Hotel Ali Bey Resort Side

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Ali Bey Resort Side
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Resort Side voor je op een rij gezet:

265 reviews over Hotel Ali Bey Resort Side in het Nederlands

Geweldig hotel

Rita
17-10-2018

Alweer een geweldige vakantie gehad in Alibey resort en dit al voor de 8e maal op rij. Lekkere en afwisselende buffetten . Prachtige kamers. Wij vinden het leuk dat er geen al te groot verloop is van het personeel, zo is het altijd opnieuw een blij weerzien met deze vriendelijke, hulpvaardige mensen. Speciale dank aan Umut, Kamil en vooral aan Ridvan beter bekend als Speedy en niet te vergeten Mehmet. We tellen alvast af naar volgend jaar !

FANTASTISCH

Wilfried en Arlette
9-10-2018

Een echte aanrader voor iedereen . Mooi proper hotel met veel variatie van eten en

animatie . Beste hotel in Turkije in 10 jaar .Heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam .Het wandelen in het domein was zalig tussen al dat groen .

We willen de ganse staff en zeker Mehmet bedanken voor de inspanningen die ze doen voor alle gasten .

Bedankt voor deze mooie vakantie .

fantastisch hotel met aandacht voor de gasten

Lieve en Ronny
7-10-2018

zeer goede ligging op wandelafstand over het strand naar Side, dolmus in de straat, zeer uitgebreide keuze maaltijden (zéér goed verzorgd), plaats voor mensen die rust willen en mensen die van animatie houden. Verschillende zwembaden.Mooie ruime kamers met comfortabele matras en keuze tussen verschillende soorten kussens. Hygiëne was top zowel in de kamers als in de grote tuin. Nederlandstalige manager guest relations(uitermate vriendelijk). Wij zijn er reeds 2x geweest en gaan ook volgend jaar weer terug. Tophotel ! Voor ons geen echte minpunten aanwezig !

Geweldig Resort

Rutten
29-9-2018

Net een paar dagen terug van dit paradijs.

Dit resort is geweldig.

Mooi verzorgd groen resort met verschillende zwembaden en een mooi zandstrand.

De aanleg van het groen is een lust voor het oog.

Hier kom je echt tot rust. Geen harde muziek bij de zwembaden.

personeel super vriendelijk.

Eten was heerlijk en warm.

Buffetten zijn een lust voor het oog.Elke avond wel wat anders te eten.

We hadden voor 1 dag het strandpaviljoen gehuurd.....Zeker een aanrader.

De bediening in het restaurant en snackbar waren top.

De kamer was schoon en mooi.

Volgend jaar gaan we zeker terug.

Super hotel

Matthee Nancy
23-9-2018

We waren voor de 3 de keer in Side dit hotel steekt er zeker boven uit, super mooi, vriendelijk personeel, mooie kamer,eten zeer goed moeilijk om een negatief puntje te vermelden gewoon Super

Fantastich hotel

Stevens Ann
12-9-2018

Uitstekend hotel om te verblijven. Personeel super vriendelijk, lekker eten. Ook de verschillende zwembaden zijn zalig .

Ook de kamers zijn heel mooi en netjes.

Super hotel echt een aanrader.

Super hotel

Laura Haulet
11-9-2018

Super hotel, heel lekker eten, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, mooi domein veel groen aanwezig.

zeer goed,zeker terug

joop
17-8-2018

we zijn net terug van een 2 weken ali bey,

alles is perfect,eten genoeg,

personeel zeer goed,

animatie zeer goed,

heb al meerdere hotels gedaan in Turkije,maar deze steek er kop en nek boven uit.

zag hier net onder een negatieve reactie,maar volgens mij zijn die die toch in een ander hotel geweest.

of Petra zit nog onder de Raki,toen ze hare commentaar schreef.

oudere kamers hotel is van 2010 open?

zeker een aanrader.

the best hotel

Erik
1-8-2018

We zijn hier voor de zoveelste keer, vorig jaar was het negatief,Maar dit jaar, alles wat me vorig jaar werd beloofd,werd ook waar gemaakt,

alles was top,

eten 10,

animatie ece,ana,mina 10,

chef hilmie en chef Rifat 12/10,

mehmet,narin top ,

iedereen top,

Russian Bay niet aanwezig,veel Belgen ,het topniveau van 2014 even gelijk,

enkele minpunten dan moet ik gaan muggenziften, de WiFi kan beter en sneller,

één bar op het strand ook welkom,

de all in voor Europeanen aanpassen naar ultra,

en ik denk voor de allerkleinste een Nederlands talig animatie lid,eentje die ze verstaan ,hahaha ,

dan zou ik 7 sterren willen geven.We gaan volgend terug ,we love Ali bey xxx

Voor herhaling vatbaar!

Els
24-5-2018

Prachtig domein, Mooi onderhouden. Uitgebreide verzorgde buffetten. Zeer mooie kamers en badkamers met alle toebehoren. ( bad wel moeilijk instapbaar en douche in bad niet goed afgeschermd). Zeer vriendelijke en goede service. Mooie en luxe zwembadaccommodatie. De eerste dagen was het zeer rustig en konden we genieten van een bijna privé zwembad. Voor ons de ideale vakantieperiode. Uitgestrekt domein, dus wel wat wandelafstand tussen kamers en receptie en restaurant en zwembad. Bij problemen kan je een karretje voor vervoer bellen. Taxi -dienst voor het hotel. Dolmus passeert eveneens voor de deur. Wij hebben genoten!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.