Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°24°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mukarnas Spa Resort voor je op een rij gezet:

Contact

325 reviews over Hotel Mukarnas Spa Resort in het Nederlands

Heerlijke zonnige vakantie op een mooi resort

José Afink
13-6-2019

supervakantie gehad! Heel mooi schoon resort. De verschillende mogelijkheden om wat te eten en drinken zijn goed. Obers erg vriendelijk. Bijna geen nederlanders maar niet als hinderlijk bevonden

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Prima hotel voor 10 dagen!

Fam uit Friesland
2-5-2019

90% Oostblok, op paar aanvaringen na geen last van ze gehad. Nederlanders en Duitsers op 1 hand te tellen. Personeel is ontzettend vriendelijk. Ommeletjes smaakten 's ochtends geweldig! Seizoen moest nog beginnen en dat was te merken. Het werd iedere dag wat beter, zowel wat het eten betreft als het aantal bezoekers. In het begin bijv. Eerst geen ijsjes maar later wel. Eten was prima te doen! Geweldige thema avonden, Turkish Night en Mexican Night. Leuke entertainment shows en prima animatieteam. Helaas geen zandstrand dus waterschoentjes zin erg fijn. Kamers werden redelijk schoon gemaakt. Minibar alleen met frisdrank. Bazaar 500 m verderop ook leuk. Side met taxi heen en terug 60 euro, klein half uurtje. Antalya is ca 1.40 uur met bus. Familie kamer gescheiden met deur. Kids op stapelbed en bedbankje. Uitzicht op zee, geweldig!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Prima te doen

Filiz
24-10-2018

Mooi en groot hotel. Personeel is erg vriendelijk. Vooral Samet van het animatieteam doet enorm zijn best. Het hotel heeft een mooie pier voor het strand en dat was geweldig. De populatie van het hotel zijn vooral oostblokkers. Als je van opdringerige en asociale gasten houdt, dan zit je hier goed. Het hotel, het eten en de animatie is vooral gericht op oostblokkers. Personeel spreekt beter Russisch/Pools dan Engels.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Preisdaler

wij zijn twee maal geweest dus dat zegt genoeg

Knuvers
21-10-2018

wij waren voor de tweede keer dit jaar in mukarnas spa resort en hebben net als in het voorjaar enorm genoten. Het hotel heeft een geweldige tuin en heel vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan ook de ala card restaurants zijn goed

Gereisd Met partner in oktober 2018

Niet 5 sterren waardig eens maar nooit weer

Ellen
28-8-2018

Bij aankomst netjes ontvangen personeel erg vriendelijk. 80% van de gasten Pools/Rus. Dit met het bijbehorende asociale gedrag, personeel doet hier weinig aan lijken wel bang te zijn. Eten was er voldoende maar gericht op niet westerse mensen nog nooit heb ik zo slecht gegeten in een hotel als dit. WiFi was zo slecht, wilde je beter wifi dan moest je hiervoor betalen 1 euro pp. A la Carte restaurant moet je ook voor betalen wil je hier eten 5 euro pp was ook niet te eten. Ultra All inclusief geboekt maar sapjes ed moest je bij betalen. Bedjes bij het zwembad om 6 uur bezet met handdoeken geen mens bij het zwembad maar wel allemaal bezette bedjes personeel doet weinig aan. Parasols die naast de bedjes stonden vielen van ellende uit elkaar.Kamers worden matig schoon gemaakt, handen op deuren, vieze ramen ,spiegels. Kit randen van het bad erg zwart, tegels niet schoon. Animatie Weinig variatie pools gericht.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vreselijk nooi meer naar Mukarnas!

Patricia
26-8-2018

Wij zijn net terug van onze vakantie in hotel Mukarnas. Ons viel dit hotel/ resort erg tegen ik zal uitleggen waarom. Wij komen zeker al 11 jaar in Turkije dus hebben genoeg ervaring en vergelijkingsmateriaal. Het hotel is helemaal gericht op oosblokkers vooral Poolse mensen zij daar in overvloed aanwezig als je daar van houdt moet je zeker naar dit hotel gaan, Zoniet dan zou ik niet boeken... We hebben 2 keer een vechtpartij mee gemaakt tussen de polen. De animatie is gericht op de oostblokkers en het buffet ook! Ik heb nog nooit zo slecht eten gehad... Heel veel lamsvlees bijna geen kip en heel veel het zelfde van alles! Voor WiFi moet je betalen wat belachelijk is. Onze kamer was erg smerig bloed op de lakens en op de tegels in de badkamer,gewoonweg smerig en dat voor een 5 sterren resort! De parasols bij het zwembad staan op instoten vreselijk! allacarte restaurant moet je voor betalen! Voor ons nooit meer Mukarnas!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel

Margot
13-8-2018

Prima hotel, idd veel polen en redelijk wat russen maar hier hebben wij geen last van gehad. Eten was uitstekend, heel veel variatie tijdens ontbijt/lunch en diner en ook tussendoor was er genoeg te snacken. Oliebollen, wafels, wraps, turkse pannekoeken, hotdogs, koekjes enz enz. Logisch dat er geen glaswerk word gebruikt bij de poolbar, dit ivm met veiligheid. Wel stevige hard plastic bekers. Enige nadeel was dat kinderen van 10/12jaar buiten de boot vallen. Zijn eigenlijk te oud voor de kids club , maar mogen niet meedoen met andere activiteiten (bijv. Poolgames, darten, buikdansen). En hier zijn ze erg streng in. Dus telkens weer een teleurstelling voor onze dochter van 10.

Verder prima vakantie gehad op dit resort, en raad het zeker andere mensen ook aan. (Tja en zolang iedereen handdoekje blijft leggen veranderd er niets) wij kwamen rond 9.00 en hadden nog genoeg plaats om te liggen.

Redelijk hotel maar voor ons eenmalig......

Karin
11-8-2018

In het hotel verblijven hoofdzakelijk Poolse en Russische gasten met hun bijbehorende drinkgedrag. Hotel is niet slecht maar in de buurt zijn betere hotels te vinden in dezelfde prijsklasse. Het zit in de kleine dingen. Plastic bekertjes s' avonds in de poolbar, hele goedkope plastic bekertjes in de snackbar die niet eens rechtop blijven staan als je ze op tafel zet. Te weinig bedjes rond het zwembad in de schaduw zodat je gedwongen wordt om vroeg uit je bed op te staan. De openbare toilleten ruiken naar een manege. En bij het diner te weinig tafeltjes en aanschuiven aan het buffet. Eten is prima. Kamer is redelijk schoon maar een 1 persoons dun katoenen dekentje op een 2 persoonsbed is niet echt handig.... Kortom een redelijk hotel maar voor ons eenmalig....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Kan beter, gericht op oostblok mensen.

Songul
30-7-2018

As we speak zitten wij in mukarnas. Ik ben een nederlander van turkse komaf. Personeel erg aardig en vriendelijk, kamers netjes, eten prima!! Maar savonds is de animatie bagger, praten alleen maar russisch/pools. 500 kamers met oostblok gezinnen en 10 nederlandse. Savonds is er naast de animatie niks te doen. Er is na de animatie een bar waar ze alleen poolse en russische muziek spelen!! Die mensen zelf zijn ok, heb je geen last van, maar je bent blij als je een nederlander tegenkomt;))

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Goed maar 1x is genoeg

Sandra
27-7-2018

15 juli aangekomen in mukarnas met 2 kids van 6 en 12 jaar Mukarnas is een mooi hotel goed eten en goede variatie qua eten leuk zwembad en een leuk animatieteam vooral Samet en Ugar zijn echt leuk voor iedereen en doen keihard hun best de shows in de avond zijn ook goed en gevarieerd. 1 groot probleem als je van Polen en Russen houd heb je geen probleem zo niet heb je een megaprobleem 800 hotelgasten waarvan 612 polen en 137 russen vreselijk opdringerig bij het eten en aan de poolbar. deze mensen zijn daar echt voor het all inclusive qua drinken en eten om 1000 gingen de glazen wodka al over de toonbank en aan 1 bord eten meenemen hadden ze niet genoeg.maar die gasten uitgesloten prima hotel en ons goed vermaakt Gr sandra

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mukarnas Spa Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mukarnas Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.