets anders. Nadeel is de sluitingstijd van de gratis bar: 22.00 uur!! Daana is het betalen. Side zelf is EEN grote archeologische opgraving waar je vrij doorheen kunt lopen. Als liefhebber van de Romeinse en Griekse oudheid haal je hier je hart op! Ook het erg toerisische stadje is gewoon gezellig. Voor deze belachelijk lage prijs gaan wij ABSOLUUT weer terug! En vanaf deze plaats: groetjes aan Jolanda en Yvonne. Zonder jullie was de vakantie half zo gezellig geweest!

Gereisd met partner in oktober 2011

Hotel Altinkum info