Hotel Ali Bey Resort Sidestersterstersterster

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Resort Side voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Ali Bey Deluxe Resort Side is een groot hotel. Toch is jezelf verplaatsen hier geen probleem volgens reviewer Jordy: ‘Je werd naar je kamer gebracht met een golfkar en als je weer moest vertrekken kwamen ze je weer ophalen’. Ook tijdens je vakantie kun je gebruik maken van deze dienst. Jullie zijn dan ook zeer te spreken over de servicegerichtheid en de vriendelijkheid van het personeel. Dit is bovendien een groen resort met mooi aangelegde tuinen. Als rustzoeker zit je hier dus goed. Wandel door de tuinen of geniet van een middag op een ligbedje aan het zwembad.

Faciliteiten in Ali Bey Resort Side

Gezellige avonden met een hapje en drankje? In het hotel worden er themafeesten georganiseerd met professionele dansers. Sabrina schrijft: ‘De shows 's avonds zijn van hoog niveau en worden door het professionele animatieteam uitgevoerd. De kinderen en wij keken hun ogen uit!’.

Het eten in Ali Bey Deluxe Resort Side is tot in de puntjes verzorgd, zo blijkt uit jullie reviews. Het is vers en warm en je kunt op meerdere plekken in het hotel eten. Elke middag worden er verse pannenkoeken en wafels gebakken. En dat is smullen! Heb je trek in een cocktail? Bestel er een bij de bar bij het zwembad en nip eraan op je ligbed in de zon. Of neem plaats op het terras. Een groot pluspunt is volgens jullie dat de drankjes worden geserveerd in glazen bekers. Dat smaakt toch wel een stuk beter dan een drankje uit een wegwerpbeker.

Ga je met kleine kinderen en/of tieners op vakantie? Dankzij de speciale Youth Club voor kinderen vanaf 14 jaar, hebben ook tieners hier een fijne tijd. Het aanbod aan activiteiten is hier groot. Bijzonder zijn de elektrische autootjes waarmee de kids over het resort kunnen crossen.

Voor wie even wil genieten van rust zonder kinderen, is er de ‘silent pool’. Waar je alleen heen kunt als je 16 jaar of ouder bent. Liever wel wat vertier? Er zijn meerdere zwembaden, waarvan sommige met glijbaan.

Ga je voor luxe met een hoofdletter L? Boek dan een suite. Dan heb je zelfs je eigen jacuzzi. Al zijn alle kamers uitgerust met airconditioning, goede bedden en een minibar die dagelijks wordt bijgevuld.

Ligging

Ali Bey Resort Side ligt pal aan het strand. Erg makkelijk, want je wandelt zo van je hotelkamer naar het privéstrand. Bij de beachbar haal je een verkoelend drankje en een snack.

De ligging van het hotel is top wanneer je graag een levendig centrum binnen handbereik hebt. Je kunt te voet naar het centrum van Side. Combineer een strandwandeling met de tocht naar deze badplaats. Side is volgens jullie erg gezellig. Een hotspot in deze plaats is de haven waar je hippe barretjes en discotheken vindt en natuurlijk de mooiste jachten spot. Verder zit je hier ook als cultuurliefhebber goed. In het oude centrum van de stad vind je genoeg ruïnes en overblijfselen uit de tijd van de romeinen.

Zie jij jezelf al rondstruinen in het zonnetje door het centrum van Side of relaxen bij Ali Bey Resort Side? Let’s go!

293 reviews over Hotel Ali Bey Resort Side

• 10Wim12-01-2020

Fantastisch resort.

Fantastisch resort. Op de dag van aankomst word je in de receptie verwelkomd met een drankje (lekker na een rit van anderhalf uur). Vervolgens met een golfkar naar de kamer waar even later een champagne-achtig drankje wordt gebracht met vers fruit. Eten is heel gevarieerd. Voor iedereen is er wat. 's-Avonds leuke animatie in het theater. Na de animatie wordt er ook van alles georganiseerd. De zwart-wit avond is weergaloos. Supervriendelijk personeel en we hebben leren boogschieten! In 2020 zijn we van plan om met het hele gezin (kinderen en kleinkinderen) terug te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2019
    9Erwin Van de Velde22-10-2019

Prachtig luxe resort !!

Eerste maal in Ali Bey Resort. vriendelijke vlotte ontvangst aansluit met golfkar-shuttle naar de kamer . Deze was centraal gelegen. Alle kamers zijn verdeeld in verschillende blokken van slechts 2 verdiepingen hoog. Glaasje cava stond klaar bij aankomst op de kamer. Kamer is doodweg prachtig, de badkamer vol natuursteen en een ...bubbelbad !! Het resort is immens groot en volop in het groen gelogen met name-tags aan de beplanting. dagelijks zag je de tuinmannen wel ergens aan het werk. Over-all netheid en properheid primeert door gans het resort. Verschillende zwembaden en voldoende ligplaats "zonder handdoekje-leg". Een dikke 10/10 voor het strand. De bediening is tout à fait TOP !! Men doet alles om je te behagen. Minpuntje dat ze het Duits en Engels zo goed als niet machtig zijn. Het bezoek aan de welness deed superdeugd hiervoor wederom een dikke pluim !! Doch zijn er punten voor verbetering vatbaar -voor de betere alkoholische dr

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Nicole21-10-2019

Zeker een aanrader

Mooie kamers, schoon, heerlijk eten, vriendelijk personeel, divers aanbod aan zwembaden, in 10 min in Side, supervakantie, een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Gerald en Anneke08-10-2019

Ons 2e huis

Het was de 5e keer dat wij hier waren, weer een heerlijke verwen vakantie in dit grote maar rustige hotel omringd door groen. Velen komen hier al jaren, het is er zo mooi, het eten heerlijk en veel keuze. De kamers ruim en schoon. Het personeel uiterst vriendelijk. Minibar dagelijks gevuld. En wat wij ook heel fijn vinden: geen polsbandjes! Ook volgend jaar zien ze ons weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Ver Cruysse07-10-2019

Derde maal. Nog altijd fantastisch.

Top. Alles super: kamer, strand, restaurant, vriendelijk personeel, hygiëne.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Renders wilfried02-10-2019

Fantastisch Resort

Kan niets negatief over dit resort zeggen . Mooie propere kamers , lekker eten , zeer mooie groene omgeving . Onze oprechte dank aan de ganse Staff Om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de gasten . Bedankt Mehmet .

Wilfried en Arlette.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Filip en vrienden22-09-2019

perfect

Wij komen nu voor het negende jaar op rij naar het Ali Bey resort....en dat spreekt dan toch voor zichzelf. We houden van dit hotel ....het is (zoals de guest relations verantwoordelijke zegt) ons 2 de thuis geworden. Dit hotel heeft in onze ogen alles voor een perfecte vakantie: iemand die ons in het Nederlands te woord staat en die zeer goed aanvoelt wat zijn gasten graag hebben. het hotel is een groene oase van rust en de vele zwembaden zijn steeds goed onderhouden en nodigen uit tot een duik in het water. het eten is lekker en de kamers zeer aangenaam. het personeel is supervriendelijk en staat steeds klaar om te helpen. De dolmus stopt voor het hotel en brengt je in 5 minuten naar Side centrum, een strandwandeling naar Side is 20 min stappen . Voor ons en onze 4 vrienden is het 'de vakantie' bij uitstek!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9dwl30-08-2019

graag terug graag dat dat extraatje meer !!

mooi hotel super in het groen, gastvrij, alles ok, maar we toch de dranken( all inn) was toch erg beperkt, vb een moijto was betalend en hoeveel ??, een gewone martini als vb ook extra euro's , dat kan beter! net wat eric schrijft 30 minuten stappen naar side markt van textiel! maar relax was het daar! 2 mei tot 11 mei ons verblijf

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Erik06-08-2019

Perfect alles top

Voor de 4de keer in Ali bey,zeer goed onderhouden hotel met veel Groen ,een Paar minpunten,WiFi minder en de Keuze van internationale dranken,Maar dit is gemeld ,en zou naar volgend jaar , rekening mee gehouden worden ,top hotel,en Dan Zijn er mensen die het hier niet goed vinden?fitniss moeten betalen,Maar dat is in Nederland ook het geval,betalen voor fitniss ,dus Zie het probleem niet!in de brochure staat fitniss betalen ,Weet je toch van te voren ,Personeel 1 woord ‘SUPER’ ,als ze volgend jaar de aanpassingen doen,Zijn we weer van de party .

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Tinneke06-08-2019

Aanrader

Wij een gezin met 2 kinderen 11en14 hadden duplex kamer zeer ruim heel proper de zwembaden waren super eten was zeer lekker de bediening was echt top het hotel is heel goed onderhouden zeer mooie tuinen alles wat je nodig hebt voor een goede vakantie wij komen zeker terug.

Mehmet Sarıkaya, Sales and Marketing Manager, 31-08-2019

Beste Tinneke,

Wij danken u voor uw fantastische opmerkingen over onze resort. Ons doel is het bereiken van de uiterste tevredenheid van onze gasten. We zijn erg blij te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons Resort. Wij hopen uw nogmaals te mogen begroeten in onze resort.

Met vriendelijke groeten,

Mehmet Sarıkaya Guest Relations Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

40 tips over Hotel Ali Bey Resort Side

• Annemiek Jonker, 24-06-2014

De avondvoorstellingen zijn boven verwachting goed!

• Pascal C, 02-06-2014

Markten side en manavgat. Antiek side, mooie ruïnes en cultuur. Haven van Side

• Annelies Merckx , 05-05-2014

Minidisco... Super leuk voor de kids. Afternoon pannenkoeken en wafels met een lekkere café latte Mini club met twee Vlaamse animators ... Fun voor de kids

117 vragen over Hotel Ali Bey Resort Side

• Lisanne de kam, 06-01-2020

Suite deluxe

Wij gaan met ons 1 jarige dochtertje. Klopt het dat een suite deluxe 2 aparte ruimtes/kamers heeft?

• Katrien Elst, 30-12-2019

Glutenvrij

Mijn zoon van 10 jaar heeft coeliakie en mag daardoor geen gluten eten! Wat zijn voor hem de mogelijkheden glutenvrij? Voor het ontbijt, lunch en avondeten?

• Bianca , 30-11-2018

Mei Vakantie

Is dit hotel leuk voor 14 jarige ? Ik heb een optie . Wie o wie kan mij hier iets meer over vertellen dit ook ivm animatie programma TIPS zijn welkom . Bedankt alvast .

Djílan, 05-01-2019

Jazeker veel tieners en activiteiten zat! Vorig jaar gegaan met 2 tieners zeker een aanrader:)

Hotel Ali Bey Resort Side info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk