Hotel Sealife Buket Resort & Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag34°24°
Hotel Sealife Buket Resort & Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sealife Buket Resort & Beach voor je op een rij gezet:

91 reviews over Hotel Sealife Buket Resort & Beach in het Nederlands

Super goed en kindvriendelijk hotel!!!

Priscilla
12-8-2013

We zijn net terug van 2 geweldige weken verblijf in dit hotel.

De kamers zijn voor 3 personen iets aan de krappe kant, maar dat is niet zo erg omdat je de meeste tijd buiten bent. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw helemaal boven in. Deze kamers hebben een ruim balkon.

Het animatie team is geweldig. De kidsclub vond mijn dochter van 3jr

geweldig.

Het aanbod in eten is iets minder dan in andere 5 sterren hotels, maar

de smaken van het eten dat er was was super goed.

Echt smaakvol en alles smaakte anders!. Heerlijk!!!

De ligging aan het kiezelstrand was perfect. Wel waterschoenen meenemen. Het zeewater was helder.

Het hotel wordt omgeven door mooie beplanting waaronder bananenbomen.

Veel mensen uit Tjechie die net als de Russen een beetje nors zijn.

Ook veel Turken en Duitsers.

vriendelijke mensen maar veel luidruchtige russen

meneer waalderbos
2-8-2013

jammer van die russen verder mooi en goed hotel met goed eten en nette kamers

goed hotel

Fam van Sambeek
19-7-2013

Goed verzorgd hotel met een prachtige ligging en kiezelstrand.

Goede badhanddoekenservice bij de hamam.

En je hoeft geen handdoekjes te leggen, voldoende ruimte.

Kamer in blok 9 gehad,ben je overal dichtbij.

Animatie was goed met name Serhat, Abbas en dj Fatih, spreken een klein beetje nederlands wat prettig is voor de kinderen.

Bediening in het hotel was goed van restaurant tot beachbar.

Voldoende keus en variatie bij het avondeten alleen kip en rund maar dat is normaal met hun geloof, 's middags bij het zwembad van 12.00-16.00 uur had je een snackbar waar je een snelle hap kunt pakken, is dit niet voldonde heb je de gelegenheid om ook in het restaurant te eten van 12.00-14.00 uur

Op loopafstand van een grote bazaar met veel winkels.

Wij hebben dit hotel als zeer prettig ervaren.

D-reizen

fijn hotel met geweldig animatieteam

maria
6-5-2013

Heerlijke meivakantie gehad met 10 personen. Het personeel was erg vriendelijk, het animatieteam top! . Animatie was in Duits/Engels/Turks en zelfs een beetje Nederlands. Wel heel weinig Nederlanders, vooral Duitsers en Russen maar daar absoluut geen klagen over.

Alles netjes schoon, elke dag verschoning van handdoeken en lakens en prima handdoekservice. Omdat het een redelijk klein complex is, was alles goed te lopen en erg overzichtelijk. Hadden kamers in blok 8, erg centraal gelegen, dichtbij restaurant en zwembad. Het enige minpuntje is dat het hotel aan een kiezelstrand ligt met sterk aflopende zee. Waarschijnlijk in het hoogseizoen te weinig bedden maar in meivakantie ruim voldoende. Wij hadden wel het geluk dat we de hele week 30-35 graden hadden waardoor het zwemwater ook lekker was. Hammam zeker aan te raden, alhoewel dit buiten het hotel stuk goedkoper was.

Zeer goed hotel voor je geld!

de Boer
2-9-2012

Goed hotel met goeie service en altijd vriendelijk personeel.

Eten niet echt een 10 waard maar wel elke keer anders.

Ligging is goed voor een vakantieganger die veelal op het resort wil blijven.

Er is in en rondom het resort zeker genoeg te doen voor een 8 daagse vakantie.

Prachtige lokatie

Erik van Dijk
21-8-2012

Kamer redelijk, is aan vernieuwing toe,

Peroneel werkelijk perfect

Eten vaak te koud en niet gaar

Een zeer goed hotel

Dieter en Lindsay
13-8-2012

Wij waren zeer tevreden over onze reis

Rustig hotel, zeer goed eten, goede animatie, leuk zwembad, proper, zee dichtbij.

Winkelcentrum met 370 winkels op loopafstand

Wel weinig Belgen aanwezig, voornamelijk Duitsers, Russen, Italianen,.. Wel totaal geen last van gehad, zeer makkelijke mensen in omgang

1 minpuntje: douche in de badkamer was aan de kleine kant voor 2 personen.

Super mooie hotel en beste animatie team (Abbas)

Wei Ying Chen
5-8-2012

Het was mijn eerste reis naar Turkije en ik was benieuwd hoe mijn vakantie in Turkije zou worden. Ik was positive verrast. De hotel is super mooi en de servicekrachten heel vriendelijk en de huisdamen altijd heel schoongemaakt en altijd liefdevol figuurtjes uit handdoeken gemaakt en in onze kamers achtergelaten. De eten in de hotel was heel lekker en gevarieerd en daar is voor ieder smaak richting iets dabij. De animatie team hadden elke dag leuke programmas voor de gasten en s'avonds hebben ze voor de kinderen een mini-disco. Door de animatie team werd onze vakantie pas een leuke ervaring. Vooral lieve groetjes aan Abbas uit de animatie team, die altijd heel vriendelijk is en altijd een lach voor je over heeft, en geen moment uitlaat om iedereen vreugde te brengen. We komen in ieder geval nog een keer terug!!

Lekker ontspannend!

ugur turkoz
16-7-2012

Over het algemeen is Aska Buket een degelijk hotel met vriendelijk personeel en een zeer goed animatieteam. Animator Abbas zorgt er tevens voor dat ook de kinderen het naar hun zin hebben tijdens de minidisco!

Zeer schoon zee met genoeg ruimte om aan zee te liggen.

De kamers zijn wel aan n opknapbeurt toe. Wat ons ook opviel was dat er niet al te veel russen aanwezig (meer duitsers en italianen) waren wat ons aangenaam beviel

heerlijke plek om vakantie te houden

wim Bagijn
24-11-2011

Het was een prima verblijf,lief personeel.Dank aan Nazri en de receptie medewerkers die ons verblijf in hun hotel tot een heerlijke vakantie hebben gemaakt. De suite en mijn vejaardag en huwelijksfeest.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sealife Buket Resort & Beach in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sealife Buket Resort & Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.