Hotel Q Premium Resort

Waardeloos

Waardeloos! Geen hotel voor west-Europeanen. Beneden alle niveau’s

• 7Henk02-12-2014

Schitterend Hotel , maar slechte service

Toen we incheckten om 12:00 waren onze kamers nog niet klaar , we waren gelijk al verknocht aan de luxe van het hotel , waar je keek alles was even mooi en prachtig , zelfs in de toiletten hingen monitoren en prachtige decoratie,kamers heel mooi maar vreselijk gehorig, als ik naar de wc ging trokken de buren door. Eten prima , mooie lobbybar met led verlichting in diverse kleuren , mooi groot buiten terras ,eetzalen mooi ingericht en voldoende ruimte , Buffetten groot en ruim uitgestald , voor zover een 5* ultra ,maar dan , geen verse sappen of betalen , geen buitenlands gedestilleerd , wij waren er van 7 t/m 21 okt , poule bar dicht na 16 okt. de pier werd afgebroken , alleen de snackbar was nog open waar de tafels vies en smerig en het eten steen koud was , leuk personeel die vond dit verschrikkelijk , aan de bar werden diverse wijnen niet meer geschonken , cocktails onder de maat ( waterig ) een eigenaar en z'n vrouw waar geen lachje vanaf kon ,voor ons geen Q premium meer .

• 5Van Eynde Kurt19-10-2014

zuster hotel van Vikingen = russiche bazen

Zeer mooie kamers , restaurant tja eten is soms niet warm maar dat komt door de russen die alles laten open staan , vriendelijkheid is super maar animatie is oostblok ingesteld en na 13 dagen heb je het wel gehad shows zijn echt een ramp heb al tien maal beter gezien in andere hotels , hebben er het beste van gemaakt maar s'avonds is het een ramp want dan is er echt niks meer te doen,bij onze periode zijn er wel 6 mensen ziek geweest dat we weten en dan de rest dat we niet weten , geen slecht hotel maar er zijn veel betere voor die centen

• 9rene van haarlem17-09-2014

perfect hotel, mits........!

q-premium is een prima hotel mits je een vakantie wilt waarbij je wilt dat niemand jou of jij hun niet verstaat, de uiterst vriendelijke dame van touroperator zei het al, 98% russisch roemeens bulgaars, wij wisten dat er tegenwoordig veel oostblokkers in turkije waren maar dit was ,n beetje teveel van ,t goed, het is ook weleens leuk om een gesprek met ,n vreemde aan te gaan b.v. in het engels duits of frans of nederlands, volgende keer zal ik er wel op letten bij het boeken, dat er toch meer ,n gemixt publiek is, dat er minder (blingbling) is b.v., maar op het hotel eten kamers bedden etc. is niets op aan te merken.

Met vrienden

• 8Linda19-08-2014

Heerlijk hotel

Prima hotel, aardige mensen. Doen hun best om zich verstaanbaar te maken en schoonmaak van de kamer was prima. Prachtig mooie grote kamer ook. Animatie leuk, al deden wij er niet aan mee. Hamam in het hotel is geweldig! Eten was lekker, niet altijd even vers naar ons idee maar wel te doen. Voor een weekje kun je hier prima vertoeven. Tip: bezoek Side. Fantastisch mooi!!!

• 6Ana Ferkoes14-08-2014

Dit nooit meer

Zeer slechte strand . Kiezels en grote stenen, ook niet inlopend, na een paar meter geen grond onder je voeten. Het eten is smaakloos en geen luxe voor een ultra all inclusief. De hoge beoordeling zijn w.s van mensen die niets gewend zijn en voor het eerste naar een 5 * resort gaan. Slechte animatie, weinig variatie en een onvriendelijke manager die meer gericht is op Russen en Turken. Nooit meer Q premium of Alanya

• 9B W08-05-2014

Prachtig hotel

Dit hotel heeft een prima service,je voelt je er meteen thuis! Zeer gastvrij! En het eten is werkelijk uitmuntend,alles is even vers.de prijs/kwaliteit kan niet beter.de kamers zijn zeer mooi en schoon,inclusief de badkamer.je word er op handen gedragen.

• 10mariella16-07-2013

geweldige plek!

dit is een prachtig hotel,het eten is ook heel erg lekker!.Onze kamer was super en de bedden zijn super geen last van rugpijn!!We hebben de eigenaren leren kennen dit zijn super aardige mensen,als je met iets zit geef het door en het wordt opgelost.Het enige nadeel is het kiezelstrand maar ja dat wisten we dus we hadden zwemschoenen mee,en die heb je echt nodig!Zelfs op het toilet is de luxe niet gewoon er hangt bij de mannen boven iedere wc een tv!!!nog nooit meegemaakt ha ha

• 9Bas03-06-2013

Uitstekend hotel

Een uitstekend hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel en uitstekend eten. Eigenlijk te veel maar erg goed. Het is wel oostblok gerorienteerd, maar weinig last van gehad. Niet van die enorme excessen zoals enorme borden opscheppen. Kom zeker nog een keer terug. Voor kinderen is er niet veel te doen. Animatie is erg gericht op de Russen en voor de volwassenen. En als je bij het zwembad wil liggen, moet je om 06.00 uur uit je bed om je handdoeken neer te leggen. Maar aan het strand voldoende plek.

• 9diane25-05-2013

Amazing

Heb je kamer aan voorzijde hotel, dan heb je pech en heb je lawaai van de drukke weg. Bij ons waren er 80 % russen met andere eetgewoonten maar hun ogen zijn groter dan hun maag: afschuwelijk om te zien hoeveel eten er in de vuilbak verdwijnt. Ideaal voor jongelui omwille van moderne hedendaagse muziek de ganse dag door en ook in de disco. Veel personeel kan geen Engels maar is vriendelijk en niet opdringerig.

Met vrienden

12 tips over Hotel Q Premium Resort

• mariella, 16-07-2013

in de lobby heb je de lekkerste koffie en daar werkt Aisha dat is zo een lief meisje.

• Willem, 30-08-2012

Neem waterschoenen mee want het betreft hier een grindstand met best grove grote stenen.

• hof, 03-10-2012

Excursie naar Perge en Apendos is aan te bevelen. Oude gebouwen en theater.

13 vragen over Hotel Q Premium Resort

• jane, 16-04-2014

waterkoker

Weet iemand of er een waterkoker aanwezig is in de hotelkamers? (Ivm flesjes baby steriliseren)

B W, 08-05-2014

Er is geen waterkoker aanwezig maar als je het vraagt aan het personeel staan ze meteen klaar voor u! Zeker als het over kinderen gaat

• S, 04-04-2014

Temperatuur vanaf 20 april

Wij gaan net voor pasen een weekje naar dit hotel. Weet iemand hoe het weer hier dan zal zijn? De avonden zullen we koud(er) zijn gok ik, maar wat zal de temperatuur overdag ongeveer zijn. heeft iemand een idee?

Peters, 19-08-2014

Nee

• Kevin, 18-01-2014

all in

welke alcoholische dranken zijn inbegrepen in de all in ?

B W, 08-05-2014

We hebben er zelfs champagne gedronken.wel erg zoet maarja

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht