Hotel Saphir Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°14°
Hotel Saphir Resort & Spa
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Saphir Resort & Spa voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Saphir Resort & Spa in het Nederlands

K.S
11-8-2018

Super mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel.gratis handdoeken en gratis safe. prachtig strand.zeer goede kapper!!!

Geweldig

Gaby Burg
31-7-2018

Echt een aanrader!

Een mooi hotel met mooie kamers, met airco en klein balkon waar je wel op kunt zitten. Goed eten, met leuk ingerichte thema avonden, voor ieder wat wils. Er is vriendelijk, enthousiast en behulpzaam personeel.

Geweldig

Kool
24-7-2018

Super goed en netjes hotel. Vriendelijk personeel. Super eten

Super vakantie gehad

Friesland
6-7-2018

Een geweldig mooi hotel met een super all in.sfeer vol ingericht.je kunt op meerdere plekken eten en drinken krijgen.overal staan koelkasten waar je drinken kunt pakken.eten was iedere dag uitgebreid.kamers ruim en zeer schoon.het hele hotel was goed schoon.prachtige tuin.strand met kiezels en loopt snel af.zwembad en kinderbad en een bad met glijbanen. Animatie erg actief.als tip zou ik ze wel willen geven dat darten ook leuk is voor de leeftijd 11 tm 15.want het was vanaf 16 jaar.al werd er in de tweede week wel voor deze leeftijd meer georganiseerd. Ik zou eigenlijk geen min punt weten over dit hotel.kwa winkeltjes om het hotel dat zijn er een stuk of 6.toch leuk geshopt .hier laten ze je nog even kijken.

Fantastisch! Absolute aanrader!

Arende
17-6-2018

Geweldige vakantie gehad in dit hotel! Echt alles was goed. Het personeel laat vanaf het eerste moment merken dat je van harte welkom bent. Kamers en het hele hotel zijn brandschoon. Het buffet was elke dag opnieuw zeer uitgebreid en goed. Er zijn meerdere plekken waar je eten en drinken kunt halen ; in het restaurant maar ook bij het zwembad en dichtbij het strand. Kosten nog moeiten worden gespaard om het de gasten naar hun zin te maken. Overdag en 's avonds is er van alles te doen voor zowel kinderen als volwassen . Het resort heeft een prachtige tuin en ligt aan het strand. Er is op ongeveer 10 minuten lopen een grote bazaar met meer dan 300 winkels en er is een bos dichtbij alleen is dat rotsachtig dus niet echt aan te raden met kleine kinderen.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: de WiFi was niet geweldig, je moest je steeds opnieuw inloggen maar de manager gaf aan hieraan te werken.

Zeker voor herhaling vatbaar

Rene Feenstra
6-5-2018

Goed hotel,schoon en lekker eten.Keurige kamers en voor 1 kind in ons geval ook een gewoon goed bed ipv een opklapper.Strand is met kiezels dus dichte schoenen is wel makkelijk.Links het strand langs kom je in een soort klein bos wat leuk is om even in te gaan(schildpad en slang gezien) Rechts kun je tot een soort punt lopen en dan de hoek om waar je nog kilometers kunt lopen.Stadje zelf is niet veel ,vlak bij het hotel wel een hele grote bazaar die er keurig uitziet.Animatie was ook vriendelijk en erg behulpzaam.Eigenlijk alles oke ,mag ook wel is niet de goedkoopste locatie.Als je van drukte houd moet je hier NIET zijn.

geweldig!

Roos
3-5-2018

Een prachtig hotel, met een schitterende botanische tuin, niet al te groot, plek voor iedereen en meer dan genoeg heerlijke ligstoelen.

Prachtig hotel

Wendy
28-4-2017

Mooi niet megagroot hotel.enorme goede service. Het is hier heerlijk voor jong en oud.Ligt dorect aan zee.Alles kan hier.

Heerlijke vak gehad samen met 2 volwassen dochters

Peter en Karin
30-9-2016

van 30 aug t/m 14 sept 2016

Al 4 x in het resort geweest was weer helemaal top.

Goede veranderingen bij de strandbar 's avonds leuk programma's opgezet bijna iedere avond muziek.

Eten top , personeel vriendelijk, schone kamers, en Hassan van het strand altijd behulpzaam en heeft van een kwaaltje de passende oplossing.

Jammer dat toeristen angstig zijn om naar het Resort te komen je bemerkt niets van de onrust in Turkije.

Top ga zo door!!!

Süper leuk

Seyran yesıloglu
9-8-2016

Super bediening. Heel schoon. Heerlijk eten. Genoeg alternatieven om je te vermaken.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saphir Resort & Spa in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saphir Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.