Hotel Ali Bey Resort Side

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Ali Bey Resort Side
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Ali Bey Deluxe Resort Side is een groot hotel. Toch is jezelf verplaatsen hier geen probleem volgens reviewer Jordy: ‘Je werd naar je kamer gebracht met een golfkar en als je weer moest vertrekken kwamen ze je weer ophalen’. Ook tijdens je vakantie kun je gebruik maken van deze dienst. Jullie zijn dan ook zeer te spreken over de servicegerichtheid en de vriendelijkheid van het personeel. Dit is bovendien een groen resort met mooi aangelegde tuinen. Als rustzoeker zit je hier dus goed. Wandel door de tuinen of geniet van een middag op een ligbedje aan het zwembad.

Faciliteiten in Ali Bey Resort Side

Gezellige avonden met een hapje en drankje? In het hotel worden er themafeesten georganiseerd met professionele dansers. Sabrina schrijft: ‘De shows 's avonds zijn van hoog niveau en worden door het professionele animatieteam uitgevoerd. De kinderen en wij keken hun ogen uit!’.

Het eten in Ali Bey Deluxe Resort Side is tot in de puntjes verzorgd, zo blijkt uit jullie reviews. Het is vers en warm en je kunt op meerdere plekken in het hotel eten. Elke middag worden er verse pannenkoeken en wafels gebakken. En dat is smullen! Heb je trek in een cocktail? Bestel er een bij de bar bij het zwembad en nip eraan op je ligbed in de zon. Of neem plaats op het terras. Een groot pluspunt is volgens jullie dat de drankjes worden geserveerd in glazen bekers. Dat smaakt toch wel een stuk beter dan een drankje uit een wegwerpbeker.

Ga je met kleine kinderen en/of tieners op vakantie? Dankzij de speciale Youth Club voor kinderen vanaf 14 jaar, hebben ook tieners hier een fijne tijd. Het aanbod aan activiteiten is hier groot. Bijzonder zijn de elektrische autootjes waarmee de kids over het resort kunnen crossen.

Voor wie even wil genieten van rust zonder kinderen, is er de ‘silent pool’. Waar je alleen heen kunt als je 16 jaar of ouder bent. Liever wel wat vertier? Er zijn meerdere zwembaden, waarvan sommige met glijbaan.

Ga je voor luxe met een hoofdletter L? Boek dan een suite. Dan heb je zelfs je eigen jacuzzi. Al zijn alle kamers uitgerust met airconditioning, goede bedden en een minibar die dagelijks wordt bijgevuld.

Ligging

Ali Bey Resort Side ligt pal aan het strand. Erg makkelijk, want je wandelt zo van je hotelkamer naar het privéstrand. Bij de beachbar haal je een verkoelend drankje en een snack.

De ligging van het hotel is top wanneer je graag een levendig centrum binnen handbereik hebt. Je kunt te voet naar het centrum van Side. Combineer een strandwandeling met de tocht naar deze badplaats. Side is volgens jullie erg gezellig. Een hotspot in deze plaats is de haven waar je hippe barretjes en discotheken vindt en natuurlijk de mooiste jachten spot. Verder zit je hier ook als cultuurliefhebber goed. In het oude centrum van de stad vind je genoeg ruïnes en overblijfselen uit de tijd van de romeinen.

Zie jij jezelf al rondstruinen in het zonnetje door het centrum van Side of relaxen bij Ali Bey Resort Side? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Resort Side voor je op een rij gezet:

268 reviews over Hotel Ali Bey Resort Side in het Nederlands

Geen Fitness First pas? Dan geen gratis fitness...

Angie
28-12-2018

Prima hotel. Netjes, lekker eten, prima bedden. Wel jammer dat je zonder een Fitness First abonnement niet in de fitness mag. Om alsnog te kunnen fitnessen moet je een behoorlijk bedrag voldoen van ik meen 50 euro/week.

Gereisd Met partner in oktober 2018

super

jordy
27-11-2018

super goed hotel! personeel heel vriendelijk en beleefd en behulpzaam! het eten was super mega veel keuze, je werd naar je kamer gebracht met een golfkar en als je weer moest vertrekken kwamen ze je weer ophalen. wij waren begin mei gegaan en zelfs dan is de animatie top en vollop, savonds werden er feesten georganiseerd en de shows waren door professionele dansers. en de kamers waren echt super! we zijn al 6x naar turkije geweest maar dit was wel een van de betere hotels!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Genieten in stijl

Wim De Wolf
23-10-2018

Van bij aankomst heb je direct wow gevoel. Alles is echt overweldigend mooi van kamer tot restaurant. Hotel was half oktober goed bezet maar nergens drukte gevoel en het tafelen s'avonds is echt gezellig en rustig. Eten heb je heel de dag in overvloed maar de dranken daar hangt wel rare all inn formule aan vast. Bier, wijn en lokale cocktails geen probleem maar voor simpele Martini zou je moeten betalen? Zijn veel goedkopere hotels die hier echt beter scoren. Voor de rest hebben we een super week gehad en aangezien mijn vrouw haar hart hier heeft verloren zit de kans er dik in dat we nog eens terug keren. Ook een dikke proficiat aan het personeel want na 10 keer Turkije nog nooit zo een niveau mee gemaakt.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geweldig hotel

Rita
17-10-2018

Alweer een geweldige vakantie gehad in Alibey resort en dit al voor de 8e maal op rij. Lekkere en afwisselende buffetten . Prachtige kamers. Wij vinden het leuk dat er geen al te groot verloop is van het personeel, zo is het altijd opnieuw een blij weerzien met deze vriendelijke, hulpvaardige mensen. Speciale dank aan Umut, Kamil en vooral aan Ridvan beter bekend als Speedy en niet te vergeten Mehmet. We tellen alvast af naar volgend jaar !

FANTASTISCH

Wilfried en Arlette
9-10-2018

Een echte aanrader voor iedereen . Mooi proper hotel met veel variatie van eten en animatie . Beste hotel in Turkije in 10 jaar .Heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam .Het wandelen in het domein was zalig tussen al dat groen . We willen de ganse staff en zeker Mehmet bedanken voor de inspanningen die ze doen voor alle gasten . Bedankt voor deze mooie vakantie .

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch hotel met aandacht voor de gasten

Lieve en Ronny
7-10-2018

zeer goede ligging op wandelafstand over het strand naar Side, dolmus in de straat, zeer uitgebreide keuze maaltijden (zéér goed verzorgd), plaats voor mensen die rust willen en mensen die van animatie houden. Verschillende zwembaden.Mooie ruime kamers met comfortabele matras en keuze tussen verschillende soorten kussens. Hygiëne was top zowel in de kamers als in de grote tuin. Nederlandstalige manager guest relations(uitermate vriendelijk). Wij zijn er reeds 2x geweest en gaan ook volgend jaar weer terug. Tophotel ! Voor ons geen echte minpunten aanwezig !

Geweldig Resort

Rutten
29-9-2018

Net een paar dagen terug van dit paradijs. Dit resort is geweldig. Mooi verzorgd groen resort met verschillende zwembaden en een mooi zandstrand. De aanleg van het groen is een lust voor het oog. Hier kom je echt tot rust. Geen harde muziek bij de zwembaden. personeel super vriendelijk. Eten was heerlijk en warm. Buffetten zijn een lust voor het oog.Elke avond wel wat anders te eten. We hadden voor 1 dag het strandpaviljoen gehuurd.....Zeker een aanrader. De bediening in het restaurant en snackbar waren top. De kamer was schoon en mooi. Volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel

Matthee Nancy
23-9-2018

We waren voor de 3 de keer in Side dit hotel steekt er zeker boven uit, super mooi, vriendelijk personeel, mooie kamer,eten zeer goed moeilijk om een negatief puntje te vermelden gewoon Super

Fantastich hotel

Stevens Ann
12-9-2018

Uitstekend hotel om te verblijven. Personeel super vriendelijk, lekker eten. Ook de verschillende zwembaden zijn zalig . Ook de kamers zijn heel mooi en netjes. Super hotel echt een aanrader.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel

Laura Haulet
11-9-2018

Super hotel, heel lekker eten, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, mooi domein veel groen aanwezig.

Gereisd Anders in augustus 2018

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan> 10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.