Hotel Alba Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Hotel Alba Resort
8,4

Laatste review

Afgelopen herfstvakantie ruim een week hier geweest met onze 2 kinderen (9 en 7). We zijn absoluut niet veeleisend en zijn al snel tevreden. Het viel ons wel op dat het seizoen ten einde loopt en dat met name veel horecawerknemers er een beetje klaar mee zijn naar ons idee. Niet heel vriendelijk. Ze hebben er natuurlijk al wel een heel seizoen op zitten van hard werken. Daarnaast viel het ons op dat sommige mensen sneller werden geholpen dan anderen. Veel Duitsers en Russen en daar is het hotel ook op ingesteld. Niet erg, maar als Nederlanders voelden wij ons niet heel welkom. i.v.m. 1 dag regenval een probleem met de afvoer waardoor we een overstroming hadden in ons appartement en we moesten verhuizen naar een ander appartement. We begrijpen dat zij dit ook vervelend vonden, maar we hadden hierdoor wel iets meer vriendelijkheid verwacht. Het zwembad was steenkoud in deze periode, echt te koud om in te zwemmen.

Kenmerken

253 reviews over Hotel Alba Resort in het Nederlands

geweldige vakantie gehad

roy,
27-7-2018

we kwamen laat in de avond aan, het restaurant was eigenlijk al dicht maar we konden nog wat eten. de eerste nacht moesten we in 2 2-persoonskamers slapen terwijl we een familiekamer hadden geboekt, maar de volgende dag konden we naar de familiekamer. voor de rest prachtig resort met leuke animatie, leuk zwembad en het eten was goed.

Heel goed en voor herhaling vatbaar

Kees en Aad,
21-6-2018

Wij hebben eens een goedkoop reisje uitgezocht naar Side Alba Resort. Nou dat is ons uitstekend bevallen. heel schoon, prima eten,een uitstekende bediening, kortom prijs/kwaliteit een 10. Veel russen, maar niet storend.

Goed maar veel betere 5 sterren resorts

Hennie,
17-5-2018

Als je slecht kunt lopen , niet naar toe gaan. Veel trappen en naar het strand is het heel stijl. Heel oude kamers met hard matras. Deur naar balkon kon niet op slot , wc bleef doorlopen. Doorgegeven maar volgens mij snapte ze er niks van. Alleen mensen uit oostblok landen, enkele Duitsers geen Nederlandse mensen.

Het hotel op zich was mooi en opgeknapt. Ook een prachtige tuin. Shows vond ik niks , van die flauwe spelletjes. Buiten het hotel zijn ze een nieuw winkelcentrum aan het bouwen, de eerste zitten er al in. Als je de straat uitloopt zijn er ook verschillende winkeltjes. Het eten was lekker en het personeel heel vriendelijk.

Zeer mooi hotel

Roos,
22-7-2017

Wij zijn net weer thuis

Van onze geweldige vakantie

Het is een mooi hotel mooie tuinen.

Zeer goed eten en afwisselend.

Animatie team voor 16+ is zeer goed ook elke avond zijn er mooie shows

Zeer ruime familiekamers!

Maar zijn ook zeker min punten

Die ik hier niet terug lees

Bijna geen Nederlanders

Heel veel Duitsers en Russen mensen uit het oost blok .

Kinderanimatie was naar ons idee minder dit ivm niemand Nederlandse spreek en onze kinderen geen Duits en Russische spreken.

Die wouden daar echt niet heen.

Omdat ze hun maar niet konden begrijpen.

Ook viel het ons dat er een paar personeel leden eerder ander mensen hielpen dan ons dat was een ander stel ook op gevallen die wij daar spraken.

Ook staat er een slaapbank ik vond het meer een gewone bank die als bed moest functioneren. Maar hij was te kort en te smal.

Je laken bleef niet zitten dus sliep je zonder onderlaken dat vonden wij niet hygiënisch.

Geweldig hotel!

Ronald en Yvonne,
28-6-2017

Voor de derde keer zijn wij, na een lange tijd, weer terug gegaan naar Alba Resort. Het blijft nog steeds een geweldig hotel: goed eten, vriendelijk personeel, prachtig aangelegd (mooie planten/bomen en mooi strand). De voordeelkamer was nog steeds hetzelfde als 10 jaar geleden, maar het was schoon en voor ons prima. In tegenstelling tot andere keren waren de Russische gasten wel voor 75% aanwezig. Wij hebben geen last gehad van hen, maar ons wel geergerd in het restaurant (veel opscheppen en ruim de helft weer weggegooid). Ook Russisch personeel bij de balie en animate team. Wij denken dat de Duitsers massaaal zijn weggebleven en zij toen een andere markt moesten kiezen. Toch zouden we weer een keer voor dit park kiezen.

Fantastisch !

Ria van Veen
21-10-2016

Je wordt in de watten gelegd. Het hotel heeft een geweldige ligging, de tuin van het hotel is prachtig en je loopt zo naar het strand ,waar je mooie ligbedden hebt die in de schaduw of in de zon staan.

De obers werken hard,voor je het weet heb je al een nieuw drankje voor je staan .Abdurrazzak iscan is een van de leuke obers

Tijdens het verblijf kun je naar drie ala carte restaurants (vis,turks en cubaans ) echt een aanrader , je krijgt heerlijk eten. Je kunt een tafel buiten aanvragen , waar je een prachtig plekje krijgt .Dit moet je reserveren.

Ook het buffet is geweldig ,veel afwisseling, maar kom op tijd om 21.00 sluit alles . Alles is all inclusief, ook de likeurtjes,cocktails etc

Vaak is er 's avonds een prachtige show te zien in het theater !!

Wil je rust en ontspanning dan is dit hotel geweldig. Zonder kinderen !!!

Minder is: een heel koud bubbelbad,te koud om in te gaan. Hier zit ook nooit iemand in. de hamam is gratis , maar voor deze behandeling moet je betalen

wel kun je met water spelen :) dat is gratis .

Voor herhaling vatbaar

Ditte den Boer
25-6-2016

Heerlijk resort aan een mooi zandstrand. Knus en zeeeeer gastvrij.

We hebben er fijne herinneringen aan.

heel goed

Aime
6-9-2015

heel goede all-in (24 op 24) met heel vriendelijk personeel (bijna geen Belgen of Nederlanders) zeer goed prijs - kwaliteit

Dik in orde

Caroline
29-7-2015

Hebben er een weekje gelogeerd. Heel tevreden!! Personeel is heel behulpzaam, kelners komen uit eigen beweging nog vragen of je nog wat wenst te drinken. Animatie in dit hotel is top. Mijn zoon van 14 heeft zich geen minuut verveeld. Heb nog nooit 2x hetzelfde hotel geboekt maar hier kom ik zeker nog eens een keertje terug

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.