Hotel Saphir Resort & Spa

Hotel Saphir Resort & Spa
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Saphir Resort & Spa voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Saphir Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch! Absolute aanrader!

Arende
17-6-2018

Geweldige vakantie gehad in dit hotel! Echt alles was goed. Het personeel laat vanaf het eerste moment merken dat je van harte welkom bent. Kamers en het hele hotel zijn brandschoon. Het buffet was elke dag opnieuw zeer uitgebreid en goed. Er zijn meerdere plekken waar je eten en drinken kunt halen ; in het restaurant maar ook bij het zwembad en dichtbij het strand. Kosten nog moeiten worden gespaard om het de gasten naar hun zin te maken. Overdag en 's avonds is er van alles te doen voor zowel kinderen als volwassen . Het resort heeft een prachtige tuin en ligt aan het strand. Er is op ongeveer 10 minuten lopen een grote bazaar met meer dan 300 winkels en er is een bos dichtbij alleen is dat rotsachtig dus niet echt aan te raden met kleine kinderen.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: de WiFi was niet geweldig, je moest je steeds opnieuw inloggen maar de manager gaf aan hieraan te werken.

Zeker voor herhaling vatbaar

Rene Feenstra
6-5-2018

Goed hotel,schoon en lekker eten.Keurige kamers en voor 1 kind in ons geval ook een gewoon goed bed ipv een opklapper.Strand is met kiezels dus dichte schoenen is wel makkelijk.Links het strand langs kom je in een soort klein bos wat leuk is om even in te gaan(schildpad en slang gezien) Rechts kun je tot een soort punt lopen en dan de hoek om waar je nog kilometers kunt lopen.Stadje zelf is niet veel ,vlak bij het hotel wel een hele grote bazaar die er keurig uitziet.Animatie was ook vriendelijk en erg behulpzaam.Eigenlijk alles oke ,mag ook wel is niet de goedkoopste locatie.Als je van drukte houd moet je hier NIET zijn.

geweldig!

Roos
3-5-2018

Een prachtig hotel, met een schitterende botanische tuin, niet al te groot, plek voor iedereen en meer dan genoeg heerlijke ligstoelen.

Prachtig hotel

Wendy
28-4-2017

Mooi niet megagroot hotel.enorme goede service. Het is hier heerlijk voor jong en oud.Ligt dorect aan zee.Alles kan hier.

Oude reviews (archief)

Heerlijke vak gehad samen met 2 volwassen dochters

Peter en Karin
30-9-2016

van 30 aug t/m 14 sept 2016

Al 4 x in het resort geweest was weer helemaal top.

Goede veranderingen bij de strandbar 's avonds leuk programma's opgezet bijna iedere avond muziek.

Eten top , personeel vriendelijk, schone kamers, en Hassan van het strand altijd behulpzaam en heeft van een kwaaltje de passende oplossing.

Jammer dat toeristen angstig zijn om naar het Resort te komen je bemerkt niets van de onrust in Turkije.

Top ga zo door!!!

Süper leuk

Seyran yesıloglu
9-8-2016

Super bediening. Heel schoon. Heerlijk eten. Genoeg alternatieven om je te vermaken.

We hebben een geweldige vakantie achter de rug en we hebben erg veel plezier gehad. Het hotel was erg mooi en luxe. Het eten was ook lekker en er was veel diversiteit in het eten. Het zwembad was prachtig gelegen en erg mooi. De vriendelijke werknemers en de heerlijke hapjes en drankjes hebben ervoor gezorgd dat dit een droomvakantie werd!

perfect hotel

faty
6-8-2016

goed onderhouden hotel.

vrıendelıjk personeel!

veel varıatıe ın eten.

al met al tevreden.

kındvrıendelıjk.

Heel goed ,gezellig hotel!

marleen
20-7-2015

Wij zijn erg tevreden.Goed onderhouden, erg schoon en mooi. Ruime, schone kamers, met goed werkende airco, kluisje en gevulde koelkast. Het personeel was echt super vriendelijk.De hele dag was er genoeg eten, koud drinken en vers fruit. Er staan overal koelkasten waar koude flesjes water en blikjes drinken in staan die je mag pakken. Wil je iets anders drinken kun je dat bij de verschillende bars in het hotel halen.Het animatie team bestond uit Turks, Engels, Duits en Russisch sprekende jongens en meiden.Onze 2 kinderen van 6 en 8 hebben aan veel activiteiten meegedaan. Het animatie deed echt moeite om ook met onze kinderen te communiceren en ze erbij te betrekken.Een aantal keer was er een show van echte professionals. Dansers, acrobaten enz. Die shows waren erg goed.Op het stand en bij het zwembad waren er genoeg bedjes vrij om op te liggen.Er zijn goeie douches op het strand waar je je even af kunt spoelen. Er is in het hotel gratis WIFI. De verbinding is helaas niet erg goed.

Zeker niet slecht.

Mr. P & Mrs. R
14-10-2014

Voor ons al weer de 9e keer Turkije.

Gezien de 3 matige beoordelingen voor mij voel ik mij geroepen om iets te zeggen over dit resort.

Laat je niet afschrikken, het hotel is gewoonweg goed en als je het leuk vind om niet te veel Nederlanders tegen te komen zit je hier goed. Het resort is niet idioot groot, maar ook niet familiair. Wil je in de avond wat beleven dat zou ik kiezen voor iets anders, hotel ligt vrij afgelegen, wel is er een soort van overdekt tentenkamp wat is ingericht als bazaar. Vaak lees ik onvriendelijk personeel en t.o.v. andere resorts in Turkije is dat ook zo. Eten is zoals in de meeste 5* resorts en dat kun je zeker na 10 dagen eentonig vinden, maar als je op dag 1 niet meteen alles proeft zijn er nog dagen genoeg om iets nieuws te ontdekken.

De game room (outside) is belagelijk duur, je ziet dan eigenlijk ook nooit iemand een potje biljarten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saphir Resort & Spa in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saphir Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saphir Resort & Spa scoort een 9.78 uit 10 op basis van 247 reviews.