Hotel Xanthos Patara

2 reviews over Hotel Xanthos Patara in het Nederlands

Anders

Sarah
15-9-2015

Goede service, fantastisch lieve mensen, regelen alles voor je. Goed ontbijt. Elke avond heerlijk eten bereid door de chef kok! Kamers simpel, maar goed. Lekkere bedden, airco en balkonnetje.

2005

Dit hotel lijkt minstens 20 jaar leeg te hebben gestaan. De vloerbedekking is te smerig om naar te kijken. Het stucwerk komt van de wanden af. De bedden zijn keihard. Er is geen legkast. Alleen een hangkast met drie (!) hangers.

Het dorp Patara is een duidelijk geval van vergane glorie. Veel gelegenheden zijn verlaten en vervallen. Erg troosteloos allemaal.

Heel jammer, want Patara heeft een schitterend strand, mooie natuur, veel wandelroutes en interessante Romeinse ruïnes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xanthos Patara in Patara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xanthos Patara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.