Hotel Kirman Sidera Luxury Spa

Hotel Kirman Sidera Luxury Spa

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Sidera Luxury Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

137 reviews over Hotel Kirman Sidera Luxury Spa

• 2019
    9Jagers09-07-2019

Geweldig bij komen terug.

Wij waren de laatste week van juni en de eerste week van juli in dit hotel. In een woord GEWELDIG. Het is een iets kleiner hotel waardoor het personeel je na twee dagen al herkend. Zo weten ze al wat ze je te drinken brengen. Zowel in het restaurant beachbar of aan de gewone bar. Personeel zeer vriendelijk. Animatie team niet opdrongerig. Theama avonden tijdens het avondeten. Eten super wie hier nog over klaagd kan beter thuis blijven. Handdoekje leggen in de morgen niet nodig tijdens ons verblijf. Leuke show en live muziek in de avond. Beachparty geweldig. Wij gaan zeker komend jaar terug. Dit is echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ib02-06-2019

Buitengewoon Genoten

12 dagen met mijn vrouw in dit hotel verbleven. Geweldig genoten van het hotel, de service en het heerlijke eten. De cocktails in de lobbybar zijn heerlijk. Schone ruime kamers en fijne housekeeping. Het is jammer dat de muziek bij het zwembad soms te hard staat. Voor de rust kun je dan beter aan het strand liggen! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Angelique S28-05-2019

Fantastisch Eten, goede service! Fijne Ai-formule

Mooi hotel, vlotte check-in/check-out, wordt ook gevraagd hoe het verblijf is geweest. Grof kiezelstrand waterschoenen mee! transfertijd is ongeveer 1,5 uur v.a. Antalya. Groot zwembad met poolbar en snackrestaurant, met taco’s, dönner, pasta, hamburgers enz. Franjes worden aan tafel in glazen geserveerd Het eten is in 1 woord Fantastisch , uitgebreide buffetten met diverse thema’s. Oesters, kreeft, paling , garnalen, tonijn , zalm, entrecote, biefstuk, kip, alles super vers! A la carte restaurants. Ruime kamer met balkon, minibar en gratis kluisje. Grote badkamer met inloopdouche met regendouche en toiletspullen Servicepersoneel is vriendelijk en attent, spreken Engels! Ai formule is inclusief. Buitenlands-gedestilleerd, Baileys, Havanna Club, Campari, Smirnoff, Absolut, Beefeater.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Hulsman28-10-2018

Fantastisch vakantie

Goeie ligging met een hele goeie service

Gereisd met partner in oktober 2018

• 3M.Uzun16-08-2018

Afrader! Nooit weer!

Wij hebben een hel van een vakantie gehad. Beter gezegd geen vakantie kunnen vieren. Wij hadden een reservering van 10 dagen. Na 2 dagen is mijn zoontje van 7 opgenomen geweest in het ziekenhuis. Paar dagen later, mijn partner met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd en ook opgenomen geweest. Door een opgelopen infectie van het hotel. Wij hebben alle dagen in het ziekenhuis doorgebracht. Het erge is dat het hotel heel onzorgvuldig met alles is omgegaan. Wilde geen ambulance regelen. Ondanks de aanwezigheid van medische dossiers, heeft het hotel geen enige blijk gegeven dat je gezondheid als mens er toe doet. Geen enkel excuus, tegemoetkoming of in ieder geval een helpende hand. Geld verdienen is belangrijker en of jou kind op leven en dood lag, daar is totaal geen medeleven voor. Er is te veel om op te noemen over de manier waarop je door personeel en leiding wordt behandeld en de onzorgvuldigheid. Kortom wij raden het iedereen af!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Sloten29-07-2018

Leuk voor maximaal 5 dagen, voor ons nooit weer!

Het hotel ansich is prima, maar op zóveel vlakken mist het de essentie van een 5-sterrenhotel. Allereerst: de Russen. In beginsel 0,0 problemen met deze bevolking, maar als ENIGE Nederlander voel je je niet thuis. Daarbij waren er meerdere keren problemen met de asocialiteit van enkelen van deze. Daarbij is het hotel heel blij met deze nationaliteit (wat haast ook niet anders kan gezien het 95% van de klanten betrof) en dit wordt zeer gemerkt in de afhandeling van klachten en behulpzaamheid! Het personeel spreekt geen woord Engels. Enkel Turks, Russisch en als je gelukt hebt een beetje Duits. Daarbij naaien ze je een oor aan wat betreft taxi’s. Ze maken de km’s veel groter dan ze daadwerkelijk zijn (lees 23 km wordt 60 km) en proberen je zo een veel te dure hotel-taxi aan te smeren van €60 terwijl een dolmusbus €1,50 p.p. is. Belachelijk! Altijd wel iets mis met de kamer, nooit vriendelijk geholpen. Zoveel beters in Turkije te vinden!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Angelique17-06-2018

Geweldige keuken

Mooi hotel, aan grof kiezelstrand, transfertijd is ongeveer 1,5 uur v.a. Antalya. Groot zwembad met poolbar en snackbar, lekkere snacks daar. 4 Glijbanen. Het eten van executive chef Emin Polat is subliem, elke dag een ander thema. Bijvoorbeeld: oesters, kreetjes, garnalen, zalm, entrecote van de BBQ alles super vers! Kamer modern met dito badkamer met inloopdouche voorzien van een grote douchekop. Toiletspullen aanwezig Minibar wordt elke dag aangevuld met water en fris. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt. Service personeel doen hun best, de meeste spreken redelijk Engels Ai is tot 00:00 had wel wat langer gemogen Leuke markt op Vrijdag op 1km. afstand. Alara Bazar ligt op ongeveer 2,5 km. er rijden op de meeste dagen gratis bussen. Asvallar leuk plaatsje. Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug, zeker voor het eten! Wij komen al 25 jaar in Turkije maar hebben nog nooit zulke buffetten gezien

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 5Asjraf11-05-2018

Waarschuwing! Nooit meer zal ik hier heen gaan.

!!!Waarschuwing!!! Ga niet naar dit hotel! Tenzij je van hard muziek houd terwijl je probeert te slapen vanaf middernacht. De naastgelegen hotels draaien hard muziek dat door heel je kamer te horen is. Harde bass geluid bonkt in je oren terwijl je probeert te slapen om de volgende ochtend vroeg op excursie te gaan. Je bent te moe dat je sagarijnig opstaat en geen zin hebt in de dag. Heb het hotel hierover geïnformeerd en ze wouden mij een kamer aanbieden aan de stille kant van het hotel. Die kant is gelijk een stuk minder aangenaam omdat je dan recht tegen een ander hotel aankijkt en er geen lekkere ochtendzon is. Dus het is dan kiezen tussen een een slechte nachtrust of een verrot uitzicht zonder ochtendzon. Het personeel spreekt amper Engels. Dit komt doordat het hotel overspoelt wordt door Russen, Duitsers en andere Oostblok landen. In kom hier nooit meer. Niet geschikt voor kinderen. Ze gaan wakker worden van de lawaai.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Priscilla03-10-2017

Geweldig!

OntZettend mooi hotel met een groot zwembad. Eten is een standaard buffet zoals rijst kip groenten en pasta maar iedere dag hebben ze aanvullende gerechten erbij die wisselen. De basis van het eten is dus goed! De afwisselende gerechten bij de thema avonden zijn ook top! Heel veel keuze aan fruit toetjes en drinken! Zowel de ochtend middag en de avond.je komt kwa eten en drinken niks te kort!! Kamers groot en schoon. Personeel vriendelijk alleen hun Engels is niet zo geweldig.maar met handen en voeten kom je er zeker! Ze doen ontzettend hun best om je het hof te maken vooral als ze weten de je Nederlands bent omdat het hotel voor het grotendeels uit russen bestaat. Ik zelf vond het lastig om te zien hoe de russen met het personeel omgaan en hun gedrag tegen over andere gasten. Laat dus vooral weten aan het personeel dat je uit Nederland komt!!! Buiten het hotel niet zeggen dat je uit Nederland komt in de bazaar of taxi ze proberen je overal mee naar binnen te trekken. Tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2017

• 9Otto Stoelinga13-05-2013

Heerlijk verblijf

Hotel voldeed volledig aan onze verwachtingen. Ook animatie voorterffelijk. Eten en drinken prima. Mooi aan strand gelegen. Groot winkelcentrum op loopafstand ( ongeveer 1600 meter) Elke vrijdag vlakbij grote markt!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Hotel Kirman Sidera Luxury Spa info