Hotel Acanthus & Cennet Barut Collection

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°25°
Hotel Acanthus & Cennet Barut Collection
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard.’ Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’ Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder. Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’ Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’ Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas. Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’ Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater. Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Acanthus & Cennet Barut Collection voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Acanthus & Cennet Barut Collection in het Nederlands

TOP hotel!

Jans - Theuwis
6-6-2019

Wij verbleven de laatste week van mei in dit waanzig, fantastisch hotel. Wij kunnen werkelijk niets opmerken! Service was uitermate goed! Personeel staat voor je te springen, niets is hun teveel. En iedereen even oprecht vriendelijk. Dranken die worden aangeboden zijn steeds van goede kwaliteit. Als je chips bij je drankje vraagt, krijg je echte doritos, zoveel als je wilt. Minibar dagelijks bijgevuld met échte dranken. Dranken worden geserveerd aan zwembad, strand, en steeds met een lach. Hun restaurants zijn echte toppers, heerlijke gerechten en verfijnd klaar gemaakt. Hun sushi restaurant, heerlijk! Teveel om te kiezen. Wij reisden samen met ons zoontje van 2.5jaar. Ook voor hem was dit een topervaring. Inderdaad geen grote of hoge glijbanen, een klein kinderbadje, op ideale maat, maar meer als genoeg voor een peuter van 2.5jaar. En vooral, het personeel is wel zéér kindvriendelijk. Wij keren terug, zonder twijfel!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
General Manager, Crm, 8-6-2019

Dear Jans,

Thank you very much for choosing Acanthus & Cennet Barut Collection for your holiday destination and for such splendid feedback. As our goal is to ensure that every guest has a pleasant and relaxing stay with us, it’s great to know that we were able to exceed your expectations. I can’t wait to welcome you for another incredible holiday in the future.

Sensationeel

Segier Lieve
18-4-2019

Dit is echt het beste hotel in Side,alles top prachtige kamers ,super personeel, prachtig interieur,superieur eten zowel in het gewone restaurant als in de a la carte restaurants,wij gaan al jaren naar side hebben het hotel weten verbouwen als we langs de boulevard naar side wandelden,toen het af was hebben we dan ook geboekt. Wat een belevenis... vorig jaar in januari wilden we boeken voor oktober maar t was vol geboekt dus nu hebben we in december geboekt voor onze huwelijksreis in oktober... we kijken uit naar ons volgend bezoek 👍

Gereisd Met partner in oktober 2017
Halil Özcan | General Manager, Crm, 1-5-2019

Dear Segier,

Thank you for sharing your marvelous review regarding your recent stay at the Acanthus & Cennet Barut Collection! Our incredible staff works tirelessly to ensure our guests have exceptional holiday experiences, and I couldn't be happier to hear how much you loved your stay at our resort. Your gracious comments are truly appreciated, and I sincerely hope you will join us again, soon!

bijna 100% perfect

De Pijper
27-2-2019

Alles top, er ontbreekt niets. Gastvrij, vriendelijk, schoon, verzorgd en super eten/drinken. Overal comfortabele zit gelegenheden. De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers. Het zou een ideaal Adults-Only hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich (en de ouders) hier wellicht ook niet zo thuis. De gemiddelde leeftijd is ca. 50-60+. De voertaal is vnl Duits en wat Vlaams. Ook het vriendelijke personeel spreekt als 2e taal hoofdzakelijk Duits. Side is in de wintermaanden vrij doods en de gevolgen van slecht weer zijn bijna overal nog zichtbaar. Een prive transfer vanaf het vliegveld AYT duurt ca. 45 min.

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Halil Özcan | General Manager, Crm, 1-3-2019

Dear De Pijper,

I truly appreciate you taking the time to leave a review of your stay, and thank you for your kind words regarding our facilities. It is always good to know that what we do is appreciated and to hear about positive experiences. I can't wait to welcome you back for another wonderful holiday.

Kind regards, Halil Özcan General Manager

Helemaal top

van Beek
31-1-2019

Bijna alles is top, de kamers, de verzorging, het eten, mooie tuin gelegen aan de boulevard en het strand. Als je een 11 kon geven voor het eten en het personeel zouden we dat zeker doen. Het hotel wordt vooral bevolkt door Duitsers, een aantal Turken, op het moment dat wij er waren een flinke groep Belgen, een paar Engelsen en een paar Nederlanders. We konden goed uit de voeten met Engels, Duits en de paar woorden Turks die wij spreken. In de wintermaanden is in Side alles een beetje doods, wij kunnen ons voorstellen dat het 's zomers helemaal geweldig is in dit hotel. Zelf zouden wij hier niet met kinderen naar toe gaan,maar dat is een persoonlijke mening. Het enige minpuntje dat wij hebben kunnen vinden is de ligging van de ingang van het hotel, geen inspirerende omgeving en als je met de dolmus op pad wilt, moet je een flink aantal traptreden of een steile helling overwinnen. Misschien een golfkar om mensen heen en weer te brengen

Gereisd Met partner in januari 2019
Halil Özcan | General Manager, Crm, 1-2-2019

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback about your visit to the Barut Acanthus & Cennet. Our team is committed to making every possible effort to provide comfy, spotless and friendly accommodations. I am so glad to read how much your family enjoyed your stay with us. I will definitely share your feedback with my entire team regarding the guest service you received. I already look forward to exceeding your expectations again in the not-so-distant future!

General Manager

Heerlijke bestemming voor de winter

Willy Klarenbeek
31-12-2018

Het beste Barut hotel. Hadden deze winter een Barut rondje. Eerst Hemera daarna Acanthus en Cennet en als laatste Lara. Acanthus steekt er met kop en schouders bovenuit. Mooie kamers, lekker eten, mooie tuin en niet te vergeten de heerlijke koffie. Wij waren met de kerst en er was veel aandacht besteed aan het kerstdiner. Minpuntje. Ligt niet aan het hotel maar door de vele oudere Duitse gasten die veel en vaak fooi geven is het ons overkomen dat wij langer moesten wachten om bediend te worden. Gelukkig waren niet alle obers zo. Maar een heerlijk winter hotel dat zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Halil Özcan | General Manager, Crm, Fri Jan 04 2019 13:53:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Willy,

Thank you for taking the time to write regarding your recent holiday at the Barut Acanthus & Cennet. We strive to provide each guest with a wonderful, relaxing experience and your feedback is helpful to us to make sure that happens. I am thrilled your family had a great holiday here and look forward to your return.

Kind regards, Halil Özcan General Manager

Fantastisch verwen hotel

Carla De Wolf
25-12-2018

Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen. Hele mooie kamers ontzettend goed eten en heel lief personeel die maar een ding belangrijk vindt. Wat doe ik om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. Geweldige week gehad ondanks oudere gasten en slecht weer. Gasten bestaat overigens uit uitsluitend Duitse gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Halil Özcan | General Manager, Crm, Fri Dec 28 2018 14:43:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Carla,

I can't thank you enough for your fantastic review regarding your recent stay at the Barut Acanthus & Cennet! It is such a pleasure to know that you experienced the holiday of your dreams and that our resort exceeded your every expectation. I truly appreciate your consideration, and look forward to welcoming your next visit!

Amazing

Bomberna Dirk
12-9-2018

Onze eerste keer nr de Barut Acanthus & Cennet....het beste wat we ooit gehad hebben!!! Het hotelcomplex, het personeel, het eten, de service...alles was top!!! Ligt aan een promenade waar je te voet nr Side kunt. Wij hadden geen dolmus nodig. De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt. Het is geen groot hotel en heeft een erg rustig publiek. Faruk en Ertan van de bakkery ( ontbijt ) zijn geweldig! Ook Jelena van de guest relations, Rose van patisserie, Mehmet en al het personeel van de poolbar, Omer van de spa....kortom iedereen staat voor je klaar en niets is teveel. Ze leggen je erg in de watten. Een echte aanrader voor wie van rust, luxe, heel lekker eten en een uitstekende service houd. Wij gaan volgend jaar terug! 🤗❤

Gereisd Met partner in september 2018
Halil ÖZCAN, General Manager, Crm, 13-9-2018

Dear Mrs. Dirk,

Thank you for staying with us and taking the time to write a review of our hotel. I am delighted to read that you enjoyed the Barut Acanthus & Cennet experience and appreciate your positive comments in relation to our accommodation and dining options, the dedication of our entire team. I would be more than happy to welcome you again for another enjoyable holiday in the future.

T
10-8-2018

Goed hotel maar als ze nog meer rekening houden met de Belgen zou het voor de Belgen nog meer en top hotel zijn.Houden teveel rekening met de Duitsers!Tis de 2 de maal in de barut maar denk niet dat we terug zouden komen.S morgen zijn er geen liggen stoelen of je moet vroeg opstaan!

Gereisd Met partner in januari 2018
Halil ÖZCAN, General Manager, Crm, 13-8-2018

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to post a review of your stay with us. I appreciate your positive feedback on your overall experience at the Barut Acanthus & Cennet. Please know that our hotel is committed to providing all our guests with comfortable and friendly accommodations, so we definitely don't treat different guests differently, or grant preferential treatment to, any individual or group on the basis of ethnicity, or national origin. Unfortunately, sometimes we can not prevent that some people “reserve” sunbeds, but we assure you that there are enough sunbeds for all those who would like to enjoy the sun in the pool area. Thank you again for your time. I am expecting to see you soon again in our hotel for another wonderful experience!

General Manager

Een echt paradijsje, luxe en heerlijke rust

Marcel Tijink
6-8-2018

Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard. Op gebied van uitrusting, eten en service heb je echt niets, maar dan ook niets te klagen. Zeer vriendelijk personeel is absoluut altijd bereid je te helpen. Het eten is met zijn a la carte restaurant het beste dat we tot nu toe zijn tegengekomen. Nergens buffetten met rijen. Overal bereidden koks hun heerlijke gerechten voor je. Zelf buiten bij de pool word het eten voor je uitgeserveerd. De swim-up kamer van ons was top uitgerust. Wifi overal goed en internet is voldoende snel. Top. Top. Top.

Halil ÖZCAN, General Manager, Crm, Tue Aug 07 2018 13:09:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Marcel,

I am incredibly thrilled to hear you had a fantastic holiday experience with us, from amazing food, dedicated service, and comfortable accommodation. It was a pleasure to have you as our guest, and I hope to welcome your return to the beautiful Barut Acanthus & Cennet!

Kind regards, Halil ÖZCAN General Manager

ongelooflijk

broothaers frank
9-6-2018

Nogmaals in dit fantastische hotel geweest,het is een topper en op gebied van eten en drinken nog beter geworden dan vorig jaar Het personeel is top vooral aan het ontbijt de garcon selcuk en aan de poolbar Mehmet Akdogan zijn toppers Oook een dank u aan Service managerHasan Yuksel die met zijn volledige team knap werk levert

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Halil ÖZCAN, General Manager, Crm, 11-6-2018

Dear Broothaers F,

Thank you for your stay at the Barut Acanthus & Cennet and your time you have taken to post such an amazing review. I am delighted to hear that you were happy with your accommodations, and of your positive experience with our staff. It was a great pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity to do so again.

Kind regards, Halil ÖZCAN General Manager

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acanthus & Cennet Barut Collection in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acanthus & Cennet Barut Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.