Hotel Lycus Beach

66 reviews over Hotel Lycus Beach

• 2019
    8Maria29-04-2019

Super hotel

Mooi hotel, schoon, vriendelijk personeel. Eten was goed. Wij hadden een aanbieding geboekt en voor die prijs was het eten goed. Niet overige luxe maar dat kan ook niet voor die prijs. De manager gaf wel aan dat ze in het hoogseizoen een nog uitgebreide buffet serveren. Het hotel ligt aan het strand, ligbedjes met kussens. Zwembad ook Ligbedjes met kussens. Ongeveer 5 minuten van een bazaar. Dolmus ook ongeveer 5 min lopen. Transfer van het vliegveld zonder pauze 1,15 minuten

Gereisd met partner in april 2019

• 8Isabelle21-04-2019

Fantastische reis, prijs kwaliteit uistekend!

Uitstekend hotel, misschien niet 5 sterren waard, maar je betaald daar ook niet voor! Prima prijs kwaliteit! We hadden een tip kamer geboekt en het bed dat ze er bijgeplaatst hadden was niet zo'n goeie kwaliteit, ook de WiFi was niet altijd optimaal. Het eten was zeer lekker en wel gevarieerd. Koud buffet wel wat restjes. Prima ontbijt. Fantastische reis beleefd voor die prijs kan het nergens beter!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 3Kimberly14-04-2019

Nooit meer: zeker maar 3* sterren waard!

Dit hotel is bekroond met 5 sterren wat absoluut niet is. Ik heb al heel wat 5 sterren gehad en dit behoort er niet toe. Niet één ding viel tegen, maar werkelijk alles! Laat ons beginnen met het eten: elke dag hetzelfde, gewoon koud en niet smakelijk. In een normaal hotel staat er in de eetzaal een kok(in) die wat klaarmaakt, hier nooit gezien. Alles kwam vanuit de keuken. Verder stonden er maar 6 bakken met elke dag vis, rijst, frieten en spaghetti. Als je dit dan een 5* noemt, heb je werkelijk al wat gemist in Turkije! Ook de ligging valt serieus tegen. Het hotel ligt inderdaad niet ver van Lara Bazaar, maar daar loop je niet op je gemak. Je wordt er in het Russisch aangesproken en verkopers pushen je om wat te kopen. Wijzelf vluchtten er eerder van weg en zijn naar Alanya en Manavgat met de dolmus gegaan wat goedkoop en haalbaar is. Het hotel is aan vernieuwing toe: oud interieur, veel kapot.. En personeel heel erg into Russen.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Theo Heijnis13-07-2018

Gigantische goede keuze!! Beslist 5 sterren

Deze reis geboekt via touroperator voor 8 dagen all inclusief. Samen met mijn vriendin en dochter van 16 zijn wij net terug. Dit complex is wat je noemt : geweldig! Alles tot in de puntjes verzorgt. Kamers schoon, voorzien van perfect bedden voor een goede nachtrust. Personeel niets op aan te merken. Iedereen is vriendelijk en proffesioneel. Van ma. tm. Za. Entertainment, maar niet zo idioot druk en aanwezig. Gewoon normaal en gezellig. Eten en drinken is ronduit perfect te noemen. Meer dan voldoende keus en afwisseling en het smaakt werkelijk zo goed dat dit 5 sterren waardig is. WiFi is minimaal maar voldoende(rond het zwembad en in bij de openbare plekken)sportschool is prima! Het strand direct verbonden via een schitterende tuin. Verder zijn er alle culturen en leeftijden aanwezig. Er zijn wat ons betreft totaal geen minpunten!! Ik raad iedereen dit complex aan, die vooral niet van massaal houdt! Tip: pak de 1 uur durende boottocht/strand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Ardie Spek04-07-2018

keer geweest maar ga niet terug

Wij zijn hier 15 dagen geweest is een mooi hotel zeer schoon kamers werden iedere dag schoon gemaakt ook iedere dag nieuwe handdoeken zeer vriendelijke personeel Ook werd iedere dag zwembad verschoond ligt direct aan het strand wel kiezel strand wel weinig ligbedden aanwezig Eten was veelzijdig en lekker keuze zat Wel heel veel Russen daar aanwezig min punt was de zeer slechte internet verbinding met wifi was een mooi hotel alleen op de verkeerde locatie geen barretjes en winkels in de buurt dus verlopen zeker 10 mijn Voor Hotel willen we terug maar niet voor de locatie dus zal het wel niet meer gebeuren

Gereisd met partner in juni 2018

• 4Prins22-04-2018

Dit hotel is echt een ramp voor ons nooit meer!

Dit hotel word beoordeeld met 5 dit is zeker niet meer waard als 3. Het hotel zit vol met Russen die geen manieren kennen en ronduit onbeschoft asociaal en zeer luidruchtig en agressief zijn, allinclusief betekend voor hun om 10:00 uur vol op aan de drank zodat ze rond het middag uur al afgevoerd moeten worden door de bewaking, het eten is vooral op de Russen gericht veel vet weinig tot geen variatie iedere dag hetzelfde prutje! Personeel spreekt geen woord Engels alleen russies, als je netjes in het Engels vraagt wat voor soort eten je krijgt snappen ze je niet. Wij hadden een hotel kamer waarvan de vloerbedekking te vies was om over heen te lopen, en tot overmaat van ramp een gedeeld balkon met vier andere kamers, en laten dat nou net de luidruchtige dronken ruzie makende Russen weer zijn. Wij zijn in het verleden vaker naar Turkije geweest en ook altijd 5* nou dat was altijd geweldig, dit was een regelrechte aanfluiting.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

7fam. de Feijter30-08-2017

geen 5 *. prijs/kwaliteit is ok

verwacht geen luxe 5 hotel, want dat is het zeker niet. wij denken meer aan 3.5/4*. Eten was redelijk van kwaliteit, maar regelmatig te koud .bijvullen gebeurt niet altijd direct en ook regelmatig borden/soepkommen en bestek op. Aan zwembad is het inderdaad ook hier handdoekje leggen.personeel is vriendelijk en behulpzaam, aan receptie wat minder. Ligging was ideaal aan het strand en ligbedden genoeg. gemakkelijk in en uit water te komen.grote bazaar met veel winkeltje op 200 meter.Op VRIJDAG (in tegenstelling wat er staat in de hotelinfo) is er een wekelijkse markt in de buurt ( 500 meter) Hoofdweg bij bazaar volgen naar links en dan na 400 meter weg oversteken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Nika19-08-2017

Het hotel was zeker géén 5 sterren waard.

Wat ik ten eerste heel goed vind is het personeel wat er werkt. Is ontzettend vriendelijk, werkt erg hard en niks is te veel.

Wat ik erg jammer vind is dat er niet alleen om 5:30 gestreden moet worden om een bedje bij het zwembad maar ook om 19:45 voor een tafeltje in het restaurant. Tafels staan al gereserveerd voor Duitsers en Turken.. De man van het strand reserveerde bedjes voor de Turken en Duitsers dat hebben we nu tot 4 keer toe gezien. De schuifpui gaat soms maar op slot tenzij je er zelf wat aan veranderd. (Al 2x is de technische dienst geweest en opgelost maar gaat steeds weer niet op slot na een paar keer dicht doen.)

Het eten is waanzinnig slecht.. en ik heb geleerd om mezelf dan maar vol te eten aan de toetjes en het fruit/sla dus dat heb ik maar gedaan met rijst iedere avond. Maar natuurlijk is dit ieder zijn eigen smaak.

Maar al bij Al, zou ik eerder een 4 sterren hotel kiezen dan dit hotel. Verder een heerlijke rustige vakantie gehad, tot rust kom je zeke

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Vincent van Caspel18-08-2017

Redelijk hotel

Kleinschalig all inclusief hotel. Eten: goede kwaliteit, wel wat eentonig qua aanbod. BBQ elke dag goede kwaliteit. Drinken: prima cocktails, ook alcoholvrije kindercocktails, goed bier (niet aangelengd) Kamers: familie kamer, ruim. Wel wat achterstallig onderhoud, goede aen stille airco Goede schoonmaak Duits georiënteerd karakter, wel meertalig animatieteam. Doen hun best de toeristen te vermaken. Strand op loopafstand, gratis bedjes Zwembad: helaas wel handdoekje leggen voor een plek aan het zwembad. Alanya met de bus (uurtje rijden) goed te doen. 2 euro pp Bazar op loopafstand, veelwinkels met opdringerige verkopers (zoals normaal is in Turkije helaas)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Ferry12-08-2017

Het zal bij 1x blijven

Eten is zeer eentonig, is lauw en.... op is op! Alles inclusive is niet waar. Turkse koffie moet apart voor worden betaald. Net als voor alles tussen 00:00 en 06:00 uur. Personeel is niet klantvriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Hotel Lycus Beach info