Hotel Sealife Buket Resort & Beach

8,7

5 reacties Hotel Sealife Buket Resort & Beach

handdoekenservice

maria, 26-3-2013
Weet iemand of de handdoekenservice oké is? Zijn het grote, schone handdoeken? Bvd!

zwembaden hotel aska buket

ingrid , 13-12-2012

Ik heb op foto's gezien dat er een luifel is aan het grote zwembad en op andere foto's staan er parasollen.

Kan me iemand zeggen wat er nu is: een luifel of parasol ?

Alvast bedankt

cocktails

rosa, 1-10-2012

wie weet of de cocktails all-in zijn? En zoja, zijn ze ook te drinken?!

bvd

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Sealife Buket Resort & Beach voor je op een rij gezet:

WIFI

Willem, 31-7-2012

Wie weet hoe het zit met de WIFI verbinding in het resort? Is het een goede verbinding?

Ik wil dit weten zodat ik weer ik of goed kan skypen met het thuisfront. Bedankt

Wie weet..

Rowan, 28-2-2012

Hallo,

Ik heb een vragenlijst waar ik heel graag het antwoord op zou willen hebben:

1. Weet iemand hoe het zit met dingen in de omgeving? Zijn er veel leuke dingen te doen, en vooral s avonds?

2. Ik las bij iemand dat ze dolfijnen excursie had gedaan.. Wordt dat geregeld via het hotel? Of een reisorganisatie?

3. Hoe vaak rijd die Domus? en is de halte dichtbij het hotel? Weet iemand toevallig ook hoe duur die dan is?

4. Wat voor soort winkels zijn het die op ongeveer 300m afstand liggen? Supermarktjes of ook andere soort winkels?

5. Heeft iemand dit hotel toevalllig bij sunweb geboekt? Zo ja, kan je vanuit deze reisorganisatie ook excursies boeken?

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, het zijn er zo veel.

Iniedergeval alvast bedankt.

Groeten, Rowan