Hotel Kirman Sidera Luxury Spa

Hotel Kirman Sidera Luxury Spa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Sidera Luxury Spa voor je op een rij gezet:

115 reviews over Hotel Kirman Sidera Luxury Spa in het Nederlands

Afrader! Nooit weer!

M.Uzun
16-8-2018

Wij hebben een hel van een vakantie gehad. Beter gezegd geen vakantie kunnen vieren.

Wij hadden een reservering van 10 dagen. Na 2 dagen is mijn zoontje van 7 opgenomen geweest in het ziekenhuis. Paar dagen later, mijn partner met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd en ook opgenomen geweest. Door een opgelopen infectie van het hotel. Wij hebben alle dagen in het ziekenhuis doorgebracht.

Het erge is dat het hotel heel onzorgvuldig met alles is omgegaan. Wilde geen ambulance regelen. Ondanks de aanwezigheid van medische dossiers, heeft het hotel geen enige blijk gegeven dat je gezondheid als mens er toe doet. Geen enkel excuus, tegemoetkoming of in ieder geval een helpende hand. Geld verdienen is belangrijker en of jou kind op leven en dood lag, daar is totaal geen medeleven voor.

Er is te veel om op te noemen over de manier waarop je door personeel en leiding wordt behandeld en de onzorgvuldigheid.

Kortom wij raden het iedereen af!

Het hotel ansich is prima, maar op zóveel vlakken mist het de essentie van een 5-sterrenhotel.

Allereerst: de Russen. In beginsel 0,0 problemen met deze bevolking, maar als ENIGE Nederlander voel je je niet thuis. Daarbij waren er meerdere keren problemen met de asocialiteit van enkelen van deze. Daarbij is het hotel heel blij met deze nationaliteit (wat haast ook niet anders kan gezien het 95% van de klanten betrof) en dit wordt zeer gemerkt in de afhandeling van klachten en behulpzaamheid! Het personeel spreekt geen woord Engels. Enkel Turks, Russisch en als je gelukt hebt een beetje Duits. Daarbij naaien ze je een oor aan wat betreft taxi’s. Ze maken de km’s veel groter dan ze daadwerkelijk zijn (lees 23 km wordt 60 km) en proberen je zo een veel te dure hotel-taxi aan te smeren van €60 terwijl een dolmusbus €1,50 p.p. is. Belachelijk! Altijd wel iets mis met de kamer, nooit vriendelijk geholpen. Zoveel beters in Turkije te vinden!

Geweldige keuken

Angelique
17-6-2018

Mooi hotel, aan grof kiezelstrand, transfertijd is ongeveer 1,5 uur v.a. Antalya. Groot zwembad met poolbar en snackbar, lekkere snacks daar. 4 Glijbanen.

Het eten van executive chef Emin Polat is subliem, elke dag een ander thema.

Bijvoorbeeld: oesters, kreetjes, garnalen, zalm, entrecote van de BBQ alles super vers!

Kamer modern met dito badkamer met inloopdouche voorzien van een grote douchekop. Toiletspullen aanwezig

Minibar wordt elke dag aangevuld met water en fris. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt.

Service personeel doen hun best, de meeste spreken redelijk Engels

Ai is tot 00:00 had wel wat langer gemogen

Leuke markt op Vrijdag op 1km. afstand.

Alara Bazar ligt op ongeveer 2,5 km. er rijden op de meeste dagen gratis bussen. Asvallar leuk plaatsje.

Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug, zeker voor het eten! Wij komen al 25 jaar in Turkije maar hebben nog nooit zulke buffetten gezien

D-reizen

!!!Waarschuwing!!! Ga niet naar dit hotel! Tenzij je van hard muziek houd terwijl je probeert te slapen vanaf middernacht. De naastgelegen hotels draaien hard muziek dat door heel je kamer te horen is. Harde bass geluid bonkt in je oren terwijl je probeert te slapen om de volgende ochtend vroeg op excursie te gaan. Je bent te moe dat je sagarijnig opstaat en geen zin hebt in de dag. Heb het hotel hierover geïnformeerd en ze wouden mij een kamer aanbieden aan de stille kant van het hotel. Die kant is gelijk een stuk minder aangenaam omdat je dan recht tegen een ander hotel aankijkt en er geen lekkere ochtendzon is. Dus het is dan kiezen tussen een een slechte nachtrust of een verrot uitzicht zonder ochtendzon. Het personeel spreekt amper Engels. Dit komt doordat het hotel overspoelt wordt door Russen, Duitsers en andere Oostblok landen. In kom hier nooit meer. Niet geschikt voor kinderen. Ze gaan wakker worden van de lawaai.

Geweldig!

Priscilla
3-10-2017

OntZettend mooi hotel met een groot zwembad. Eten is een standaard buffet zoals rijst kip groenten en pasta maar iedere dag hebben ze aanvullende gerechten erbij die wisselen. De basis van het eten is dus goed! De afwisselende gerechten bij de thema avonden zijn ook top! Heel veel keuze aan fruit toetjes en drinken! Zowel de ochtend middag en de avond.je komt kwa eten en drinken niks te kort!! Kamers groot en schoon. Personeel vriendelijk alleen hun Engels is niet zo geweldig.maar met handen en voeten kom je er zeker! Ze doen ontzettend hun best om je het hof te maken vooral als ze weten de je Nederlands bent omdat het hotel voor het grotendeels uit russen bestaat. Ik zelf vond het lastig om te zien hoe de russen met het personeel omgaan en hun gedrag tegen over andere gasten. Laat dus vooral weten aan het personeel dat je uit Nederland komt!!! Buiten het hotel niet zeggen dat je uit Nederland komt in de bazaar of taxi ze proberen je overal mee naar binnen te trekken.

Tot volgend jaar

Heerlijk verblijf

Otto Stoelinga
13-5-2013

Hotel voldeed volledig aan onze verwachtingen. Ook animatie voorterffelijk.

Eten en drinken prima. Mooi aan strand gelegen. Groot winkelcentrum op loopafstand ( ongeveer 1600 meter) Elke vrijdag vlakbij grote markt!

Zeker geen vijf sterren waard.

Debby
7-8-2012

Allereerst wil ik zeggen dat wij wel een leuke vakantie hebben gehad in Club Sidera. Maar het is zeker geen 5* waard. Weinig variatie in eten. Elke dag wel kip, rijst etc. Toiletten erg vies, zeker bij het zwembad. Schimmelranden in de badkamer. Onze dochter helemaal vol met uitslag/allergie. Is niet duidelijk of dit door de slechte hygiene komt of gewoon een (zonne)allergie. Dag nadat het bekend was bij de receptie, werd onze kamer grondig gereinigd..... HADDEN ZE EERDER MOETEN DOEN. Hamam in het hotel erg duur.... Vrouw van Hamam is ook erg opdringerig. Als je er een beetje moeite voor doet, ligt er 300m aan de linkerkant van het hotel een hele goede hamam voor de helft van het geld. Leuk om eens naar ALARA GRAND BAZAAR te gaan met de Dolmus. Leuke kinderanimatie. Animatie voor volwassenen is iedere dag hetzelfde. Ondanks leuke vakantie, voor ons geen SIDERA meer.

Een hel van een vakantie

pardo christoph
29-7-2012

Al menig maal in Turkije op vakantie geweest, maar dit was echt het SLECHTSTE HOTEL ever!! Familie kamer (wij waren met 2 volw en 2 knd) was een gewone kamer waar ze nog eens 2 plooibedjes in hadden gepropt. De badkamer was eigenlijk een wc waar een bad en wastafel in gewurmd was. Het personeel spreekt enkel russisch of duits. Het eten was ééntonig en niet altijd voorradig en dit komt grotendeels door de invasie van russen en ander oostblok nationaliteiten. Nergens geen andere Belgen of Nederlanders te bespeuren (zij wisten precies wel beter!!) Het personeel aan de pool bar laat je gewoon links liggen, als je mooi in de rij staat aan te schuiven, als één of andere dikke Rus nog maar wenkt voor een drankje. De naam 5 sterren onwaardig! Voor de kinderen is er idd wel een mooie miniclub, maar dit brengt niet op als je 7 jarige dochter bij alle activiteiten uitgesloten wordt omdat ze geen russisch of duits spreekt!!!

SCHANDALIG !!! NOOIT MEER !!!!

Afgrijselijk, vies, oud, onvriendelijk.

Gabriella
24-6-2012

Ontzettend onvriendelijk personeel, slecht eten, smerige kamers (lag vies ondergoed van eerdere gasten), kiezelstrand. Zeer onvriendelijk personeel.

11dagen vakantie

Kim
17-6-2012

Het hotel is echt super.. Elke dag wat anders eten.. Het nare alleen voor de vrouwen is dat er weinig te shoppen is .. Ja verder op een bazaar maar heeeeeell irritant.. Turken die je bijna naar binnen trekken.. De kamers waren mooi schoon.. Toen we aankwamen konden we gelijk onze kamer in.. Het is wel anderhalf uur rijden vanaf het vliegveld naar het hotel maarja dat is denk ik bij iedere hotel... Discotheek in het hotel is niks aan.. Kortom moet je de drankjes in het hotel zelf betalen... Kwa drank hadden ze niet echt veel bijzonder... Wishkey tequillia wodka rum wijn en bier.... We waren de enioge nederlanders aan de ene kant we heerlijk da niemand je verstaat maar aan de andere kant ook wel jammer.. Op de laatste dag zijn we heel slecht behandeld door een man van de receptie toen we onze kamer over wouden boeken .. Probeerde een beetje bijdehand te doen maargoed.. Voor de rest was het zeker een relax vakantie en de animatie .... Dat is echt echt super!!!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kirman Sidera Luxury Spa in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kirman Sidera Luxury Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kirman Sidera Luxury Spa scoort een 7.93 uit 10 op basis van 133 reviews.