Hotel Kirman Arycanda De Luxe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°10°
Hotel Kirman Arycanda De Luxe
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Arycanda De Luxe voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldige vakantie gehad aanrader dit hotel

Peter Timmermans,
24-10-2018

Fantastisch hotel alles top. We hadden een mooie luxe kamer pas vernieuwd met zeezicht. Badkamer met grote instapdouche voorzien van grote regendouche netjes afgewerkt dit kom je niet vaak tegen. De kamer werd heel goed schoon gemaakt minibar werd steeds gevuld. Zodra je hier binnen bent wordt je in de watten gelegd. In de lobby hebben ze de lekkerste koffie met gezellige medewerkers. Of je nu naar het restaurant gaat de poolbar of een broodje pakt overal wordt je vriendelijk geholpen men doet hun uiterste best om de gasten te verwennen. In het restaurant kom je niets te kort wie hier klaagt moet zich schamen top gerechten niet alleen Turks maar elke dag heeft men een ander thema.

Zwembad meer dan genoeg bedjes groot bad ook aan het strand voldoende plaats jammer dat het een kiezel strand is voordeel nog nooit zo'n helder water gezien. Animatie heel de dag verzorgd door een leuke groep. Buiten het hotel niet veel te doen .

Kenmerken

24-10-2018

Top Hotel!!

Dina,
20-10-2018

Dit is een Top Hotel, hele mooie kamers en erg schoon, vriendelijk personeel die alles voor je willen doen, het is ong. 20 minuten met de taxi naar het oude centrum van Side, maar zeker de moeite waard! Animatie is ook heel goed, voor jong en oud en dan ook de avondshows zijn ook heel leuk en afwisselend! Veel Russen, Polen en Duitsers (waren de enige Nederlanders) maar waren niet de de "vervelende", geen "asociaal" gedrag zoals in vele hotels om bekend staan....Dit hotel is echt een aanrader!

Nooit meer!

Suzan Doreleijers,
26-9-2018

Mooi hotel maar geen WAUW-effect. Volgepropt.

Personeel is ongastvrij, onvriendelijk, chagrijnig en onprofessioneel.

Redelijk schoon, maar zwembad echt vies! In de 2 weken dat wij er waren nooit iemand monsters zien nemen of zien schoonmaken. Openbare wc's ranzig.

Er wordt veel gerend door de eetzaal met karretjes. Tijdens thema-avonden worden halverwege de spullen (aankleding) al opgeruimd! Managers staan bij de ingang een kom soep te eten.

Veel herrie en chaos in de eetzaal en de airco werd steeds uit gezet (besparing?). Bloedheet dus.

Veel Russen en Duitsers (met ontzettend vervelende kinderen) en alles is daar op gebaseerd. Shows slecht.

Ipv onze opmerkingen als positief opbouwend te ervaren schoot de leiding van het hotel in de verdediging en werd nog lomper.

Niks te doen in de omgeving. Bazaar vreselijk opdringerig.

Wij hebben er samen een fantastische vakantie van gemaakt, maar wij je raden aan een ander hotel te kiezen!

Traveltroef

Zou dit aan iedereen aanbevelen!

Grunsven,
28-8-2018

Wij zijn met 2 stelletjes 2 weken in dit hotel geweest. Wij hebben genoten van onze tijd hier. Op loopafstand heb je een bazaar met veel winkeltjes. Centrum alanya ligt op een half uur afstand met de taxi en een uur afstand met de dolmus. In de omgeving is weinig te doen. In het hotel zelf is genoeg te doen, iedere ochtend/middag/avond animatie. Er waren veel Duitsers en Russen maar hier hebben wij geen last van gehad. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam ondanks dat ze slecht Engels kunnen. Iedere dag goed gegeten, bijna de gehele dag door kon je eten en met iedere avond een ander thema. Aan het zwembad werd je bediend voor het drinken. Kamers waren erg netjes en luxe, iedere dag werd dit schoongemaakt. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan!!

Fantastisch hotel!

Karin,
27-2-2018

Heel goed en schoon hotel.

Vriendelijk bedienend personeel in het restaurant en in de toolbar.

Ook het management was heel vriendelijk en altijd in voor een praatje.

Goed animatieteam.

Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het personeel aan de balie. Dat kan een stuk vriendelijker en behulpzamer.

Super

Edwin,
20-10-2017

Een fantastisch resort waar je niets tekort komt, zeer schoon, lekker eten, goed zwembad en een heerlijk strand. Alleen zeer veel Russische hokken (80%) wij hebben er geen last van gehad...... maar als je je aan Russen stoort moet je niet naar dit hotel

In 1 woord:geweldigggggg

Kees kempf,
9-9-2017

Net terug van een 10-daagse vakantie, en wat een geweldige vakantie, op de ligging van de hotel na scoort dit hotel wat mij betreft op alle fronten een 10( prijs/kwaliteit), minpuntje was de omgeving, buiten het hotel valt er niet veel te doen, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door een professionele animatieteam. Ik kom hier abosluut een keer terug.

fantastisch

bert,
7-9-2017

fantastisch hotel.heel vriendelijk personeel. Hier kom je niks te kort. Volgend jaar weer terug.rondleiding gehad door de keuken. prachtig.

Fantastisch hotel

John Adams,
2-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel, groot en mooi zwembad, op 5 minuten lopen een grote bazaar met 300 winkels. Eigen strand met bar. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Eten was erg lekker en meer dan genoeg keus. Enige minpunt was de disco waar je wat geluidsoverlast van had s'avonds op de kamer. Meer dan genoeg bedden aan het zwembad zodat handdoek leggen niet hoeft. Tijdens ons verblijf veel Duitsers en Russen maar totaal geen last van gehad. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Super hotel

Claudia Meijer,
19-7-2017

Alg. Het hotel bestaat uit 2 delen (van zelfde concern) aan elkaar, die soms gezamenlijk een tuinfeest of strandfeest organiseren.

Eten: super mooie buffetten en voor ieder wat wils en thema dagen. Er zijn ook gewone restaurants in het hotel maar hier werd weinig gebruik van gemaakt omdat het buffet zo goed was. Geen rommelige schaal of geklieder te bekennen omdat alles goed werd bij gehouden.

Bediening: super vriendelijk allemaal.

Publiek: opvallend veel Russen maar geen overlast. Ook Duitsers.

Strand: schoentjes zijn aan te bevelen. Grote kiezels. Zijn in hotel te koop voor 6 euro.

Excursies: niet boeken bij reis organisatie maar bij plaatselijk .org. ( bij hotel naar rechts 5 mrt, zit een grote aanbieder met heeeeel veel keuzes.

Shoppen: 500 mtr ( bij hotel links en 1e rechts)Grote mega bazaar.

Ligging: ver van Alanya...vandaar de 9.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kirman Arycanda De Luxe in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kirman Arycanda De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.