Hotel Orange County Resort Alanya

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Orange County Resort Alanya voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel Orange County Resort Alanya

• 2017
    10Asal23-10-2017

Best personeel ooit!

Zeer vriendelijk mensen, geweldig animatie team. Heerlijk gevarieerde eten. Makkelijk te bereiken met de bussen.

• 8S. Hofstede13-08-2017

Geweldig! Vriendelijk personeel en goede service

Hele uitgebreide buffetten gedurende de dag. Goed van eten en drinken. Voldoende plaatsen in het restaurant en op terrassen.

Animatie overdag voor elk wat wils, soms de muziek iets te hard. Professionele shows in de avond, echt goed!

Hotelkamers zijn modern ingericht en erg groot. Dagelijkse wisseling handdoeken en aanvulling minibar. Wel vragen om schoonmaak en beddengoed wissel.

Mooie inrichting lounge en hotelbar met terras. Ook groot zwembad met apart peuterbad en toren met 4 glijbanen. In terrasvorm via zwembad omlaag naar steiger, strand en zee. Naast een poolbar een strand- en steiger bar. Ligbedjes, matrassen en grote ligbedden vrij te gebruiken inclusief handdoekenservice.

Wij hadden onze hotelkamer aan de zijkant, weinig uitzicht maar rustige ligging (niet aan straat- of zwembadzijde). Binnen 1 minuut van hotelkamer bij zwembad of zee. Alles veilig en overzichtelijk.

• Oude reviews

7anja04-09-2015

mooie omgeving

Wij hadden een overboeking bij Vikingen infinity. We moesten met 5 personen naar Vkinigen Quality. Dit was echt ene slecht hotel. Mijn nichtje moest op een harde bank slapen omdat er te weinig bedden waren. Balkon was erg klein. Borden en glazen stonden gewoon op de gang. We zaten in een klein bijgebouwtje en elke dag was er te weinig borden en bestek bij het eten en er was weinig plaats in restaurants en bij het zwembad. Gelukkig hoefden we maar 4 dagen te blijven.

Anders

• 8jennifer29-08-2015

geweldig hotel !

Wauw wat een geweldig hotel 👌🏼 ! Personeel zo vriendelijk, kamers waren goed alleen 1 nadeel ' 1 iemand moest op een bank slapen. Elke avond is er een show, en altijd wel een leuke show ! We hebben ons ech geamuseerd ! Ligt een groote bazaar een eindje verder kei leuk om te shoppe ! De wifi moet wel beter 😐 ' animatie ook echt geweldig ! De clubdans is leuk " opa opa " 👌🏼👌🏼 We hebben een top vakantie gehad !

• 5D21-10-2014

geen 5 sterren waardig

Net terug van vakantie.. Ik weet wel dat ik hier niet meer heen ga.. Om te beginnen bij het personeel wat alleen turks en russisch en gebrekkig duits spreekt. Als je engels praat verstaan ze je niet.. Ook de service slecht 4 keer om dingen moeten vragen en dan boos heen gaan en eindelijk word het geregeld. Dan het restaurant waar je stipt om half 7 moet zijn anders is er geen plekje meer vrij ook weinig bestek waardoor ze vuil bestek met een desinfecterend spraytje en servetje schoon maken en het weer als schoon geven. Verder smaakte het eten wel goed. Game center of bioscoop was er volgens de omschrijving wel maar daar nergens te bekennen. De avondshows waren echter wel erg leuk! Binnenzwembad zat schimmel in.. Buitenzwembaden waren wel goede tempratuur niet te koud. En het hele hotel zat vol met russen en duitsers weinig tot geen nederlander te bekennen. Verder wel een leuke vakantie gehad.

• 1Sandra van As03-09-2014

NOOIT MEER!!!

Drama, personeel is erg onvriendelijk en alleen Turks en Russisch sprekend personeel., We hadden een 3 persoons kamer , echter geen bed voor mijn dochter, zij moest op de bankslapen, wel 30x om beddengoed voor haar moeten vragen. Eten heel erg vies, zowel lunch als diner hetzelfde eten. Borden en bestek smerig. De vloer bij het restaurant spekglad. Hotel is zwaar vervallen. Russen en turken mochten in het zwembad blijven tot 20uur en overige gasten moesten om 18uur het zwembad uit. Geen tafel te krijgen bij het eten (wederom voor russen en turken werden de tafels gereserveerd) De russen en turken mochten tijdens de lunch in badkleding zitten terwijl overige gasten het restaurant werden uitgezet met : ga je maar aankleden! Waardeloze animatie, na 21uur alles dood, geen muziek , niks. De relingen van de balkons zaten los, schimmel rondom het zwembad. In het hele gebouw 4 kleine liften, waardoor het onmogelijk was om met de lift te gaan. Kortom NOOIT NOOIT MEER

• 1Gullu_dogan31-08-2014

Vol bacterie. Hotel wordt door verkocht nietgaan

Ik ben zelf turks door met de obers te praten hebben ze me verteld dat de hotel wordt doorverkocht met alle gevolgen nadien!!! Ze werken met 50 man en toen wij daar ware met 20 dus veel te weinig.alles was vuil , 1 dag geen warm water, handdoeken op kamer kregen we niet de oude moeste. Maar drogen op de balkon!! Mijn dochter heeft een oorontsteking en gezichtsbacterie opgelopen!!! Er zijn zoveel mooiere en luxere hotels in turkije dus kies deze zeker niet ga naar sueno of silence super lux hotels. Bah ben blij dat wij terug zijn .

Met jonge kinderen

• 1Mandy Horeweg30-08-2014

Dit nooit meer ! Nog nooit zoiets mee gemaakt

Wat een slecht Hotel !!! Onvriendelijk personeel niet willend spraken als je geen Turks of Russisch sprak werd je niet geholpen. Sprak je het wel werd er voor je gevlogen zo erg dat ze jou gewoon lieten staan met vraag. Alles was vervallen spiegel gladde vloeren en alles vies. Als je wilde eten moest je eerst je bord afwassen wilden je kunnen gaan eten anders at je de resten van de avond ervoor ook mee. Als je al een bord kon krijgen !!! Echt verschrikkelijk geen zit plek ,geen bestek,vieze borden en spekgladde vloeren echt levens gevaarlijk.Kamer viel ook zwaar tegen .Voor 3 geboekt en alles voor 2 klaar gezet na meerdere malen bellen nog niet gebracht dus uit eindelijk zelf op hoge poten gehaald en met veel moeite gekregen. En vervolgens de volgende dag alles weer weg Pffff. Railling van het balkon zat los wc bril stuk en geen extra bed dus moest onze dochter op de bank slapen wat wel een baton blok leek. Geen animatie maar wel open lucht disco tot 02:00 waar je niet van kan slapen.

• 8marjolijn198028-08-2014

Prima hotel

Laat ik beginnen met de min punten ;-) De liften zijn er genoeg maar veelst te klein waardoor je soms erg lang moet wachten. We hadden voor 3 pers geboekt kamer was voor slechts 2 pers in orde gemaakt, dit was na 1 melding zo opgelost. Verders hebben wij geen min punten kunnen ontdekken. Elke dag wordt er schoongemaakt, krijg je schone handdoeken, linnengoed is in 8 dagen 2x verschoond dat is normaal is mijn ervaring. Elke dag water in de koelkast. Ontbijt en avond buffet is ook goed afwisselend en warm en wordt prima bijgevuld. Lunch buffet hebben wij geen gebruik van gemaakt. Zwembad heerlijk water tempratuur niet te koud (gelukkig) de bedjes de avond ervoor reseveren doormiddel van handoeken erop is een aanrader. Want iedereen doet dat.

• 7Bianca 22-08-2014

Leuk hotel....

Wij zijn net terug van 2 weken Vikingen Quality. Wij hadden een voordeelkamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. De kamer was ruim en netjes en werd goed schoongemaakt. Minpuntje is dat de kinderen moesten slapen op een uitklapbare stoel en bank (geen extra bedden) en dat de airco het af en toe af laat weten. Het eten was goed. Maar het restaurant.....een strijd! Eerst tafel zoeken, deze tafel zelf leegruimen en schoonmaken...bestek verzamelen... (was altijd op). En dan de tafel en het bestek "beschermen" want als je even niet kijkt is het "verdwenen". De vloer was superglad. De obers moesten zich af en toe aan de muur vasthouden om niet uit te glijden! 's Ochtends op tijd uit bed om een ligbed te "reserveren". Sommige mensen deden dit al de avond ervoor en dit werd gewoon toegelaten! Zo zijn er nog veel minpunten te noemen. Oorzaak: teveel mensen en te weinig voorzieningen en vooral te weinig personeel. Hotel is hiervan op de hoogte, maar bezuinigt erop... Wel leuke vakantie gehad!

Met jonge kinderen

28 tips over Hotel Orange County Resort Alanya

• Sven, 15-07-2013

Leg uw spullen goed in je kluisje. Geef schoonmakers een kleine fooi, dat vinden ze fijn.

• sandra paassen, 04-06-2013

Bazaar Alanya zeker een bezoekje waard

• Emie, 20-01-2013

Doe een excursie ! Raften, squad safari ! Als je een massage wil, doe dit vooral niet in een hotel maar bij een hamam hier heb je het veel goedkoper. Ga winkelen maar vergeet niet de labels eraf te knippen, doe de kleding binnenste buiten en doe het eventueel door de vuile was heen. Bij de douane kan je makkelijk er tussen uitgepikt worden. En dan ben je al je nep spul kwijt. ( ik spreek uit ervaring)

15 vragen over Hotel Orange County Resort Alanya

• marjolijn1980, 10-08-2014

Hallo,

Wij gaan 21 augustus naar Vikingen Quality. Alleen ik heb een paar vraagjes. Wat kost de huur van een kluisje voor 8 dagen? Wat kost WiFi voor 8 dagen? Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

Gullu_dogan, 01-09-2014

Hi sorry kwou dat ik iets possetiefs kon zeggen en hopelijk is het beetje veraanderd maar ik zal verschieten. En bij de manager gaan aankloppen helpt die.ga direct met je operator spreken mss dat je toch een betere hotel krijgt... Succes !!

familie Fassotte, 11-08-2014

2 euro kluis per dag en 10 euro wifi per dag per apparaat.

marjolijn1980, 02-09-2014

Ik heb een top week gehad geen klachten gehad. Alles was netjes en schoon, genoeg personeel

Marjolijn, 12-08-2014

Zooo €10 per dag, dan maar 8 dagen geen internet! Bedankt voor de informatie.

Gul, 19-08-2014

Hi

Ik llees juist dat jullie gaan naar dit hotel wel ik ben momenteel hier en bah wij hebben morgen afspraak met de reisbegeleider . Wij horen dat de personeel 50 man moeten zijn en ze zijn nu met 25 en ze denken o'm er mee te stoppen!! De tafels worden te laat afgeruimd met gevolg dat je moet wachten op eenroper tafel wij blijven normaal tot 24 aug.oja de disco stinkt naar vocht

marjolijn1980, 19-08-2014

Wat vervelend tsja helaas valt er niks meer om te boeken, dus zullenwe het zelf moeten onder vinden vanaf as donderdag

• Bram, 31-07-2014

vraagje

Wij gaan volgende week naar dit hotel. Weet iemand of de drank in minibar gratis is? Zijn er ook frietjes met mayo?

Roland, 03-08-2014

Alleen de eerste dag frisdranken in minibar , daarna alleen water. gratis. Mayo aanwezig. Ook nog lekker.

• Henriëtte, 08-12-2013

Kamers

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een "Voordeelkamer" en een "normale" 2 persoonskamer? Tevens wilde ik weten of er shampoo / zeep / waterkoker aanwezig is?? Alvast bedankt

Marina, 24-02-2014

Een voordeelkamer is vaak een kamer zonder mooi uitzicht. Er was bij ons verblijf zeep en shampoo aanwezig, maar geen waterkoker in de kamer.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald