7 vragen over Hotel Altinkum

• dunya, 21-05-2013 Rapporteren

all in op het strand ??

Kun je ook drinken bestellen op het strand of moet je daarvoor terug naar het hotel ?? En zijn de matrassen echt zo oud en versleten of verschild dat per huisje ??

M.v. g Dunya

Rosanne, 16-08-2013

Je kon geen drinken bestellen op het strand, daarvoor moet je wel terug naar het hotel. Maar dat is alleen een kwestie van een trappetje op lopen, dus dat is geen enkele moeite! De bedden in ons huisje waren wel echt keihard.. Het feit dat het vaker genoemd wordt, zal dan wel betekenen dat het in elk huisje wel hetzelfde is helaas..

• Nicole, 26-07-2012 Rapporteren

vakantie augustus

Weet iemand of je moet betalen en hoeveel voor de strandbedden en paracols op het strand? Heeft iemand verder nog leuke tips?

Jose, 06-08-2012

Alles gratis

• Vivianne, 02-07-2012 Rapporteren

Beveiliging

Hallo!

Ik ga hier binnenkort ook heen met mijn dochtertje. Ik vroeg me alleen af of er gebruik werd gemaakt van all in bandjes en of er goed beveiligd wordt bij de ingang? Of kan je er zo in en uit lopen..

GR!

Claudia, 07-07-2012

Je krijgt een geel bandje om en inderdaad hebben ze het echt wel door als er vreemde op het "park" zijn. Het is niet heel groot gewoon leuk je ziet het zelf ook wanneer er nieuwe mensen zijn en dat er weer oudere weg zijn.

Het is echt leuk daar, alleen voor kleintjes is er niet veel te doen maar je loopt zo het strand op dus daar is een emmertje en en schepje al genoeg toch.

Mijn dochter en vriend gaan morgen erheen.

Fijne vakantie!

• co v wijnbergen, 21-06-2012 Rapporteren

over de airco

even een vraagje doet de airco het de hele dag of nog steeds op gepaste tyden gr

Claudia, 07-07-2012

Je kan de airco zodra je thuis bent instellen en die werkt dan ook prima.

Je krijgt een sleutel met daaraan je stroomkaart die doe je in het stopkontakt en zo heb je dan licht en evt airco.

Je kan ook een ijskastje huren voor 1,- per dag.

• Carin, 14-03-2012 Rapporteren

strand

Is het hele strand werkelijk zo smal?

mev doek, 04-08-2013

hallo weet u mieschien hoe diep het zwembad is vr groet mev doek

Claudia, 07-07-2012

Toen wij er waren hebben ze het strand verbreed en dat zag er mooi uit toen we weggingen.

We kwamen aan en toen was het echt een modderpoel en elke dag waren ze 'savonds aan het werk om het in orde te krijgen en op de laatste dag hadden ze extra zand laten storten waardoor er eindelijk een normaal strand gecreëerd kon worden.

Perfect!

Ellen, 20-05-2012

Ja bij het hotel wel, maar aan de andere kant van Side is een groot (openbaar) zandstrand.

• Piet, 20-01-2012 Rapporteren

Avond animatie

Is er ook avond animatie bij dit hotel? Aangezien het een All-inn hotel is?

willempie, 06-02-2012

Eén keer in de week is er een Turkse avond. Verder is het een eenvoudig 3 sterrenhotel en moet je het zelf gezellig maken. Neem een spel kaarten mee, wandel langs de boulevard, of slenter door Side by night!

• Annemarie, 20-06-2009 Rapporteren

is dit geschikt voor kleine kinderen?

Hallo,

Wij denken er over om met onze kinderen van 2 en 5 jaar naar dit resort te gaan. Zijn de kamers groot genoeg en is het resort ingericht op kleine kinderen?

Groet, Annemarie

Eric en Anja, 05-06-2010

Nee dit park is niet geschikt voor kleine kinderen, het is zelfs gevaarlijk daar het Zwembad overal 1.50 diep is. Het peuterbadje is nauwelijks groter dan een stoeptegel. Verder is er niks om kinderen te vermaken dus hoewel wij er een leuke vakantie hebben gehad zou ik het niet aanraden voor een vakantie met kleine kinderen.