Hotel Sealife Buket Resort & Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag33°22°
Hotel Sealife Buket Resort & Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sealife Buket Resort & Beach voor je op een rij gezet:

91 reviews over Hotel Sealife Buket Resort & Beach in het Nederlands

fantastisch hotel

F.A. Rietman
8-10-2011

zeer goed,omgeving is rustig en goed bereikbaar, het ligt in een nette buurt direct aan het strand, het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam, de prijs en kwaliteit is goed. restaurant en a la carte restaurants zijn goed, de staat van de kamers zijn goed verzorg en wordt elke dag schoon gemaakt. ze moeten zich vasthouden aan gasten uit west europa o.a. uit nederland en duitsland en niet teveel russen

Leuk familiehotel....

Dimitri
20-9-2011

Leuk hotel voor koppeltjes en bejaarden.

Wij waren aanwezig in hotel,als enige belgen!!géén fransen,nederlanders...niks:-(

Het krioelt er van de russsen en duitsers,en wat me het meeste stoort is dat er niemand,van het personeel ons een "mineraal water" of een" fruitjuice" kan bedienen.

Hier spreekt men geen woord "Engels".

Voor een hotelketen met 8 hotelsgesitueerd rond alanya,vind ik dit dus niet kunnen.

Voor mij is dit de laatste keer,volgend jaar misschien is in Bodrum proberen..

een leuk resort

D.Kroon
14-8-2011

een leuk en kind vriendelijk resort.

Goed eten en heel gevarieerd.

vriendelijk personeel.

heerlijke vakantie gehad zomer 2011

familie uit Maastricht
9-8-2011

een mooi hotel met veel faciliteiten

vriendelijk personeel en een goede keuken

animatieteam was ontzettend leuk

Hotel Aska Buket Resort & Spa is echt puur genieten en dat hebben we ook gedaan met all incluse geboekt en toen lekker relaxt en gegeten en geluierd, een plek om terug te komen.

SUPER

Fam. De Vries-Harder
5-5-2011

We zijn 8 dagen geweest we komen zeker terug maar dan langer omadt dit gewoon te kort was, omdat het echt super leuk was.

Goed hotel!

O
3-5-2011

Goed hotel met alle faceliteiten, goed eten, goede en schone kamers zijn een beetje krap maar je gaat ook niet op vakantie om heel de dag in je kamer te zitten. Vriendelijke en behulpzame personeel die Engels en Duits spreekt. Hotel ligt afgelegen ten opzichte van de stad /centrum maar dat weet je van tevoren anders heb je info niet goed gelezen. Kortom heel goed hotel voor onbezorgde vakantie!

geweldig!

Karin
24-10-2010

mooiste blok is inderdaad 9! Zeker met uitzicht op zee, alleen jammer dat het lounge gedeelte tot laat open was zodat je best last had van mensen die daar nog zaten en het daar erg gezellig hadden. Ik heb een tip gegeven om de deuren van het buiten loungegebeuren ook gelijktijdig met de sluitingstijd te sluiten, hoop dat ze daar iets mee doen. In de disco beneden kan je ook nog gezellig verder gaan zonder dat de andere gasten er verder last van hebben! Met de dolmus ben je in en half uur in Alanya of Konakli(woensdag en zaterdag markt). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Samen met mijn dochter hebben wij een super vakantie gehad. Weet geen prijs omdat wij eigenlijk in een ander hotel van Aska zouden zitten, maar we kregen hier een kamer en dan van 3 1/2 naar 5 sterren is toch wel geweldig. Hamam daar is zeer zeker een aanrader, net zoals de fotograaf die erg mooie foto's maakt. Wiilen hier zeker eenkeer terug!

Super

Lieke
20-10-2010

We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Veel lof voor het personeel ze zijn erg vriendelijk, alleen spreken ze nauwelijks Engels of Duits.

Eten is goed te doen, maar na (ruim) een week is het toch wel hetzelfde en weinig variatie. Zou hier zo weer een keer naar toe gaan, en ook zeker aanbevelen om naar toe te gaan. Kamers zijn prima wij zaten in blok 9 (beste blok).

1 min puntje is, dat het vrouwtje die de pannekoekjes in haar hutje (vlak bij het strand) maakt, op een erg onbeschofte en dwingende manier om haar fooi vroeg.

goed maar het kon beter

maarten
4-10-2010

Het is een goed hotel maar er zijn toch enkele minputjes.

Veel russen die veel lawaai maken en ook soms met elkaar op de vuist gaan.

Er was weinig afwisseling in het restaurant en er sommige bedient van drank dat sommige het zelf moesten gaan halen.

Werd slecht engels gesproken aan de balie.

Het is een mooi hotel, in een groene omgeving en rustig gelegen.

De grote bazaar die op 10 min wandelen ligt van het hotel is plus punt. Daar kan je wel een avondje vertoeven.

Voor ons was het een goed hotel maar niet voor herhaling.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sealife Buket Resort & Beach in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sealife Buket Resort & Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.