Hotel Alba Royal Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag19°10°
Hotel Alba Royal Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Alba Royal Resort voor je op een rij gezet:

145 reviews over Hotel Alba Royal Resort in het Nederlands

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten.

Anne,
3-12-2018

Mooi goed onderhouden resort. Netjes en vriendelijk personeel. Het eten is echt lekker.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastiche

Jolanda,
22-6-2018

Het is een hotel waar je goed tot rust kan komen.Service is top de kamers zijn wat gedateerd en de badkamer mag nodig worden gerenoveerd. De kamer waren schoon en netjes, de bedden keihard maar met een topper goed om te doen. Het strand is ruim en zon of schaduw is geen probleem. Het zwembad is ruim al zouden ze meer parasols neer mogen zetten. Het is alleen lastig om een goed plekje te vinden daar er veel handdoekjes leggers waren. Het restaurant was goed lekker eten en de obers komen de drankjes aan tafel serveren. Het ontbijt was perfect, de lunche op 2 andere locatie waren ook top, het is een kleine kaart maar was erg lekker. Het enige grote min punt en niet meer van deze tijd is de wifi die erg slecht is en maar op een paar locaties te krijgen is. Het was ook erg traag. Je had wel een betaalde mogelijkheid om wifi te krijgen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch! In oktober gaan wij weer!!

Caroline Van den Heuvel,
19-6-2018

Heerlijk hotel, lekker rustig en goed eten. De schoonmaak was perfect! Receptie en de bediening prima! De beachboy Ugur Was geweldig!! Hij zorgde ervoor dat wij elke dag een heerlijk bedje op het strand hadden. Dit maakte onze vakantie helemaal af! Dank je wel Ugur! Tot oktober!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wederom een succes!

Margaretha,
24-6-2017

Het is een only adult hotel; kleinschalig, maar met een uitstraling en variatie aan keuzes bij de maaltijden, aan drankjes en buitengebeuren alsof je in een supergroot resort bent. Maaltijden zijn zeer goed verzorgd, het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het is overal schoon, de tuinen zijn prachtig aangelegd en worden goed onderhouden; de kamers zijn ruim en netjes. Kortom wij waren hier nu voor het derde jaar op rij en nog steeds enthousiast. We gaan terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig leuk, aanrader!

Cécilia
16-11-2016

Mooie plek om helemaal tot rust te komen, goed eten, mooie ligging, prima service

Gereisd met vrienden in november 2016

Top vakantie

Suzan
4-8-2016

Zeer goed eten, afwisselend, goede salade bar, veel groentes. Alles netjes verzorgd, gehele dag lekkere hapjes verkrijgbaar. Drankjes goed verzorgd. Massages in wellness ook erg goed. Kamer super schoon. Iets minder is de animatie, dit is wat kinderachtig.

Gereisd met partner in juli 2016

Een onvergetelijke vakantie gehad!

Rob en Gonnie Hin
27-6-2016

Samen met mijn vrouw hebben we in Alba Royal een fantastische week gehad. Niets was onmogelijk, het personeel stond altijd voor je klaar. Het eten was geweldig, elke dag een ander aanbod aan groente en vlees/vis gerechten. De kamer was netjes en zeer schoon en elke dag schone handdoeken. Omdat het "Adults Only" is, was het er heerlijk rustig en kon je rustig van je ontbijt/lunch/diner genieten zonder dat er schreeuwende kinderen om je heen liepen, hoewel ik geen hekel aan kinderen heb hoor. Er was wel 1 negatief puntje, het overal voorkomende "vroeg in de ochtend handdoekje leggen". Hierdoor hadden we op een dag geen ligbedden bij het buitenzwembad, dus zijn we naar het prachtige binnenbad gegaan. Deze hadden wij voor zijn tweeën met bubbelbad. Kortom, een geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

Hotel gaat hard achteruit!

Jan
21-6-2016

Alba Royal, eerst een geweldig hotel, nu zijn er vele betere te vinden. In de moeilijke tijden voor Turkije zoals er nu zijn dat veel toeristen kiezen voor BV Spanje moet je er als hotel staan! Hier is personeel onvriendelijk alles is teveel! Mensen van de spa.. Verschrikkelijk... Animatie geen afwisseling.moet snel iets veranderen anders is het snel afgelopen met dit hotel net zoals Alba resort wat al gesloten is.

Gereisd met partner in Sun May 15 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed maar 5 sterren waard ?

jan
11-5-2016

Het only adult was prima. Het hotel was schoon en de (kleine kamer op de zolderverdieping met wel een goed zeezicht) werd iedere dag goed schoon gemaakt. Personeel is heel vriendelijk. De animatie was van een twijfelachtig niveau.Wat een kinderachtigheid. De ligging t.o.v. strand was uitstekend. Het eten was voldoende maar niks bijzonders en was zoals in 95% van de resorts in Turkije.. Dus heel eenzijdig. Het ontbijt was overigens wel voortreffelijk. De lunch was redelijk op 2 verschillende locaties te gebruiken. Het diner was niet bijzonder. Bijna alles werd in "bakken"neergezet en er was slechts een kok die een soort vlees roosterde op een plaat. 2 x gaan eten in een van de drie aanwezige a la carte restaurants. Dit was klasse. Zowel eten als bediening. Prima vertoeven in dit hotel maar 5 sterren is veel te hoog gegrepen voor dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

Hendrikus Aarts
4-5-2016

Het hotel is werkelijk fantastisch, het ligt erg mooi, dicht bij het strand en van alle gemakken voorzien, we hadden een superior room met grote tv en bad met jet-stream, alles erg schoon, en werd ook iedere dag erg netjes schoongemaakt. Eten en drinken is erg erg goed, wordt continue in de gaten gehouden, en als er iets niet klopt, wordt dit direct gecorrigeerd. Eten is erg gevarieerd, en goed van kwaliteit (warm etc). De obers doen goed hun best, en zijn erg behulpzaam, ook op het terras bij het zwembad is het erg goed, alles is echt perfect, veel verschillende soorten dranken, en zijn absoluut niet zuinig met de alcohol. Zwembad er mooi, lekker groot, en fijne ligbedden, en prima handdoeken service. A la carte restaurants erg goed, persoonlijk het Turkse restaurant het beste. Animatie team top, vooral Ibo en Adem !!!!
2 minpunten: Wifi kan echt veel beter, en airco in de kamer zou altijd aan kunnen. Nog even gesproken met Jenny Deval, erg gepassioneerd !!! Wil hier graag terugkomen.

Gereisd met partner in april 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesInformatie voor trips, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Royal Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Royal Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.