Hotel Kirman Leodikya High Class

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Leodikya High Class voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Kirman Leodikya High Class

• 10Edwin Rommens24-08-2019

Ze yien me hier nog terug!

Een zeer goed hotel! Aanbevelingswaardig. Animatie, eten vriendelijkheid. Ik heb goede ervaring met Ramazan van het animatieteam, kortom zeer goed

• 10Girish11-05-2019

Perfecte service alles goed geregeld goede service in hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Pouwel05-05-2019

Geweldige vakantie gehad, wie weet nogmaals 😉

Minstens 1,5 uur rijden vanaf vliegveld, echt de moeite waard! Mooi hotel en eten is erg goed! Elke dag schoon beddengoed, mini bar wordt dagelijks aangevuld met water en frisdrank. Bediening is ook top!

Met jonge kinderen

• 2018
    10Martin08-06-2018

Absoluut een tophotel! Boeken!

Na veel jaren Turkije is dit hotel voorlopig echt ons beste hotel!!

Eten is echt top! Heel veel variatie (ontbijt en avondeten). Tussen de middag beperkter (buitenrestaurant beter). Soep alleen in hoofdrestaurant. Steeds thema-avonden. Je kan gebruik maken van faciliteiten van de beide hotels (Leodikya en Arycanda). Leodikya-faciliteiten zijn over het algemeen net iets nieuwer/beter, m.u.v. fitnessruimte. Uitstekende fitnesstrainer aanwezig (Feridun). WiFi is prima (kost niets, behalve als je supersnel internet wilt). In lobby en op kamer bereik. Daarbuiten beperkt. Klein negatief puntje: de kapper is een afzetter, probeert meer te doen dan afgesproken is. Knippen top, rest niet. Strand heel breed, zand/kiezel. Zonnedoeken. Loopt snel af als je de zee in gaat. Veel Duitsers en (nette) Russen in hotel. Veel kinderen. Animatie prima. Managers doen mee met activiteiten. Shows in Amfitheater. Directeur schuift aan bij gasten, ongekend!

• 2017
    10Karin van Iersel17-06-2017

Geweldig Hotel

Een goed hotel waar we al meerdere keren zijn geweest. Voordeel is dat je ook van het buurhotel gebruik mag maken van de faciliteiten zoals zwembad, spa, restaurant enz. Goed management van de Kirman groep!

Met vrienden

• Oude reviews

10H.G. de Jong05-09-2016

Heerlijk

Mooi resort. goed onderhouden en van uitstekende kwaliteit, echt 5 sterren!!! heerlijk divers eten de hele dag door en geen herrie schoppende toeristen. Was onze 4e keer en nog steeds super! heerlijk strand met voldoende strandbedjes onder grote schermen waar je niet hoeft te reserveren! aanrader is het raften in de bergen van Antalya! nu onze tweede keer maar nog steeds super gaaf en heerlijk fris! Dit jaar alles via touroperator en daarvoor andere touroperator. Beide goed verzorgd maar in April in Mexico geweest met touroperatori en nu ook weer enorm goed bevallen dus wat dat betreft krijgt touroperator een dikke 8 van mij voor alle reizen!!

• 9Patricia10-08-2015

genoten!

Ons reisgezelschap bestond uit mijn man, mijn zoontje van 7 en mezelf. Wij hebben het prima naar de zin gehad. Het buffet was prima en je hoefde nooit lang te wachten. De mensen van het hotel waren allemaal toppers, harde werkers en zeer vriendelijk. Gelukkig bijna geen russen en de Russische toeristen die er waren, waren beleefd. Het leuke was ook dat het naastgelegen hotel ( van dezelfde eigenaar is en dat je dus heen en weer kan lopen. Men kan dus gebruik maken van beide zwembaden en shows. De wellness was echt een aanrader. De medewerker die mij de behandeling gaf, Jozef, wist prima waar hij mee bezig was. Al met al een gemoedelijke sfeer, schoon en zeer overzichtelijk. Een paar opmerkingen van opbouwende kritiek: - geen internet op de kamer -de ijsjes waren niet in het ai concept inbegrepen en waren bovendien niet echt bevroren. -de informatievoorziening die wij in het Engels kregen is zeer beperkt en geeft niet alle informatie die je nodig hebt.

Met jonge kinderen

• 9Patrick17-07-2015

Het is een zeer goed hotel, bedoeld om te genieten van zon, strand en water. De bediening is er uitstekend en de maaltijden zijn prima. De animatie tijdens de dag is zeer goed, met iedere avond leuke optredens en show. Gewoon lekker genieten.

• 10Paula13-05-2015

Top hotel!

Hier weten ze wat service is! Echt een topvakantie gehad!!!

Met vrienden

• 10ingrid weterings12-05-2014

fantastisch

Geweldig hotel. Het eten is erg goed. Vriendelijk personeel. Twee bazars op loopafstand. Kamers worden elke dag schoongemaakt en als je wilt ook elke keer nieuwe handdoeken. Bedjes bij het zwembad mogen niet gereserveerd worden, handdoeken worden verwijderd als je dit toch doet. Heel vriendelijk personeel. Kamers zien er netjes uit! Je mag ook gebruik maken van de glijbanen in het hotel dat erlangs ligt. Badhanddoeken service.

1 tip over Hotel Kirman Leodikya High Class

• flower, 02-11-2011

De hammam tegenover het hotel (richting bazaar, naast de kapper is prima). We hebben in de bazaar onze uitstapjes geregeld. Zowel het raften, jeepsafari en quadsafari zijn door ons en door anderen goed bevallen.

4 vragen over Hotel Kirman Leodikya High Class

• Leonkalkhoven, 06-07-2015

Nederlanders

Gaan er in de maand augustus nog meer Nederlanders naar dit resort?

• familie_booij, 12-05-2012

Pubers

Wij gaan op 6 juli 2 weken naar dit hotel zijn er in deze periode nog meer mensen met kinderen van rond de 15 jaar?

• mirjam, 17-08-2011

Wat voor strand is er ??

Hallo , ik zit erover te denken om dit hotel te boeken maar zou graag willen weten wat voor strand er is een kiezel of zand ...Ben nog nooit in turkeije geweest dus mochten er meer tips zijn alles is welkom !!Alvast bedankt

WillyS, 14-07-2013

het is een kiezelstrand