Hotel Ali Bey Resort Side

Hotel Ali Bey Resort Side
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Resort Side voor je op een rij gezet:

256 reviews over Hotel Ali Bey Resort Side in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Voor herhaling vatbaar!

Els
24-5-2018

Prachtig domein, Mooi onderhouden. Uitgebreide verzorgde buffetten. Zeer mooie kamers en badkamers met alle toebehoren. ( bad wel moeilijk instapbaar en douche in bad niet goed afgeschermd). Zeer vriendelijke en goede service. Mooie en luxe zwembadaccommodatie. De eerste dagen was het zeer rustig en konden we genieten van een bijna privé zwembad. Voor ons de ideale vakantieperiode. Uitgestrekt domein, dus wel wat wandelafstand tussen kamers en receptie en restaurant en zwembad. Bij problemen kan je een karretje voor vervoer bellen. Taxi -dienst voor het hotel. Dolmus passeert eveneens voor de deur. Wij hebben genoten!

Fantastisch!

Wendy
9-5-2018

Geweldig resort!! Alles erop en eraan voor jong en oud.

Eten heerlijk, mooie ligging, vanuit de kamer op kleine loopafstand naar het strand, zwembaden en restaurant.

Wij zijn nu voor de 5de keer in Turkije geweest, maar dit is echt het beste resort wat we tot nu toe gehad hebben.

Prima

Ivonne
6-5-2018

Geweldig mooi aangelegd resort met mooie kamers, goed eten en vriendelijke bediening. Het enige minpuntje wat ik kan benoemen is het ontbijt op dag van vertrek. Doordat we al vroeg op het vliegveld moesten zijn, konden we niet in het restaurant eten omdat dit nog niet geopend was. Vanuit Alibey geen alternatief geboden in de vorm van bijvoorbeeld enkele broodjes in koelkast op de kamer.

Hugo uit Linter.
21-10-2017

Iedereen van Ali Bey resort staat 24u; klaar om hun gasten te dienen en te helpen als er iets fout loopt.

Het eten was heel gevarieerd en superlekker.

En een pluspunt is ook dat men aan de receptie in je eigen nederlands kan geholpen worden,o.a.. door Mehmet: super

gewoon nog altijd een fantastisch hotel.

greet
1-10-2017

nog altijd een super hotel.

Prachtig hotel, service iets minder

Tim
30-9-2017

Het was voor ons de 3e keer in Ali Bey Resort, de gebouwen en de tuinen zijn gewoon prachtig!

Ik begrijp niet dat iemand dit verouderd noemt want het hotel is pas open sinds 2010, en perfect onderhouden! Sommige recensies gaan volgens mij over Ali Bey Park, een ander hotel van de groep.

Het hotel is nog steeds zeer goed, maar de details die het vroeger exclusief maakten zijn jammer genoeg verdwenen, vooral aan het zwembad: geen bediening meer, dranken in bekers ipv glazen, geen vers fruit, geen verfrissingsdoekjes meer. Ook Tuborg en Carlsberg is afgeschaft, jammer. In het hoofdrestaurant is de keuken iets meer Turks gericht, de vele amuses die je er vroeger dagelijks had zijn er niet meer. Al bij al nog steeds een prachtig hotel met TOP-personeel, ideaal om tot rust te komen, wij komen zeker nog terug!

The place to by

M.E.van der Hart
23-9-2017

Echt het beste resort waar we ooit zijn geweest,alles is 100% goed.

Eten,omgeving,personeel,in 1 woord fantastisch

Teleurgesteld

Gerald en Anneke
20-9-2017

Voor de 3e keer geweest, de voorgaande jaren hebben we het geweldig gehad, deze keer was het een teleurstelling. Bedjes bij het strand al vanaf half 6 handoeken leggen, het was ongelooflijk druk en allemaal russen. Het was zeker geen relax vakantie maar veel ergernissen. Verder was er op het eten , service, en hygiene niets op aan te merken, heel graag zouden we weer gaan, maar niet op deze manier

1 keer is genoeg

Wes
28-8-2017

Zeker niet wat we verwachtte. hotel is verouderd en vooral gericht op russische toeristen! Overal kan je 1xper verblijf a la carte eten hier niet en moet je bij betalen dit is een hogere prijs klasse dus zou all in ook all in moeten zijn voor iedereen. Russische en turkse toeristen drinken alles bij europeanen is dit beperkt van raki vodka en gin. Je kan ook de ultra nemen komt er 15euro pp per dag bij .er zijn veel goedkopere hotels en beter en vriendelijk zijn ze nu eenmaal overal

In een woord: Fantastisch!

Vera Kuijpers
20-8-2017

Mooi hotel en super vriendelijk personeel. Obers en lifeguards zijn erg betrokken en zijn super aardig! Het eten was ook prima en het zwembad was erg mooi. Een puntje was dat er erg veel onbeleefde Russen zaten die voorschieten en veel eten laten staan.. Maar verder is het een super resort! Zeker de moeite waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Bey Resort Side scoort een 9.15 uit 10 op basis van 261 reviews.