Hotel Ali Bey Resort Side

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag26°13°
Hotel Ali Bey Resort Side
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Resort Side voor je op een rij gezet:

253 reviews over Hotel Ali Bey Resort Side in het Nederlands

Hugo uit Linter., 21-10-2017

Iedereen van Ali Bey resort staat 24u; klaar om hun gasten te dienen en te helpen als er iets fout loopt.

Het eten was heel gevarieerd en superlekker.

En een pluspunt is ook dat men aan de receptie in je eigen nederlands kan geholpen worden,o.a.. door Mehmet: super

gewoon nog altijd een fantastisch hotel.

greet, 1-10-2017

nog altijd een super hotel.

Prachtig hotel, service iets minder

Tim, 30-9-2017

Het was voor ons de 3e keer in Ali Bey Resort, de gebouwen en de tuinen zijn gewoon prachtig!

Ik begrijp niet dat iemand dit verouderd noemt want het hotel is pas open sinds 2010, en perfect onderhouden! Sommige recensies gaan volgens mij over Ali Bey Park, een ander hotel van de groep.

Het hotel is nog steeds zeer goed, maar de details die het vroeger exclusief maakten zijn jammer genoeg verdwenen, vooral aan het zwembad: geen bediening meer, dranken in bekers ipv glazen, geen vers fruit, geen verfrissingsdoekjes meer. Ook Tuborg en Carlsberg is afgeschaft, jammer. In het hoofdrestaurant is de keuken iets meer Turks gericht, de vele amuses die je er vroeger dagelijks had zijn er niet meer. Al bij al nog steeds een prachtig hotel met TOP-personeel, ideaal om tot rust te komen, wij komen zeker nog terug!

The place to by

M.E.van der Hart, 23-9-2017

Echt het beste resort waar we ooit zijn geweest,alles is 100% goed.

Eten,omgeving,personeel,in 1 woord fantastisch

Teleurgesteld

Gerald en Anneke, 20-9-2017

Voor de 3e keer geweest, de voorgaande jaren hebben we het geweldig gehad, deze keer was het een teleurstelling. Bedjes bij het strand al vanaf half 6 handoeken leggen, het was ongelooflijk druk en allemaal russen. Het was zeker geen relax vakantie maar veel ergernissen. Verder was er op het eten , service, en hygiene niets op aan te merken, heel graag zouden we weer gaan, maar niet op deze manier

1 keer is genoeg

Wes, 28-8-2017

Zeker niet wat we verwachtte. hotel is verouderd en vooral gericht op russische toeristen! Overal kan je 1xper verblijf a la carte eten hier niet en moet je bij betalen dit is een hogere prijs klasse dus zou all in ook all in moeten zijn voor iedereen. Russische en turkse toeristen drinken alles bij europeanen is dit beperkt van raki vodka en gin. Je kan ook de ultra nemen komt er 15euro pp per dag bij .er zijn veel goedkopere hotels en beter en vriendelijk zijn ze nu eenmaal overal

In een woord: Fantastisch!

Vera Kuijpers, 20-8-2017

Mooi hotel en super vriendelijk personeel. Obers en lifeguards zijn erg betrokken en zijn super aardig! Het eten was ook prima en het zwembad was erg mooi. Een puntje was dat er erg veel onbeleefde Russen zaten die voorschieten en veel eten laten staan.. Maar verder is het een super resort! Zeker de moeite waard!

Niet meer wat het was

Tommy, 2-8-2017

Op dit moment voor de 2de keer hier en jammer genoeg verre van wat het de vorige keer was. Hotel krioelt van de onbeleefde boertige Russen. Service met een heel stuk naar beneden, alsook algemene hygiëne is ver te zoeken. Alles blijft veel te lang slingeren. Maaltijden zijn ook niet meer wat het geweest is. Enorm jammer, dit was de vorige keer een echte topper maar aan dit tempo gaat dit hotel naar een flopper. Jammer. Zoals vele hotels in Turkije zijn de Russen hier ook geland en hebben alles naar de knoppen geholpen.
-, Sales and Marketing Manager, 6-8-2017

Beste Tommy,

Hartelijk dan voor het nemen van uw kostbare tijd om uw ervaringen te delen met ons.

Het spijt ons zeer dat uw verblijf dit keer niet helemaal naar wens is verlopen in onze resort.

Uw negative opmerkingen zijn belangerijker als de positieve over onze resort.Om het snel te verbeteren is het heel belangrijk voor ons dat de minpuntjes aan ons doorgegeven worden. Al uw opmerkingen die u heeft geschreven zijn doorgemeld aan onze directie zo dat wij het snel kunnen verbeteren.

Wij hopen u snel weer als gast te mogen begroeten en er voor te zorgen dat u dit keer tevreden naar huis gaat na u verblijf .

Guest Relations Manager

Dit jaar toch een teleurstelling

Yvan, 24-7-2017

Graag had ik zoals vorige jaren een positieve beoordeling willen geven maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het dit jaar een stuk minder was.

Wij moeten helaas Luca en Eric voor een deel bijtreden op hun commentaar. Het was inderdaad niet meer hetzelfde als vorige jaren. We zijn nu voor de 5de keer geweest (2012,2013,2014,2015 en 2017) maar voor ons was enkel het gebouw en de natuur errond nog hetzelfde. Voor de rest was het alsof we in een ander hotel verbleven. Vroeger kwamen er 80 % Europeanen zoals Belgen, Duitsers en Nederlanders. Schitterende sfeer. Helaas is het nu andersom … 50 % Russen, 40 % Turken en amper 10 % Europeanen.

Alles gericht op deze mensen. Muziek vooral Turks, alle avondactiviteiten zoals karaoke, live muziek bijna alles in Turks.

Hotel ook niet meer proper… Eten op de grond laten ze gewoon liggen en lopen erlangs door (zowel gasten als personeel), flesjes drank in zwembad, eten meenemen naar zwembad, wc meestal echt vuil zodat je op je kamer naar toilet moest gaan, baby’s naakt in zwembad (met alle gevolgen…) allemaal niet toegelaten maar ze zien opeens alles door de vingers. Veel mensen hadden echt geen manieren. Heel veel eten nemen en dan alles laten staan op tafel ofwel vullen ze echt zakken vol met eten en fruit. Vraag me niet wat ze ermee doen! Het was alsof ze geen opmerkingen durfde te maken tegen deze mensen. Sfeer inderdaad op een zeer laag pitje. Animatieteam stelt niks meer voor, alsof ze er geen zin in hadden.

Wat een metamorfose. Hopelijk gaat het management eens nadenken na reeds 4 mindere beoordelingen op rij. De 9 zal niet lang standhouden…. Maar natuurlijk gaan wij beginnen vergelijken en vinden andere het (hopelijk) nog altijd top.

Mehmet Sarıkaya Guest Relations Manager, Sales and Marketing Manager, 6-8-2017

Beste Yvan

Hartelijk bedankt voor het nemen van uw kostbare tijd om uw ervaring met ons te delen.

Wij waarderen het zeer als we feedback krijgen van onze herhaal gasten om zo onze kwaliteit snel mogelijk te verbeteren. We hebben alle punten die u heeft beschreven met ons management opgenomen en besproken.

Wij hopen u nogmaals als gast te mogen begroeten en er voor te zorgen dat u dit keer tevreden naar huis gaat na u verblijf .

Guest Relations Manager

Het blijft fantantisch,maar klasse is minder

erik en cindy, 23-7-2017

Ik ben in 2014 hier ook geweest,dus we gaan vergelijken?

Het onthaal zeer goed geen opmerking.( hetzelfde)

De kamers elke dag,zuiver kamer opgeruimd,s'avonds bed open gelegd met chocolaatje.zeer leuk.(hetzelfde) .

Handdoekje leggen hoeft hier niet ,plaats genoeg aan alle zwembaden ,alleen in 2014 bediening aan je ligplaats ,nu niet meer ,glas niet meer ,nu plastiek ,wat ik helemaal normaal vind nu er veel onbeschofte russen zitten ,die gooien gewoon alles neer ,waardoor de hygene naar beneden gaat ,geen verfrissingdoekjes meer, De animatie was een beetje rustiger dan in 2014,geen probleem mee.Er waren geen thema avonden meer ,Waar ik dan in 2014 zeer tevreden over was ,het eten ,dat is nu een heel stuk omlaag gegaan ,het nu heel basics en niveau zeer laag ,weinig of geen variatie en dan wel te verstaan ali bey is een hogere prijsklasse?ik heb in goedkopere hotels beter eten gehad.wat ik ook heb gemeld ,Ik heb ook een paar keer gemeld aan het mangement dat het kwaliteitverschil lager was,ze zouden naar 2018 er weer werk van maken de klasse halen van 2010 tot 2015,en terug naar de europese markt ,Mehmet als je mij volgend jaar garantie geeft dat niveau 2010-2015 terug is ,Kom ik volgend jaar terug ,Bij deze heb je iets om naar toe te werken ,En voor de rest wil ik iedereen dit hotel aan presenteren,het blijft een tophotel ,met dank aan mehmet,narin,rifat,hilmic,speedy

Mehmet Sarıkaya, Sales and Marketing Manager, 6-8-2017

Beste Erik en Co,

Hartelijk dank voor het delen voor het delen van uw recensie met ons en de zoover gebruikers.

Wij zijn teleurgesteld dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Al uw opmerkingen die u heeft geschreven zijn doorgemeld aan onze directie zo dat wij het snel kunnen verbeteren.

Als Ali Bey Resort zijn wij druk bezig vooral voor het jaar 2018 om de kwaliteit weer top te kunnen brengen. Dank zij tips van onze herhaal gasten die wij zeer op prijs stelen, weten wij waar de verbeteringen moeten worden aangebracht.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en wij hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen zodat u de top kwaliteit van verleden jaren opnieuw zou kunnen ervaren.

Guest Relations Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Resort Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Resort Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Bey Resort Side scoort een 9.14 uit 10 op basis van 258 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: