Hotel Adalya Art Side

KinderhotelWeer vandaag28°19°
Hotel Adalya Art Side
8,2

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Adalya Art Side in de gelijknamige badplaats Side is volgens jullie een geschikte plek voor een gezinsvakantie. Het is een populaire vakantiebestemming onder Duitsers. Het personeel spreekt dan ook beter Duits dan Engels. Zoals je dat van Turkije gewend bent vier je ook in dit hotel een all-inclusive zon, zee en strandvakantie.

Faciliteiten in Andalya Art Side

Kunnen jouw kids zich ook uren vermaken in het water? Dan zit je hier goed! Want je hebt hier grote zwembaden met glijbanen. Voor jezelf is er altijd een ligbed vrij waarop je kunt neerstrijken met een goed boek. Houd er rekening mee dat het zwembad tussen 12.00 uur en 14.00 uur gesloten is. Naast spetteren en spateren is er ook een animatieteam dat zorgt voor vermaak. De animatie is vrij simpel, maar de activiteiten in de avond zijn top. Er worden shows opgevoerd in het amfitheater dat bij het hotel hoort. Ook themafeesten zijn hier een vast onderdeel van je vakantie. Reviewer Dhr. Kiel schrijft hierover: ‘Er worden leuke themafeesten georganiseerd in het hotel dat vind ik een plus punt’.

Slapen doe je in een ruime kamer die dagelijks wordt schoongemaakt. Ook de mini-bar wordt elke dag voorzien van nieuwe drankjes. Jullie geven wel aan dat de bedden wat hard zijn. Reviewer van den Heuvel zegt dat het wel mogelijk is om een topper te vragen.

Keuze in restaurants heb je genoeg in dit hotel. Kies jij voor Italiaans, Turks of Chinees? Het eten is goed, maar kan af en toe wat gevarieerder. Naast het ontbijt, lunch en diner hoef je hier ook de rest van de dag geen honger te hebben. Zo worden er ‘s middags verse Turkse pannenkoeken gebakken. Ook aan de vitamientjes wordt gedacht in Hotel Adalya Art Side. Haal een verse fruitsmoothie bij de bar aan het zwembad. Deze zijn niet all-inclusive, maar volgens jullie wel erg lekker.

De ligging

Ruil je dat zwembad liever in voor de kust? Met een zandstrand op slechts 300 meter afstand van Hotel Adalya Art Side is dat geen lastige opgave. Ook op je ligbed in de zon kom je niets te kort als het aankomt op eten en drinken. Lunch bij de strandtent en haal tussendoor een verkoelend drankje.

Hou je van winkelen? Andalya Art Side ligt aan een weg waar je genoeg trendy winkeltjes vindt. Dit is dan ook een favoriete plek van jullie om de avond door te brengen. Wat neem jij mee naar huis?

Heb je het hotel, de winkelstraat en het strand even gezien? Vanuit Hotel Adalya Art Side kun je gemakkelijk naar het centrum van Side of naar andere steden. Nathalie deelt een tip: ‘Voor het hotel is de opstapplaats van de Dolmus naar Side of Manavgat. Voor €1,50 p.p kun je heen’. Side centrum is acht kilometer rijden en Manavgat ligt nog geen veertien kilometer verderop.

Ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

711 reviews over Hotel Adalya Art Side in het Nederlands

fantastisch

Miranda
6-5-2019

Mooie nette en ruime kamers. Het eten was gevarieerd, en overal was wel wat te eten metname s'middags. Ook waren er overal flesjes water te verkrijgen. De strandtent was erg gezellig en het eten was ook hier weer heerlijk. Genoeg plaatsen om te zitten zowel in het restaurant als bij de strandtent. Ook waren er voldoende strandbedjes om op te liggen. Het strand is binnen 5 minuten te bereiken langs een rustig straatje. De dolmous staan voor het hotel, voor € 1,00 pp ben je in Side wat zeker de moeite waard is voor een bezoekje. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2019

Genoten....

Christine
5-5-2019

Samen met mijn zoon van 20 weekje in dit hotel doorgebracht. Was voor ons de tweede keer. Grappig dat we precies dezelfde kamer kregen als de vorige keer. Kamers zijn ruim en alles is aanwezig. Water kregen we niet iedere dag op de kamer; dit zou wel fijn geweest zijn. Zwembad is erg mooi en er waren genoeg ligplaatsen. Het enige wat ik jammer vond was dat de muziek vaak erg hard stond en er een beperkte playlist was waardoor je op een dag wel 4 keer dezelfde nummers voorbij hoorde komen. Eten was erg goed. Heel veel variatie en heel veel keus. Wel niet altijd even warm.... Eetzaal vond ik zelf wat sfeerloos. Hotel ligt centraal gelegen waardoor er veel winkels op loopafstand te vinden zijn. Dolmus “station” direct naast het hotel. Dus altijd kunnen zitten op de heenweg. Personeel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Jammer van het eten

Naam onbekend
4-5-2019

Gezellig hotel met veel nederlanders. Het zijn mooie kamers. Helaas viel het eten wat tegen, veel eten was koud. Hier deden ze weinig aan. Avondprogramma was leuk. De animatie is vooral gericht op volwassenen. Er werkt wel vriendelijk personeel, maar de mensen bij de receptie spreken nauwelijks engels of duits, dit is erg lastig wanneer je een probleem hebt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Een topper!

Germa
3-5-2019

Fijn hotel, heerlijk eten, veel soorten fruit. Zowat de hele dag ijs tot 22:00 uur. Men komt zelfs met koffiekar langs het zwembad! Aan het strand is het eten ook fantastisch. Niet de standaard hamburgers maar gegrild vlees en kip, tonijnsalade en ook weer fruit, ijs en wafels.
Het ziet er overal keurig uit er is handdoekservice. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. We hebben genoten van alles, we zijn niets tekort gekomen.

Gereisd met vrienden in april 2019

fantastisch

Zegers
6-9-2018

Voor de 3e keer in dit hotel geweest en wij vinden het nog steeds super goed. Prijs/kwaliteit is gewoon goed. Personeel spreekt idd voornamelijk Duits maar goed verstaanbaar. Welke Nederlander kan dit dan beter als je daar klachten over schrijft. Personeel is ook super aardig en werken hier al jaren. Ze herkennen ons gewoon al. Eten is prima en wie hier over zeurt dan ben ik benieuwd wat je zelf allemaal thuis eet, er is namelijk genoeg keus. Strand is dichtbij met mooi aflopende zee, ideaal voor kinderen. Winkels meteen beneden aan de weg. Glijbanen idd van 12 tot 2 dicht maar dat is in elk hotel. En als je na 12 uur geen drinken meer krijgt had je ander hotel moeten kiezen die 24 u per dag schenkt. Dus ga hier niet over klagen. Kamers zijn groot genoeg en netjes. Airco werkt prima.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hoel voor 1 keer niet voor vaker.

Mevr. van't klooster
5-9-2018

Prima hotel waar de ligging vrij centraal is. Wel een wat verouderde hotel die een make over kan gebruiken. Kunnen bijna geen Engels en Duits redelijk. Animatie erg slecht en eten niet erg gevarieerd. Hygiëne is in he hotel wel goed geregeld en bij het zwembad ook. Obers en schoonmakers erg vriendelijk. Dit kon je niet zeggen van de man die de pizza's bakte die trok voornamelijk de eigen volk voor ten opzichte van de overige gasten. Receptie vond ik niet erg vriendelijk. Hygiëne op de kamers kon beter hebben 2 keer lakens op bed gehad waar vlekken in zaten naar de receptie te zijn gegaan word dit wel gelijk geregeld. Minibar word aan bij aankomst gevuld en daarna niet meer terwijl deze wel met water gevuld had moeten worden. Over het algemeen goed hotel maar er zijn betere hotels in Turkije.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed hotel , maat er zijn betere.

Dhr. Kiel
5-9-2018

Ben eind Augustus hier voor 10 dagen geweest, het is prima hotel de uitstraling en het interieur is wat verouderd maar dat hindert niet. De ligging is centraal dicht bij de winkeltjes en ongeveer 300 meter lopen naar het strand. Hotel ontvangt voornamelijk Duitse gasten dit merk je voornamelijk in dat de mensen die in het hotel werken bijna geen Engels kunnen en alleen Duits. Er worden leuke thema feesten georganiseerd in het hotel dat vind ik een plus punt. De animatie vind ik persoonlijk voor kinderen erg matig de keer dat onze kinderen naar de animatie wilden deden ze aan T-shirts verven blijkt dat dit 10 euro per kind kost voor een T-shirt die nog geen 2 euro waard is. Eten in het hotel is beperkte keuze en bijna elke avond weer het zelfde en ik klaag normaal niet snel over het eten ook vond ik dat het eten allemaal lauw was en niet warm. Obers en schoonmakers zijn wel toppers en zijn erg welwillend in het helpen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel was goed, weinig animatie.

Kim
28-8-2018

Mooi hotel. Alles was goed verzorgd en schoon. Maar wel een beetje sfeerloos. Eten was prima, keuze genoeg. Personeel zei niet veel en kon slecht Duits en al helemaal geen Engels. Animatie team was overdag super slecht, waren eigenlijk niet aanwezig. S'avonds leuke shows maar alles is om 23.00 afgelopen, zelfs geen muziek meer op het terras 0.00 uur was alles afgelopen ook geen druppel drinken meer. Je kon vanuit dit hotel wel heel makkelijk naar de shops en de dolmus stopt voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fam Hornen
18-8-2018

Top hotel.Schoon,vriendelijk,goed eten,groot zwembad,glijbanen,dichtbij zee. Als je hier heen gaat ben je verzekerd van een onvergetelijke vakantie. Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed hotel met meer potentie

Remco
10-8-2018

Wij waren hier met een klein groepje met 3 kinderen. Het hotel was prima en zuiver. Eten was net zoals vele andere 5 sterren hotel. Smaakte goed en variërend s'avonds was het af en toe zoeken naar een tafel (mss omdat we ook met 8 personen waren) personeel werkte hard. Het personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Zwembad werd iedere dag schoon gemaakt. De kamers en badkamer waren vrij ruim en werd goed schoongemaakt. Het enigste minpunt vond ik de animatie ongeïnteresseerd en inactief. Dat vond ik wel jammer voor de kids. Ook de glijbanen s'middags 12u 14u dicht. Er zitten wel paar Russen (geen last van gehad).

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Turks, Vegan

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Art Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Art Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.