Hotel Raymar

4 reviews over Hotel Raymar in het Nederlands

Prima!

Jack,
6-10-2017

Het hotel is mooi, schoon en de kamer is prima. Personeel is erg vriendelijk. Eten is ook goed, veel variatie en je kan dus echt wel elke keer wat anders eten.

Pluspunt: Heerlijk zonnen op de pier.

Aandachtspuntje: De transfertijd van vliegveld Antalya naar het hotel is ca 3 uur. Het hotel ligt aan een drukke snelweg D400.

Gasten hoofdzakelijk Russen (gedroegen zich keurig)

echt genoten

Anoeska
5-8-2015

Een heerlijk hotel met een top animatie team :-) goed eten, mooie kamers. In de omgeving is weinig te doen maar met de dolmus ben je zo in manavgat. Prachtige shows. Echt genoten.

Heerlijke familieplek. Eten is TOP!

Simone Bladel
23-9-2014

Dit hotel is ideaal voor gezinnen of stelletjes die lekker tot rust willen komen en willen genieten van heerlijk eten. Ochtend, middag of avondeten, het is TOP!! De animatie is leuk voor de kinderen. Echt goed georganiseerd. Onze kinderen hebben zich vermaakt dit weekje. De ligging van t hotel is vrij afgelegen. Wij komen hier jaarlijks, zomer en herfstvakantie. Ook komende herfstvakantie in oktober zijn we er weer!

Prima hotel

Simone
15-7-2014

ik ben hier met mijn dochter geweest. het hotel is mooi, schoon en de kamer is prima. personeel erg vriendelijk en de animatie ook en doen goed hun best. Eten is ook goed, uiteraard wel standaard dingen ,maar ook daarnaast veel variatie en je kan dus echt wel elke keer wat anders eten. Wat ik erg verrassend vond is dat er op een avond een keer Sushi werd gemaakt, door twee koks die het ter plekke maakte. Erg goed. en lekker. Wat betreft de ijsjes, helaas was dit maar een half uurtje. ze hadden wel aangegeven van half 4 tot half 5 maar ze begonnen met drie bakken ijs om half 4 en meestal waren ze met een half uur door die drie bakken heen, en werd het niet aangevuld. Dus maar half uur ijs. advies: ga om 15:25 uur er alvast staan om echt kans te hebben ijs te krijgen. hotel en omgeving wat bij het hotel hoort is erg ruim en mooi. De omgeving buiten het hotel daar is niet veel te beleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Raymar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Raymar in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Raymar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.