Hotel Sealife Buket Resort & Beach ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door arie travel

topper

arie travel
10-4-2016

hotel direct aan strand , strand bij zee veel kiezelstenen ,en zee behoorlijk stiil aflopend ,met golfslag lastig om er uit te komen ,door het grind . verder binnenbad 17,5 m bij 5m , buitenbaden 12x 10 m en 35 x 24 m met 2 glijbanen , eten goed en vriendelijk personeel , animatie op dag in de maand maart goed ,in avond waardeloos ..beste plaats om te zijn is blok 9 . direct bij boven resaurant -zwembad -lobby en meer verder vanaf gebouw receptie behoorlijke helling naar andere gebouwen , verder kan je mooie wandelingen maken vanaf winkelcentrum lopen naar kleine moskee ( vanaf hotel 15 min ) dan linksaf kom je snel in heuvels en bossen met verschillende routes. met dolbus naar alanya of managat duurt toch ongeveer 45 min . met de kans om bovenop elkaar te staan , de bus woord werkelijke volgepropt