Hotel Sealife Buket Resort & Beach ****

Review geschreven door Ria van Dijk

Waar voor je geld

Ria van Dijk,
17-4-2014

Toen wij aankwamen dachten wij, mijn hemel, waar zijn wij terecht gekomen. Het eerste aanzicht lijkt alsof het niet veel soeps is, Na echter een ontzettend vriendelijke begroeting werden wij naar onze kamer gebracht. Wat een leuk resort. met haar 9 torens met max 20 kamers per toren. Geen super-de-lux vakantieoord maar een fijn klein verblijf met maximale aandacht voor de gasten (de CEO liep regelmatig rond en sprak gasten aan) schoon, vriendelijk en gastvrij. Veel keuze in eten. Echt een aanrader. Ook voor mensen met kinderen, zowel jong als tieners.