Hotel Sealife Buket Resort & Beach

Hotel Sealife Buket Resort & Beach
8,6

6 tips over Hotel Sealife Buket Resort & Beach

tomlinda, 22-7-2015

De bazaar (veel winkels!) op ongeveer 750 meter is leuk om 's avonds te bezoeken. Een aantal winkels waar je lekker relaxed kan winkelen zonder opdringende verkopers (Miami bijvoorbeeld). Je kan daar op een terrasje gezellig wat drinken.

Met de dolmus kom je makkelijk in Alanya/Side/Manavgat voor weinig.

marian nabuurs, 6-6-2015
Als je het park uit loopt en dan rechtdoor ongeveer 300 meter zit een grote bazar. Maak je gebruik van een taxi boek deze ook voor de terug weg dit scheelt nogal wat geld. wij zijn beduveld door de taxi die ons terug bracht met zijn mooie disco lampjes, we dachten dat hij wisselgeld ging pakken maar hij reed snel weg. dus eerst de prijs vragen ( ja dat wisten wij ook)
Ria van Dijk, 17-4-2014
De hamman behandeling in het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Sealife Buket Resort & Beach voor je op een rij gezet:

laura, 27-8-2013
A la carte eten in het restaurant, de Alanya boot tour was erg leuk! Voor de mensen die van stappen houden is Summer Garden een echte aanrader!
Priscilla, 12-8-2013

Het shoppingcenter waar je in ca. 5-10 min. naartoe loopt is leuk alleen

duur. Als je de prijzen weet van de winkels in Alanya en je gebruikt dat bij het

onderhandelen dan krijg je het voor een goede prijs!.

Hammam scrub en massage boeken buiten het hotel.

de Boer, 2-9-2012

*Doe een boottrip bij de Pirates of Alanya, kost nagenoeg niks.

*er is een bazaar 600-900m van het resort af, 370 winkels(wel nagenoeg dezelfde winkels)