Hotel Alba Royal Resort

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Alba Royal Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

148 reviews over Hotel Alba Royal Resort

• 2019
    8Ria b01-12-2019

Als wifi goed is, komen we terug.

I WE hadden een comfort kamer geboekt met zeezicht. Kregen kamer op 1e etage met uitzicht op grote brede boom. Na 4 dagen kregen we onze geboekte grote kamer met zeezicht. Goed hotel. Eten, personeel prima. Bad op kamer niet bruikbaar voor ouderen, beter inloop douche. Minibar werd amper aangevuld. Chocola en nootjes in 2 weken, maar 2x aangevuld en ook de gebruikte drankje bleven uit. Zeer schoon. Heerlijk rustig hotel. Binnenbad, supper. Wifi, een ellende. Geregeld voor geld (duur) wifi op kamer, bleek maar voor 1 apparaat. Eten was zeer goed en geferieerd.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Mg Wesdorp Perdon27-11-2019

Fantastisch hotel,heerlijk eten, personeel heel vriendelijk,alleen maar genieten!!!!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Tineke30-05-2019

Paradijselijke vakantie

Alba heeft 3 hotels naast elkaar in Çolakli Side. Het Alba Royal is voor 16+. Heel ruim opgezet zowel binnen als buiten. Aan het strand heel veel schaduw en ja er mogen na 8.00u bedden gereserveerd worden. Gelukkig geen muziek op het strand, alleen af en toe bij voorbijgaande boten. Aan de poolbar en rondom het zwembad gezelligheid ook met muziek en low animatie. We hadden een standaardkamer met zeeblik. De badkamer is niet splinternieuw maar ziet er netjes uit. Schoonmaak is sowieso op de kamer en in het hele hotel zeer goed. In de 2 grote restaurants, met buitengedeelte voor de hoofdmaaltijden is buffet en bediening aan tafel. Een gevarieerd aanbod met smakelijke gerechten. Meestal ook goed op temperatuur. Het personeel is overwegend attent, vriendelijk en behulpzaam. De animatie 's avonds is een korte show of live muziek is oké. Op enkele plaatsen in het hotel is gratis WiFi, zoals bij de poolbar, lobby en lounge.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Anne03-12-2018

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten.

Mooi goed onderhouden resort. Netjes en vriendelijk personeel. Het eten is echt lekker.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Jolanda22-06-2018

Fantastiche

Het is een hotel waar je goed tot rust kan komen.Service is top de kamers zijn wat gedateerd en de badkamer mag nodig worden gerenoveerd. De kamer waren schoon en netjes, de bedden keihard maar met een topper goed om te doen. Het strand is ruim en zon of schaduw is geen probleem. Het zwembad is ruim al zouden ze meer parasols neer mogen zetten. Het is alleen lastig om een goed plekje te vinden daar er veel handdoekjes leggers waren. Het restaurant was goed lekker eten en de obers komen de drankjes aan tafel serveren. Het ontbijt was perfect, de lunche op 2 andere locatie waren ook top, het is een kleine kaart maar was erg lekker. Het enige grote min punt en niet meer van deze tijd is de wifi die erg slecht is en maar op een paar locaties te krijgen is. Het was ook erg traag. Je had wel een betaalde mogelijkheid om wifi te krijgen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Caroline Van den Heuvel19-06-2018

Fantastisch! In oktober gaan wij weer!!

Heerlijk hotel, lekker rustig en goed eten. De schoonmaak was perfect! Receptie en de bediening prima! De beachboy Ugur Was geweldig!! Hij zorgde ervoor dat wij elke dag een heerlijk bedje op het strand hadden. Dit maakte onze vakantie helemaal af! Dank je wel Ugur! Tot oktober!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Margaretha24-06-2017

Wederom een succes!

Het is een only adult hotel; kleinschalig, maar met een uitstraling en variatie aan keuzes bij de maaltijden, aan drankjes en buitengebeuren alsof je in een supergroot resort bent. Maaltijden zijn zeer goed verzorgd, het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het is overal schoon, de tuinen zijn prachtig aangelegd en worden goed onderhouden; de kamers zijn ruim en netjes. Kortom wij waren hier nu voor het derde jaar op rij en nog steeds enthousiast. We gaan terug!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Cécilia16-11-2016

Geweldig leuk, aanrader!

Mooie plek om helemaal tot rust te komen, goed eten, mooie ligging, prima service

Gereisd met vrienden in november 2016

• 8Suzan04-08-2016

Top vakantie

Zeer goed eten, afwisselend, goede salade bar, veel groentes. Alles netjes verzorgd, gehele dag lekkere hapjes verkrijgbaar. Drankjes goed verzorgd. Massages in wellness ook erg goed. Kamer super schoon. Iets minder is de animatie, dit is wat kinderachtig.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Rob en Gonnie Hin27-06-2016

Een onvergetelijke vakantie gehad!

Samen met mijn vrouw hebben we in Alba Royal een fantastische week gehad. Niets was onmogelijk, het personeel stond altijd voor je klaar. Het eten was geweldig, elke dag een ander aanbod aan groente en vlees/vis gerechten. De kamer was netjes en zeer schoon en elke dag schone handdoeken. Omdat het "Adults Only" is, was het er heerlijk rustig en kon je rustig van je ontbijt/lunch/diner genieten zonder dat er schreeuwende kinderen om je heen liepen, hoewel ik geen hekel aan kinderen heb hoor. Er was wel 1 negatief puntje, het overal voorkomende "vroeg in de ochtend handdoekje leggen". Hierdoor hadden we op een dag geen ligbedden bij het buitenzwembad, dus zijn we naar het prachtige binnenbad gegaan. Deze hadden wij voor zijn tweeën met bubbelbad. Kortom, een geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

Hotel Alba Royal Resort info