Reviews over Patara

Elk jaar weer!

Madelon,
    19-4-2018

Heerlijk hotel bemand door een super lieve familie. Kamers zijn recent vernieuwd en is allemaal schoon. Als je vragen hebt word je snel geholpen. 20 min wandelen naar het mooiste strand van de omgeving. Een zee die langzaam afloopt naar dieper water. Het hotel is gelegen in een klein dorpje. Heerlijk om een week of wat tot rust te komen. Aanrader!!

Na een wandeling een warm welkom

Anja,
    15-10-2016

Tijdens het lopen van de Lycian way is dit een pension met de warmste welkom die wij tot nu toe meegemaakt hebben. Fijne ontvangst, even bijkomen, lekker afkoelen in het zwembad en met een bijzonder mooi uitzicht over de bergen vanaf de kamer.

Het eten was precies wat we nodig hadden. Groente uit eigen tuin voor de salade en een bovenheerlijke stoofschotel. Geen restauranteten dus, maar echt homemade kooking.

Kamer is ook helemaal top. Heel schoon en heerlijke douche.

Dank voor de heerlijke gastvrijheid, daar kunnen we weer een dag op lopen

Heerlijk tot rust gekomen

Ercan,
    15-7-2016

Wat een heerlijk hotel! Alle kamers zijn afgelopen jaar vernieuwd. Mooie nieuwe badkamer. Hotel word gerund door lieve familie die alles doen om het jou naar je zin te laten hebben.

Lekker eten .

Omgeving is prachtig en je kan alle kanten op. Ook met de dolmus. Naar Kas of Kalkan maar ook naar het strand. Het strand is een half uurtje lopen door de oude ruïnes of je neemt de dolmus.

Klein plaatsje met leuke restaurants.

Zeer zeker de moeite om een keer heen te gaan en helemaal als je niet van masa toerisme houd

rust, vriendelijkheid, lekker eten.

Madelon,
    15-7-2016

Komen hier nu 4 jaar. Elk jaar een weekje. Dit is tot rust komen. Hotel word door een hele lieve familie gerund. Als je er s avond mee eet, is alles met verse ingrediënten gemaakt. Heerlijk! Vlakbij het mooiste strand van Turkije. Met dolmus ben je zo in Kas en Kalkan. Ook hier zijn leuke stranden.

Neem wel anti muggenspul mee, want die zitten er veel.

Sarah,
    15-9-2015

Goede service, fantastisch lieve mensen, regelen alles voor je. Goed ontbijt. Elke avond heerlijk eten bereid door de chef kok! Kamers simpel, maar goed. Lekkere bedden, airco en balkonnetje.

Patara scoort een 8,9 uit 10, op basis van 23 reviews