Hotel Ali Bey Resort Side

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag16°11°
Hotel Ali Bey Resort Side
9,1

Omschrijving
In Ali Bey Deluxe Resort bij Side in Turkije vind je heerlijk gevarieerd eten. De animatie organiseert veel verschillende activiteiten en ook de rest van het personeel is vriendelijk. Let wel op dat niet alle drankjes all-inclusive zijn. Op loopafstand van het centrum van Side waarnaar je toe kunt wandelen via het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Resort Side voor je op een rij gezet:

268 reviews over Hotel Ali Bey Resort Side in het Nederlands

Prima hotel. Netjes, lekker eten, prima bedden.

Wel jammer dat je zonder een Fitness First abonnement niet in de fitness mag. Om alsnog te kunnen fitnessen moet je een behoorlijk bedrag voldoen van ik meen 50 euro/week.

Gereisd met partner in oktober 2018

super

jordy,
27-11-2018

super goed hotel! personeel heel vriendelijk en beleefd en behulpzaam! het eten was super mega veel keuze, je werd naar je kamer gebracht met een golfkar en als je weer moest vertrekken kwamen ze je weer ophalen. wij waren begin mei gegaan en zelfs dan is de animatie top en vollop, savonds werden er feesten georganiseerd en de shows waren door professionele dansers. en de kamers waren echt super! we zijn al 6x naar turkije geweest maar dit was wel een van de betere hotels!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Genieten in stijl

Wim De Wolf,
23-10-2018

Van bij aankomst heb je direct wow gevoel.

Alles is echt overweldigend mooi van kamer tot restaurant.

Hotel was half oktober goed bezet maar nergens drukte gevoel en het tafelen s'avonds is echt gezellig en rustig.

Eten heb je heel de dag in overvloed maar de dranken daar hangt wel rare all inn formule aan vast.

Bier, wijn en lokale cocktails geen probleem maar voor simpele Martini zou je moeten betalen?

Zijn veel goedkopere hotels die hier echt beter scoren.

Voor de rest hebben we een super week gehad en aangezien mijn vrouw haar hart hier heeft verloren zit de kans er dik in dat we nog eens terug keren.

Ook een dikke proficiat aan het personeel want na 10 keer Turkije nog nooit zo een niveau mee gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig hotel

Rita,
17-10-2018

Alweer een geweldige vakantie gehad in Alibey resort en dit al voor de 8e maal op rij. Lekkere en afwisselende buffetten . Prachtige kamers. Wij vinden het leuk dat er geen al te groot verloop is van het personeel, zo is het altijd opnieuw een blij weerzien met deze vriendelijke, hulpvaardige mensen. Speciale dank aan Umut, Kamil en vooral aan Ridvan beter bekend als Speedy en niet te vergeten Mehmet. We tellen alvast af naar volgend jaar !

FANTASTISCH

Wilfried en Arlette,
9-10-2018

Een echte aanrader voor iedereen . Mooi proper hotel met veel variatie van eten en

animatie . Beste hotel in Turkije in 10 jaar .Heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam .Het wandelen in het domein was zalig tussen al dat groen .

We willen de ganse staff en zeker Mehmet bedanken voor de inspanningen die ze doen voor alle gasten .

Bedankt voor deze mooie vakantie .

Gereisd met partner in september 2018

fantastisch hotel met aandacht voor de gasten

Lieve en Ronny,
7-10-2018

zeer goede ligging op wandelafstand over het strand naar Side, dolmus in de straat, zeer uitgebreide keuze maaltijden (zéér goed verzorgd), plaats voor mensen die rust willen en mensen die van animatie houden. Verschillende zwembaden.Mooie ruime kamers met comfortabele matras en keuze tussen verschillende soorten kussens. Hygiëne was top zowel in de kamers als in de grote tuin. Nederlandstalige manager guest relations(uitermate vriendelijk). Wij zijn er reeds 2x geweest en gaan ook volgend jaar weer terug. Tophotel ! Voor ons geen echte minpunten aanwezig !

Geweldig Resort

Rutten,
29-9-2018

Net een paar dagen terug van dit paradijs.

Dit resort is geweldig.

Mooi verzorgd groen resort met verschillende zwembaden en een mooi zandstrand.

De aanleg van het groen is een lust voor het oog.

Hier kom je echt tot rust. Geen harde muziek bij de zwembaden.

personeel super vriendelijk.

Eten was heerlijk en warm.

Buffetten zijn een lust voor het oog.Elke avond wel wat anders te eten.

We hadden voor 1 dag het strandpaviljoen gehuurd.....Zeker een aanrader.

De bediening in het restaurant en snackbar waren top.

De kamer was schoon en mooi.

Volgend jaar gaan we zeker terug.

Super hotel

Matthee Nancy,
23-9-2018

We waren voor de 3 de keer in Side dit hotel steekt er zeker boven uit, super mooi, vriendelijk personeel, mooie kamer,eten zeer goed moeilijk om een negatief puntje te vermelden gewoon Super

Fantastich hotel

Stevens Ann,
12-9-2018

Uitstekend hotel om te verblijven. Personeel super vriendelijk, lekker eten. Ook de verschillende zwembaden zijn zalig .

Ook de kamers zijn heel mooi en netjes.

Super hotel echt een aanrader.

Gereisd anders in augustus 2018

Super hotel

Laura Haulet,
11-9-2018

Super hotel, heel lekker eten, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, mooi domein veel groen aanwezig.

Gereisd anders in augustus 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.