Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°13°
Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Beach Alya Resort & Spa voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa in het Nederlands

Prima vakantie

Hilda,
20-9-2018

Heel mooi nieuw hotel. Ruime kamers en fijne douche. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Bij het zwembad moest je vroeg zijn, maar op het strand altijd plek. Er rijdt een shuttle jeep van en naar het strand van het hotel. Vooral genoten van de goede wellness in het hotel. Hamam en massage. Minpunten waren het eten 's avonds en de Wifi in het hotel was erg traag. Op het strand zelfs helemaal geen Wifi. Verder een prima vakantie gehad.

Professioneel onthaal en PR-manager, ruime nette kamers, uitgebreid buffet voor 1 week, voldoende zwembaden, goede pendeldienst naar het strand, aardig en behulpzaam personeel, Nederlandstalige toeristen kunnen zich niet uitdrukken in hun eigen taal; voornamelijk in het Engels of Duits, leuke Bazaar op wandelafstand.

Animatieteam is weinig professioneel, voor een langer verblijf is meer afwisseling in het buffet aan te bevelen, niet te onderschatten busreis luchthaven Antalya naar Alanya (+/- 2u00)

Klasse

Famıelıe Stegers,
13-8-2018

Het ıs een zeer goed hotel met zeer klantvrıendelıjk personeel, schone kamers, goed eten (medıtıraans).

Taal ıs een kleın aandachtspunt, ze nemen zıch echt de moeıte om je op alle manıeren te helpen. Gewoon wat geduld tonen. De slechte recentıes dıe je dan leest zıjn dan ook nıet terrecht.

Er ıs alleen 1 echt mınpunt en dat ıs het anımatıeteam. Namelıjk erg snobbıg, erg opdrıngerıg en nıet afgestemd voor om te gaan met kınderen.

Genoten

Annemiek,
29-7-2018

Mooi hotel, complete kamers... ruim restaurant helaas wat weinig buitenplekken. Eten erg lekker.

Personeel doet goed haar best maar is meer ingesteld op Russische gasten(die ook royaal aanwezig zijn). In het restaurant worden mensen ook aangesproken op het meenemen van overdaad.

Aan het strand ook een All-inn formule maar erg matig. Slechts kant en klare broodjes, wat fruit en gözleme.

Ver van alles af. 1 winkelcentrum met relatief veel winkels maar met taxi naar Alanya toch minimaal 35-40 min

Leuk vakantie gehad.

S,
29-7-2018

Goed : kamers, schoonmaak, hygiënisch, zwembad, leuke service naar het strand met een jeep, eten prima geen culinaire hoogstandjes, maar wel lekker, meeste personeel vriendelijk, door receptiemedewerkster goed geholpen (zij sprak goed Engels), hotel niet te groot en is overzichtelijk, hierdoor hadden onze kinderen de vrijheid om rond te lopen.

Minder: te druk met avondeten, te weinig tafels, van 19.00-21.00 te kort. Iedereen vliegt om 19.00 het restaurant binnen, handdoek leggen zwembad (wekker vroeg zetten anders geen stoelen), Nederlands talige kidsclub niet aanwezig, maar 1 spreekt Engels. Nederlandse kinderen leken niet welkom. Animatieteam drama (slecht Engels en praten veel in het Turks en geven je hierdoor het gevoel dat ze het over de Nederlanders hebben. Ze hebben ons liever niet lijkt wel). Over het algemeen spreekt het personeel wel redelijk Duits.

Nooit meer.

Fam,
22-7-2018

We hadden een ander hotel geboekt. Lycus beach. Corendon had crontact breuk met ze en zijn we overgeboekt naar dit hotel. Vorig jaar ook geweest. Toen was het goed.

Het is echt heel erg achteruit gegaan. Te weinig personeel. Om 19.00 eten sta je heel lang in de rij. Ga je 20.15 eten zijn er ook geen lege tafels. Er werden gewoon mensen weggestuurd omdat ze klaar waren. Eten was iedere dag hetzelfde.

Animatie ook slecht. Blijven zeuren of je meedoet met iets.

Sta je bij de receptie te wachten omdat je geen wc papier hebt gehad worden er eerst 3 andere geholpen die later aankwamen.

Familiekamer geboekt zo laag mogelijk. Komen we s nachts aan krijgen we gewone kamer op bovenste verdieping. Volgende dag geklaagd andere kamer gekregen na veel gezeur. 1 vrouw die bij de ijsjes werkt krijgt een 10. Ze was heel aardig en vrolijk. Kan je van de rest niet zeggen. S ochtends vroeg en s avonds laat gaan ze kapotte tegels vervangen rondom zwembad.

Nooit meer, na 2 dagen al klaar mee.

Ugur,
21-7-2018

Wat ben ik blij dat ik niet langer dan 9 nachten in dit hotel geboekt heb. Dit hotel is geen 5 ster waard. Ik probeer alles positief te zien maar dit hotel heeft nog een hele lange weg te gaan.

Kamers ok (verwacht er niks bijzonders van), brede balkons, onderhoud en schoonmaakservice hotel is erg matig.

Eten is slecht, resten afgelopen dagen wordt gewoon wederom geserveerd, oud en oudbakken.

Minibar wordt bijgevuld alleen met water.

Kluisje 2,- per dag.

Getuige van vechtpartij medewerkers.

Medewerkers hebben nergens zin in, vele met telefoon in hand of zitten te ouwehoeren.

Zwembad handdoek van hotel 10 euro borg. Ik ben al een handdoek kwijt.

Voor dingen die bij andere hotels als all inclusive wordt beschouwd hier bijbetalen.

Animatie team is wel leuk, maar ben met me kinderen weggelopen van een beauty wedstrijd (18+).

Zwembad is schoon maar klein.

Baas heeft zijn eigen eettafel, gasten mogen hier niet zitten. Voor ons nooit meer!

nooit meer

petra,
10-7-2018

Zijn er geweest van 25 juni tot 06 juli mijn partner en mijn zoon van 26 jaar wij gaan al 10 jaar naar turkey en gaan 2 a 3 keer op een jaar naar ginder maar nooit op de zelfde plaats. inchecken is een ramp engels kunnen ze niet staan wat met gsm te spelen lachen kunnen ze helemaal niet. kamer top echtwaar niets op aan te merken poetsen is wat minder dan het eten pffff koud eten zoeken voor een tafel te hebben zetten jou gewoon bij vreemde mensen altijd het zelfde wat ze opdienen personeel denk ik dat ze met tegenzin er werken, veel bain marie waar het eten inzit is al om 20.00 leeg word niet meer bij gevult dus kom je daar is een grote deel al op.dan animatie hahahaha dat is echt een lachertje ben je een turk of een rus dan heb je gewoon voorrang op alles terwijl die mensen totaal geen respect hebben worden zij toch voor getrokken.heb in die 10 jaar turkey dit nog nooit mee gemaakt heb er belgen leren kennen met 2 dochters 18 en 21 jaar lastig gevallen door de poolbar mensen en zelfs de deur op slot gedaan en handtastelijk na 2 dagen met die mensen te praten dat ze een klacht moeten indienen hebben ze het toch maar gedaan maar die pummel werk er nog word niks aan gedaan .dan het zwembad is veel te klein voor het volk dat er is en ja de engelse gasten kruipen in het zwembad met drank word niks aan gedaan.ik kan nog uren doorgaan met schrijven denk dat ik dan nog uren bezig ben dus beste mensen die zegt dat dit een 5 sterrren hotel is ja sorry die persoon heeft dan nog nooit een goed 5 sterrren hotel gehad.ik kan alleen maar afsluiten met de woorden Blijf er weg................

Wij zijn hier voor de tweede keer nu voo 22 dageno

Joke van pelt,
5-7-2018

Wij zijn voor de tweede keer in het resort het is een super resort erg naar ons zin het eten en kamers zijn heeeel goed de animatie zo tegegevallen vooral de muziek wordt heel de dag disco house muziek gedraaid heb mijn beklag gedaan hoop dat ze er wat mee doen de ligging is niet geschikt als je slecht ter been ben 3 heuvels moet je op het personeel wel vriendelijk maar praten haast geen engels

Nooit meer

Priscilla,
25-6-2018

Waardeloos eten lauw of koud. Heb 2 keer toe haren in me eten gehad. Of kwam bloed uit de kippepoten. Er is weinig te doen voor kids.

Ze praten slecht of geen Engels.

Is niet ideaal voor Nederlandse gezinnen.

De kamers zijn wel netjes in orde en fris

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.