Hotel Adalya Art Side

KinderhotelWeer vandaag21°11°
Hotel Adalya Art Side
8,2

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Adalya Art Side in de gelijknamige badplaats Side is volgens jullie een geschikte plek voor een gezinsvakantie. Het is een populaire vakantiebestemming onder Duitsers. Het personeel spreekt dan ook beter Duits dan Engels. Zoals je dat van Turkije gewend bent vier je ook in dit hotel een all-inclusive zon, zee en strandvakantie.

Faciliteiten in Andalya Art Side

Kunnen jouw kids zich ook uren vermaken in het water? Dan zit je hier goed! Want je hebt hier grote zwembaden met glijbanen. Voor jezelf is er altijd een ligbed vrij waarop je kunt neerstrijken met een goed boek. Houd er rekening mee dat het zwembad tussen 12.00 uur en 14.00 uur gesloten is. Naast spetteren en spateren is er ook een animatieteam dat zorgt voor vermaak. De animatie is vrij simpel, maar de activiteiten in de avond zijn top. Er worden shows opgevoerd in het amfitheater dat bij het hotel hoort. Ook themafeesten zijn hier een vast onderdeel van je vakantie. Reviewer Dhr. Kiel schrijft hierover: ‘Er worden leuke themafeesten georganiseerd in het hotel dat vind ik een plus punt’.

Slapen doe je in een ruime kamer die dagelijks wordt schoongemaakt. Ook de mini-bar wordt elke dag voorzien van nieuwe drankjes. Jullie geven wel aan dat de bedden wat hard zijn. Reviewer van den Heuvel zegt dat het wel mogelijk is om een topper te vragen.

Keuze in restaurants heb je genoeg in dit hotel. Kies jij voor Italiaans, Turks of Chinees? Het eten is goed, maar kan af en toe wat gevarieerder. Naast het ontbijt, lunch en diner hoef je hier ook de rest van de dag geen honger te hebben. Zo worden er ‘s middags verse Turkse pannenkoeken gebakken. Ook aan de vitamientjes wordt gedacht in Hotel Adalya Art Side. Haal een verse fruitsmoothie bij de bar aan het zwembad. Deze zijn niet all-inclusive, maar volgens jullie wel erg lekker.

De ligging

Ruil je dat zwembad liever in voor de kust? Met een zandstrand op slechts 300 meter afstand van Hotel Adalya Art Side is dat geen lastige opgave. Ook op je ligbed in de zon kom je niets te kort als het aankomt op eten en drinken. Lunch bij de strandtent en haal tussendoor een verkoelend drankje.

Hou je van winkelen? Andalya Art Side ligt aan een weg waar je genoeg trendy winkeltjes vindt. Dit is dan ook een favoriete plek van jullie om de avond door te brengen. Wat neem jij mee naar huis?

Heb je het hotel, de winkelstraat en het strand even gezien? Vanuit Hotel Adalya Art Side kun je gemakkelijk naar het centrum van Side of naar andere steden. Nathalie deelt een tip: ‘Voor het hotel is de opstapplaats van de Dolmus naar Side of Manavgat. Voor €1,50 p.p kun je heen’. Side centrum is acht kilometer rijden en Manavgat ligt nog geen veertien kilometer verderop.

Ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

707 reviews over Hotel Adalya Art Side in het Nederlands

fantastisch

Zegers,
6-9-2018

Voor de 3e keer in dit hotel geweest en wij vinden het nog steeds super goed. Prijs/kwaliteit is gewoon goed. Personeel spreekt idd voornamelijk Duits maar goed verstaanbaar. Welke Nederlander kan dit dan beter als je daar klachten over schrijft. Personeel is ook super aardig en werken hier al jaren. Ze herkennen ons gewoon al. Eten is prima en wie hier over zeurt dan ben ik benieuwd wat je zelf allemaal thuis eet, er is namelijk genoeg keus. Strand is dichtbij met mooi aflopende zee, ideaal voor kinderen. Winkels meteen beneden aan de weg. Glijbanen idd van 12 tot 2 dicht maar dat is in elk hotel. En als je na 12 uur geen drinken meer krijgt had je ander hotel moeten kiezen die 24 u per dag schenkt. Dus ga hier niet over klagen. Kamers zijn groot genoeg en netjes. Airco werkt prima.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hoel voor 1 keer niet voor vaker.

Mevr. van't klooster,
5-9-2018

Prima hotel waar de ligging vrij centraal is. Wel een wat verouderde hotel die een make over kan gebruiken. Kunnen bijna geen Engels en Duits redelijk. Animatie erg slecht en eten niet erg gevarieerd. Hygiëne is in he hotel wel goed geregeld en bij het zwembad ook. Obers en schoonmakers erg vriendelijk. Dit kon je niet zeggen van de man die de pizza's bakte die trok voornamelijk de eigen volk voor ten opzichte van de overige gasten. Receptie vond ik niet erg vriendelijk. Hygiëne op de kamers kon beter hebben 2 keer lakens op bed gehad waar vlekken in zaten naar de receptie te zijn gegaan word dit wel gelijk geregeld. Minibar word aan bij aankomst gevuld en daarna niet meer terwijl deze wel met water gevuld had moeten worden. Over het algemeen goed hotel maar er zijn betere hotels in Turkije.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed hotel , maat er zijn betere.

Dhr. Kiel,
5-9-2018

Ben eind Augustus hier voor 10 dagen geweest, het is prima hotel de uitstraling en het interieur is wat verouderd maar dat hindert niet. De ligging is centraal dicht bij de winkeltjes en ongeveer 300 meter lopen naar het strand. Hotel ontvangt voornamelijk Duitse gasten dit merk je voornamelijk in dat de mensen die in het hotel werken bijna geen Engels kunnen en alleen Duits. Er worden leuke thema feesten georganiseerd in het hotel dat vind ik een plus punt. De animatie vind ik persoonlijk voor kinderen erg matig de keer dat onze kinderen naar de animatie wilden deden ze aan T-shirts verven blijkt dat dit 10 euro per kind kost voor een T-shirt die nog geen 2 euro waard is. Eten in het hotel is beperkte keuze en bijna elke avond weer het zelfde en ik klaag normaal niet snel over het eten ook vond ik dat het eten allemaal lauw was en niet warm. Obers en schoonmakers zijn wel toppers en zijn erg welwillend in het helpen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

Hotel was goed, weinig animatie.

Kim,
28-8-2018

Mooi hotel. Alles was goed verzorgd en schoon. Maar wel een beetje sfeerloos. Eten was prima, keuze genoeg. Personeel zei niet veel en kon slecht Duits en al helemaal geen Engels. Animatie team was overdag super slecht, waren eigenlijk niet aanwezig. S'avonds leuke shows maar alles is om 23.00 afgelopen, zelfs geen muziek meer op het terras 0.00 uur was alles afgelopen ook geen druppel drinken meer. Je kon vanuit dit hotel wel heel makkelijk naar de shops en de dolmus stopt voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fam Hornen,
18-8-2018

Top hotel.Schoon,vriendelijk,goed eten,groot zwembad,glijbanen,dichtbij zee. Als je hier heen gaat ben je verzekerd van een onvergetelijke vakantie. Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed hotel met meer potentie

Remco,
10-8-2018

Wij waren hier met een klein groepje met 3 kinderen. Het hotel was prima en zuiver. Eten was net zoals vele andere 5 sterren hotel. Smaakte goed en variërend s'avonds was het af en toe zoeken naar een tafel (mss omdat we ook met 8 personen waren) personeel werkte hard. Het personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Zwembad werd iedere dag schoon gemaakt. De kamers en badkamer waren vrij ruim en werd goed schoongemaakt. Het enigste minpunt vond ik de animatie ongeïnteresseerd en inactief. Dat vond ik wel jammer voor de kids. Ook de glijbanen s'middags 12u 14u dicht. Er zitten wel paar Russen (geen last van gehad).

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Nooit meer

Esrher,
23-7-2018

Viel enorm tegen: chagrijnig personeel (bijna alle bers en personeel bij de lobby zorgde niet echt voor een warm welkom) dat niet of zeer slecht engels praat,ook niet goed Duits. Belabberd animatieteam (stoned, weinig energie uitstralend, alleen bezig met uiterlijk, seksistisch), Weinig gevarieerd eten, ontbijt is echter wel goed, maar bij lunch en diner wordt vaak hetzelfe aangeboden (eten slecht: slappe friet, weinig smaak). Enige pluspunt waren de schoonmakers: vriendelijk en enorm behulpzaam. Helaas wordt er op hen neergekeken door andere medewerkers.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Sibel Karakas,
19-5-2018

Mijn zoon van 13 heeft glutenallergie. In deze hotel hadden ze glutenvrije ontbijt, lunch en dinner. Elke dag werd er speciaal voor mijn zoon glutenvrjje pannekoeken, wafels, deegwaren, brood, pizza, baklava gemaakt. Een week voor ons aankomst heb ik ze ingelicht van ons (15pers) komst. smorgens stelden we samen met chef kok Selatin en Chefkok Hassan menu samen voor de hele dag. Mijn complimenten. Ik was deze 2 chefkoks erg dankbaar.

ik raad deze hotel aan iedereen.

We (15 personen) hebben genoten in het hotel.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch, voor herhaling vatbaar

Ria Mulder,
25-4-2018

we hebben een fantastische ontspannen vakantie gehad. De kamer en rest van het hotel was netjes en schoon. Het eten was geweldig en er was volop keuze. Het personeel vriendelijk. Aan mijn verjaardag hebben ze zelfs extra aandacht geschonken door een verrassing op de kamer en bij het diner een mooi opgemaakte plek met verrassingen. Er is een groot zwembad aanwezig en op loopafstand de zee, met ook ruime keuze uit eten en drinken op het terras. Ook zijn er veel animatiemogelijkheden. Dat was in onze ogen wat te luidruchtig. Maar al met al een echte aanrader dit hotel. Wij gaan er zeker vaker naar toe.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Misschien voor herhaling geschikt

Yolanda,
8-2-2018

Erg groot. Wi-Fi niet al te best

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 6 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Turks, Vegan

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Art Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Art Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.