Hotel Kirman Arycanda De Luxe

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Arycanda De Luxe voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel Kirman Arycanda De Luxe

• 9Kool03-07-2019

Geweldig

Super goed hotel. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader

• 10willy28-06-2019

Prachtig Hotel

Mooi verzorgd hotel, Mooie kamers en zeer goede bedden. Het eten is afwisselend en goed verzorgd, groot zwembad dat goed onderhouden word. Zeer vriendelijk en hard werkend personeel en dit van A tot Z alles loopt zeer geregeld. Dit hotel is een van de betere die ik op 15jaar in Turkije heb aangedaan. Alleen jammer dat het wat afgelegen ligt maar met de dolmus kan je alles bereiken aan zeer voordelige prijzen.

• 10Tony Loosveldt23-04-2019

Super Hotel

Dit hotel is voor mij het beste hotel tot nu toe van al mijn reizen naar Turkije (20 keer). Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Het eten was er verzorgd en goed. Iedereen die wij spraken waren super tevreden over dit hotel. We hebben dan geen klachten over dit hotel en zullen er zeker terug gaan. Bedankt iedereen voor deze fijne vakantie.

Met oudere kinderen

• 2018
    10Peter Timmermans24-10-2018

Geweldige vakantie gehad aanrader dit hotel

Fantastisch hotel alles top. We hadden een mooie luxe kamer pas vernieuwd met zeezicht. Badkamer met grote instapdouche voorzien van grote regendouche netjes afgewerkt dit kom je niet vaak tegen. De kamer werd heel goed schoon gemaakt minibar werd steeds gevuld. Zodra je hier binnen bent wordt je in de watten gelegd. In de lobby hebben ze de lekkerste koffie met gezellige medewerkers. Of je nu naar het restaurant gaat de poolbar of een broodje pakt overal wordt je vriendelijk geholpen men doet hun uiterste best om de gasten te verwennen. In het restaurant kom je niets te kort wie hier klaagt moet zich schamen top gerechten niet alleen Turks maar elke dag heeft men een ander thema. Zwembad meer dan genoeg bedjes groot bad ook aan het strand voldoende plaats jammer dat het een kiezel strand is voordeel nog nooit zo'n helder water gezien. Animatie heel de dag verzorgd door een leuke groep. Buiten het hotel niet veel te doen .

• 10Dina20-10-2018

Top Hotel!!

Dit is een Top Hotel, hele mooie kamers en erg schoon, vriendelijk personeel die alles voor je willen doen, het is ong. 20 minuten met de taxi naar het oude centrum van Side, maar zeker de moeite waard! Animatie is ook heel goed, voor jong en oud en dan ook de avondshows zijn ook heel leuk en afwisselend! Veel Russen, Polen en Duitsers (waren de enige Nederlanders) maar waren niet de de "vervelende", geen "asociaal" gedrag zoals in vele hotels om bekend staan....Dit hotel is echt een aanrader!

• 5Suzan Doreleijers26-09-2018

Nooit meer!

Mooi hotel maar geen WAUW-effect. Volgepropt. Personeel is ongastvrij, onvriendelijk, chagrijnig en onprofessioneel. Redelijk schoon, maar zwembad echt vies! In de 2 weken dat wij er waren nooit iemand monsters zien nemen of zien schoonmaken. Openbare wc's ranzig. Er wordt veel gerend door de eetzaal met karretjes. Tijdens thema-avonden worden halverwege de spullen (aankleding) al opgeruimd! Managers staan bij de ingang een kom soep te eten. Veel herrie en chaos in de eetzaal en de airco werd steeds uit gezet (besparing?). Bloedheet dus. Veel Russen en Duitsers (met ontzettend vervelende kinderen) en alles is daar op gebaseerd. Shows slecht. Ipv onze opmerkingen als positief opbouwend te ervaren schoot de leiding van het hotel in de verdediging en werd nog lomper. Niks te doen in de omgeving. Bazaar vreselijk opdringerig. Wij hebben er samen een fantastische vakantie van gemaakt, maar wij je raden aan een ander hotel te kiezen!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Grunsven28-08-2018

Zou dit aan iedereen aanbevelen!

Wij zijn met 2 stelletjes 2 weken in dit hotel geweest. Wij hebben genoten van onze tijd hier. Op loopafstand heb je een bazaar met veel winkeltjes. Centrum alanya ligt op een half uur afstand met de taxi en een uur afstand met de dolmus. In de omgeving is weinig te doen. In het hotel zelf is genoeg te doen, iedere ochtend/middag/avond animatie. Er waren veel Duitsers en Russen maar hier hebben wij geen last van gehad. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam ondanks dat ze slecht Engels kunnen. Iedere dag goed gegeten, bijna de gehele dag door kon je eten en met iedere avond een ander thema. Aan het zwembad werd je bediend voor het drinken. Kamers waren erg netjes en luxe, iedere dag werd dit schoongemaakt. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan!!

• 9Karin27-02-2018

Fantastisch hotel!

Heel goed en schoon hotel. Vriendelijk bedienend personeel in het restaurant en in de toolbar. Ook het management was heel vriendelijk en altijd in voor een praatje. Goed animatieteam. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het personeel aan de balie. Dat kan een stuk vriendelijker en behulpzamer.

Met oudere kinderen

• 2017
    10Edwin20-10-2017

Super

Een fantastisch resort waar je niets tekort komt, zeer schoon, lekker eten, goed zwembad en een heerlijk strand. Alleen zeer veel Russische hokken (80%) wij hebben er geen last van gehad...... maar als je je aan Russen stoort moet je niet naar dit hotel

• 10Kees kempf09-09-2017

In 1 woord:geweldigggggg

Net terug van een 10-daagse vakantie, en wat een geweldige vakantie, op de ligging van de hotel na scoort dit hotel wat mij betreft op alle fronten een 10( prijs/kwaliteit), minpuntje was de omgeving, buiten het hotel valt er niet veel te doen, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door een professionele animatieteam. Ik kom hier abosluut een keer terug.

4 tips over Hotel Kirman Arycanda De Luxe

• Turkije en Egypte Fan, 10-04-2013

Het mexicaanse ala card retaurant is Errug pittig dus neem gerust een glaasje water bij je eten ;-). Het barretje richting het strand daar kon je een shisha (turkse waterpijp) voor 5 euro nemen en een lekker kopje turkse thee/koffie erbij en dan de sfeer helemaal gezellig.

• Tulp, 31-07-2012

Doe de dieren een plezier en ga niet met papegaaien, leguanen, apen en kamelen op de foto.

Huur een auto ipv allemaal losse excursies. Het achterland is prachtig.

• A. v.d. Weegen, 22-07-2012

Vraag direct bij aankomst om een 2e pasje voor je kamer. Anders gehannes met de kinderen op en neer.....

13 vragen over Hotel Kirman Arycanda De Luxe

• Carla, 02-04-2014

Hoe is het daar met de Wifi heb je overal bereik ook op de kamers. En bij het zwembad?

• colet, 12-10-2012

knie/lange broek

Mogen de mannen een kniebroek aan hebben bij het diner of moet het echt een lange broek zijn?

Turkije en Egypte Fan, 10-04-2013

nette korte broek (geen zwembroek) en geen haltershirts dat is niet toegestaan maar een net T shirt of polo shirt word volledig geaccepteerd

• Carolien, 16-07-2012

Augustus

Wij willen hier vakantie vieren vanaf de derde week in augustus met twee jongens van 10 en 15 Zijn er nog meer gezinnen die de zelfde periode gaan?

TurkijeFan, 09-08-2012

Grappig dat jullie ook uit purmerend komen en dan in t zelfde hotel zitten zeker gezien er niet veel nederlanders in dit hotel verblijven volgens de brochure ;-) misschien tijd om dit aan te passen. Wie weet tot volgende week, Ik zelf ben te herkennen omdat ik vaak gebruik maak van een rolstoel voor langere stukken die ik niet kan lopen. groetjes

Carolien, 09-08-2012

Wat grappig, het wordt een echte Purmerendse samenscholing, want wij komen ook uit Purmerend... Fijn om te horen dat er meer Nederlanders gaan, wie weet treffen wij elkaar daar allemaal. Wij vertrekken 21 augustus.

Sander van dijk, 09-08-2012

Toevallig ook Purmerend Zuid?

TurkijeFan, 31-07-2012

wij zijn er vanaf 15 augustus t/m 29 augustus wij hebben een dochter van 8

TurkijeFan, 13-08-2012

idd grappig tot dan wij hebben er dan al een paar dagen op zitten ;-)

Sander van dijk, 09-08-2012

Wij ook. 3 kinderen. 2 (jongen) + 13 (meisje) + 15 (jongen) en meisje van 8 van vrienden van ons. We komen ook uit Purmerend.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Mexicaans, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats