Hotel Adalya Ocean De Luxe

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Adalya Ocean De Luxe
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Adalya Ocean De Luxe voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Adalya Ocean De Luxe in het Nederlands

Prima accommodatie

CB
8-6-2019

Adalya ocean deluxe is een schoon en verzorgd resort direct aan het zandstrand. Er verbleven begin juni veel 60+ uit vooral Duitsland. Het eten is goed, vooral de wafels, ijs en dőnner bij de strandbar waren super. De bediening is snel. Wij hadden een familiekamer met 1 badkamer geboekt, maar kregen een kamer met aparte slaapkamer met stapelbed en extra badkamer. De kamer is keurig schoon. De bedden waren ontzettend hard, zelfs een extra topper maakte het slapen niet aangenaam, echt een minpunt. In de directe omgeving zijn diverse winkels. De animatie is volledig op Duitsers gericht, alle aandacht ging naar de oudere Duitse dames. Onze kids werden door het animatieteam nergens bij betrokken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super !

M&M
1-4-2019

Super Hotel , van alle gemakken voorzien , super locatie , strand top , voor elk wat wils . Echt een aanrader voor zon aanbidders , icm een goed verzorgd Hotel .

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heel, heel erg aantebevelen!

Maria
16-3-2019

Een heerlijk hotel waar echt alles inclusief is, zelfs de a la carte restaurants waar Uğur de leiding geeft. Mexicaans italiaans of Osmaanse gerechten . De service is overal geweldig en de kamers mooi en schoon. Het animatie team is ondanks het naar mijn mening schamele budget bemoeit om de gasten leuk bezig te houden. Om deze tijd zijn is de gemiddelde leeftijd ongeveer 65/ 70 jaar. En dus wordt er dart en boccia gespeeld en natuurlijk gaan avonds de beentjes van de vloer .Vele van ons overwinteren daarom ook in dit hotel. Kluis badjas en een gevulde minibar zijn natuurlijk ook inclusief

Ik geef graag een 9!!

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

Super hotel, fantastisch, echt genieten

Henry
28-10-2018

Mooi hotel,bekijk de bijgevoegde foto's. Echt genieten wij zijn nu voor de derde keer geweest.eten naar keuze echt fantastisch.animatie team was de beste tot nu toe vriendelijk en niet opdringerig,hadden een jetski met acrobaat op een lucht ski in het zwembad, een schuimparty op het strand ,een stamgast diner ,dat krijg je al bij de tweede keer en dan ben je stamgast met live muziek. Er zijn ook team avonden Turkse avond,Chinese avond enz,enz. Iedereen van de kelners weet al wat je drinkt en zorgen dat je niets te kort komt.Er zijn ligstoelen genoeg rond het zwembad en op het strand die foto's. In Turkije kun je het beste met euro's betalen.compliment aan al net personeel van schoonmaker tot fondsmanager en kelners.lees ook mijn eerdere bericht van mei.wij komen zeker weer en zijn tevreden ook vanwege de ligging direct aan het strand en de dolhuis halte nog geen 5 minuten lopen. Kortom een aanrader voor iedereen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geen Deluxe hotel eerder 4 Sterren waardig

Kris
23-8-2018

Vooraf waren we verleid door de naam Adalya Deluxe ???

Mooie accomodatie maar .. zeer druk en te klein rond het zwembad wegens zeer Kleine tuin . Eten ééntonig ,wel goed maar zeker niet de naam Deluxe waardig . Wifi betalend op de kamer of elders wil je een goede ontvangst
Wifi 15euro per week (opletten bij afrekenen aan receptie en deze zijn niet vriendelijk) Shows echt op amateurs niveau en deze gaan indoor door , wegens geen buiten theater , alles in de Duitse taal ipv het Engels wat toch een wereldtaal is Slechte deejay die alleen zijn eigen muziek wilt draaien waardoor zeer weinig ambiance .

De meeste gasten zijn hier Duitsers , Russen ,Slovaken, een klein percentage zijn Nederlanders of Belgen

Wel een dikke pluim voor de poetsdames en de bedienaars van de Bar Mevlut , Ozer ,

één tip : Wil je een echt luxehotel Lykia Sentido 16+ in Oludeniz

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Te kleine zwembad omgeving

Koen
14-8-2018

Zwembad is veel te druk wegens te klleine oppervlakte voor zonnebedden ,eten is goed ,service top ! Geen aanrader voor mensen met tieners

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super hotel, fantastisch, echt genieten

H.s uit Enschede
1-6-2018

Het Hotel is nog luxer geworden.het eten aan het strand restaurant is vernieuwd zo is er een dönner, durum, waterijs,cocktail op ijs basis met of zonder alcohol. Bij het zwembad restaurant kun je iedere dag je pizza samenstellen. Kluis is gratis en de minibar is all inclusief, chips word weer aangevuld, de kamer is groot met een extra bed.wifi is gratis en is op de kamer goed te ontvangen.stranlakens gratis.personeel snel en alert van bediening tot de kamer bediende. Het animatie team is erg slecht en onvriendelijk en te kinderachtig . De man met de paardenstaart op zijn hoofd werd erg boos als je niet meedeed hij werd gewoon agressief,wij hebben direct zijn chef mede collega gesproken dat wij dit niet accepteerden er waren meer mensen met klachte helaas alleen naar ons en niet rechtstreeks.wij komen in oktober terug en wachten af of er veranderingen zijn zo niet dan zoek ik het hogerop.verder is het een top hotel met een goede ligging.

Super Hotel !!!!!!!!!!!!!!

M&M
22-8-2017

Wij waren met z`n twee , eten / kamers locatie alles in een woord Goed !!!! Kamer bij vertrek voor low budget bij kunnen boeken om zo lekker nog gehele dag te kunnen genieten voor vertrek naar huis .

Gereisd Met partner in augustus 2017

Wij gaan zeker terug!

ingrid
5-6-2017

Geweldig hotel!! Elk jaar denken we het dat het niet beter kan.... dus toch! Eten was fantastisch. Ontbijt en diner heel veel keus. Lunch wat minder keus maar niet erg omdat je toch waarschijnlijk bij het ontbijt genoeg hebt gehad. Elke middag o.a. heerlijke kipkebab. Hotel was ook superschoon. Je zag ze contant opruimen en poetsen, zelfs de wc bij de pool. Alle personeel erg vriendelijk en niet opdringerig. Animatie doet ook veel moeite, het enige minpuntje is dat de avondshow binnen was. Wel daarna muziek bij de pool.

Gereisd Met vrienden in Wed May 24 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie!

Rachel
23-9-2016

Kleiner resort maar wel heel erg mooi! eten was altijd goed, verschillende thema avonden niet alleen qua shows maar ook qua eten. Als je een straatje verder loopt kom je direct bij een winkelstraat. Aan de achterkant loop je via de lange boulevard langs het strand. Mensen van de animatie proberen het echt naar je zin te maken. Vooral Said is een topper!

Gereisd Met partner in september 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Ocean De Luxe in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Ocean De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.