Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa

Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Beach Alya Resort & Spa voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa in het Nederlands

Leuke vakantie

Bart
12-6-2018

Zojuist terug van een weekje Laguna Beach. Toen we aankwamen, kregen we een goede indruk van de frisheid van het hotel. De kamers zijn erg goed en super schoon! Het entertainment is savonds prima !! Ook het zwembad was erg lekker alleen jammer van de vele trappen. Helaas waren er ook wat minpuntjes, zo vond ik het eten zeer slecht gevarierd en aten we bijna elke dag hetzelfde, het eten is erg Turks bereid wat wij als minder prettige smaak kunnen ervaren. Ik heb een week niet echt lekker gegeten. Ook zaten er veel Russen in het hotel. De ligging is dicht bij het strand, maar een ontzettend steile helling ligt daarvoor!! De bazaar op 10 min lopen is erg leuk. Al met al een best leuke vakantie!

Geweldig

Cindy
20-5-2018

was een leuke en goede vakantie. Eten was goed, vlees en vis. Personeel is erg vriendelijk. Het lopen naar de bazaar is ongeveer 5 minuten. Kamers zijn schoon en goed ingericht. Wij hebben een top vakantie gehad. Volgend jaar zeker weer.

Perfect hotel

Kimmx1996
12-11-2017

Mooi hotel, ruime kamers met groot balkon!

Kamers worden elke dag schoongemaakt

Eten is goed, genoeg variatie waardoor je elke dag iets anders lekkers kan eten!

Helaas is het strand een kiezelstrand en was er nog geen wc bij het strand, je moet 100 meter lopen naar het strand maar dat hebben wij er wel voor over!

Hèlaas is het animatieteam erg opdringerig, nee = nee!!

Voor de rest een leuke week gehad en hebben afgelopen donderdag wee dit hotel geboekt voor september 2018! :)

Middelgroot hotel

Mr. P & Mrs. R
28-10-2017

Wij hebben dit 5 sterren hotel tijdens de herfstvakantie 2017 bezocht, het is middelgroot en is gesitueerd tegen de landerijen van de keuterboertjes, je kunt er dan ook gemakkelijk op uit trekken. Voor de Alara bazaar moet er +/- 1 Km gewandeld worden.

Het hotel en de kamers worden dagelijks schoongemaakt, de familiekamer is extreem groot er staan 3 bedden (1 tweepersoons in het ouder gedeelte en 2 eenpersoons in de 2e kamer) beide kamers hebben een badkamer met toilet.

Prijs kwaliteit van het hotel is goed, maar dit 5 sterren hotel moet je niet vergelijken met de top hotels in Turkije.

Personeel is vriendelijk en er wordt geprobeerd om Engels te spreken, over het algemeen zijn er vooral Duitse gasten aanwezig en nagenoeg geen gasten uit het Oostblok.

Geruchte gaan dat het hotel recent verkocht is / wordt.

Al met al een geslaagde vakantie.

1 keer, nooit meer

Carolina
21-10-2017

Mooi hotel om te zien, kiezelstrand viel tegen.kamers erg mooi en schoon. Eten elke dag bijna hetzelfde, niet erg veel keus en niet warm. Personeel zeer vriendelijk behalve de manager, geklaagd over het koude eten maar werd niks aan gedaan. We gaan 3 x per jaar naar een 5 sterren hotel maar dit was zeker het ergste wat eten betreft.voor 1400 euro, 2 volw en 2 kind 9 dagen mag men wel wat meer verwachten. Voor ons helaas het laatste maal in dit hotel

nooit meer!

anoniem
18-10-2017

aan de balie begrepen ze alleen duits

we reizen regelmatig maar werden nog nooit zo behandeld!

de reisbegeleider ismael gaf een flyer met uitstappen die die dag in promotie waren,, maar toen we vermelden dat we de eerste week wat wilden uitrusten en vroegen om wat informatie ter plaatse betreffende marktjes en dolmus; ging hij lopen en riep nog dat we hem zeker niet moesten bellen!hebben hem toen beleefd gevraagd waarom hij de klanten zo onbeschoft behandelde en het antwoord was dat we logen omdat we geen uitstappen wilden doen en toch naar de dolmus vroegen!daar stonden we dan zonder informatie!

de derde dag kreeg ik enorme buikklachten, de reisapotheek bracht geen verbetering; naar de apotheek een eindje verder, en daar stonden constant gasten van ons hotel!het eten was echt erbarmelijk en werd de volgende dagen weer opgediend, nog nooit meegemaakt!

maar toen we naar die apotheek gingen, kwamen we tot de conclusie dat het geld uit onze kluis was verdwenen, dan betaal je voor een safe en ben je nog niet veilig!

het geld dat los in de kluis lag was weg, de rest was er gelukkig nog, hebben het zelfs niet meer willen vermelden aan de balie want waar sta je?geen enkel bewijs en weer een hele dag kwijt om iets te proberen uitleggen in een taal die ze niet begrijpen!

daarna was het aan mijn echtgenoot om twee dagen ziek in bed te liggen en ondertussen zagen we verschillende hotelgasten naar hun buik grijpen!

en toen we de dag voor ons vertrek aan de receptie moesten vragen wanneer ze ons kwamen ophalen, smeten ze een map op de toog met een blik van : trek je plan!

Deze reis was bedoeld om dringend lekker uit te rusten maar frustratie alom!

Prima hotel

Jan Roza
22-9-2017

Mooie kamers, eten goed en voldoende gevarieerd. Zwembad goede ligbedden. Bar scoort een voldoende maar niet speciaal. Schoonmaak kamer kan beter, wel dagelijks schone handoeken. Vriendelijk personeel.Een prima hotel als je kijkt naar de prijs kwaliteits verhouding. Animatie redelijk.

Geweldig resort, hele fijne vakantie gehad!!!

Fam. Vos
24-8-2017

Zeer schoon, mooi modern resort. Vriendelijk personeel, en behulpzaam.

Ruime kamers en groot balkon. Variatie eten en drinken is prima.

Animatie team onvoldoende, met name voor de kids tussen de 10-15 jaar,

maar hier maken wij nooit gebruik van.

Enige minpuntje, is dat er geen afvalbakken staan rondom het zwembad.

Er staan negatieve recensies vermeld, maar wij herkennen hier niets van.

Bedjes reserveren m.b.v.. je handdoek bij het zwembad, moet je bijna bij ieder resort in Turkije. Dat is dan zo, en pas je je maar even aan.

Super mooi hotel

Lenders Frank
16-8-2017

Na 15 dagen spijt dat we nr huis moeten. Mijn kinderen 3,13 en 25 vonden het een super hotel. Eten in het restaurant is lekker en alle dagen wel iets anders. De beach en pool restaurant zijn wel alle dagen hetzelfde maar lekker ( pizza, hamburger frietjes, aardappel en salade en fruit buffet. Personeel is zeer vriendelijk. Met af en toe een kleine fooi zelf onze privé tafel in het restaurant. Steile helling nr het strand maar is maar 150 m stappen. Ook een shuttle jeep rand gans de dag gratis op en neer. Zoals overal moet je wel tegen 8 u ren handdoek leggen aan het zwembad als je een ligzetel wilt. Maar gans de dag door wel vrije bedjes te vinden. Enkel animatie team is heel slecht en kindonvriendelijk. Maar heb er weinig last van gehad. Op 750m is een bazaar met 350 winkels. Bij klachten nr de hotelmanager gaan ( een vrouw Cemile) spreekt Nederlands. Ik zou zeker terugkomen. 1 dag zat het restaurant vol maar na 5 min werden er tafels bijgezet langs het zwembad.

Jo
9-8-2017

Strand niet rolstoelvriendelijk!

Hotel wel!

Eten goed ,genoeg variatie elke dag keuze uit kip,vlees of vis

Mijn zoon die niks lust heeft hier gerechten gegeten (je begrijpt dat wij hier heel blij mee zijn)

Obers rennen hun benen uit hun lijf en proberen zo goed mogelijk engels te praten

Mijn complimenten gaan dan ook uit naar het personeel

En met name Cecile een ontzettende lieve dame die elke dag bij de receptie aanwezig is

Zij spreekt goed nederlands is er een probleem of snap je iets niet kun je altijd bij haar terecht

We hebben er een super leuke vakantie gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laguna Beach Alya Resort & Spa scoort een 8.23 uit 10 op basis van 48 reviews.