Hotel Kirman Arycanda De Luxe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°24°
Hotel Kirman Arycanda De Luxe
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kirman Arycanda De Luxe voor je op een rij gezet:

211 reviews over Hotel Kirman Arycanda De Luxe in het Nederlands

Anders

Zou dit aan iedereen aanbevelen!

Grunsven
28-8-2018

Wij zijn met 2 stelletjes 2 weken in dit hotel geweest. Wij hebben genoten van onze tijd hier. Op loopafstand heb je een bazaar met veel winkeltjes. Centrum alanya ligt op een half uur afstand met de taxi en een uur afstand met de dolmus. In de omgeving is weinig te doen. In het hotel zelf is genoeg te doen, iedere ochtend/middag/avond animatie. Er waren veel Duitsers en Russen maar hier hebben wij geen last van gehad. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam ondanks dat ze slecht Engels kunnen. Iedere dag goed gegeten, bijna de gehele dag door kon je eten en met iedere avond een ander thema. Aan het zwembad werd je bediend voor het drinken. Kamers waren erg netjes en luxe, iedere dag werd dit schoongemaakt. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan!!

Fantastisch hotel!

Karin
27-2-2018

Heel goed en schoon hotel.

Vriendelijk bedienend personeel in het restaurant en in de toolbar.

Ook het management was heel vriendelijk en altijd in voor een praatje.

Goed animatieteam.

Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het personeel aan de balie. Dat kan een stuk vriendelijker en behulpzamer.

Super

Edwin
20-10-2017

Een fantastisch resort waar je niets tekort komt, zeer schoon, lekker eten, goed zwembad en een heerlijk strand. Alleen zeer veel Russische hokken (80%) wij hebben er geen last van gehad...... maar als je je aan Russen stoort moet je niet naar dit hotel

In 1 woord:geweldigggggg

Kees kempf
9-9-2017

Net terug van een 10-daagse vakantie, en wat een geweldige vakantie, op de ligging van de hotel na scoort dit hotel wat mij betreft op alle fronten een 10( prijs/kwaliteit), minpuntje was de omgeving, buiten het hotel valt er niet veel te doen, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door een professionele animatieteam. Ik kom hier abosluut een keer terug.

fantastisch

bert
7-9-2017

fantastisch hotel.heel vriendelijk personeel. Hier kom je niks te kort. Volgend jaar weer terug.rondleiding gehad door de keuken. prachtig.

Fantastisch hotel

John Adams
2-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel, groot en mooi zwembad, op 5 minuten lopen een grote bazaar met 300 winkels. Eigen strand met bar. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Eten was erg lekker en meer dan genoeg keus. Enige minpunt was de disco waar je wat geluidsoverlast van had s'avonds op de kamer. Meer dan genoeg bedden aan het zwembad zodat handdoek leggen niet hoeft. Tijdens ons verblijf veel Duitsers en Russen maar totaal geen last van gehad. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Super hotel

Claudia Meijer
19-7-2017

Alg. Het hotel bestaat uit 2 delen (van zelfde concern) aan elkaar, die soms gezamenlijk een tuinfeest of strandfeest organiseren.

Eten: super mooie buffetten en voor ieder wat wils en thema dagen. Er zijn ook gewone restaurants in het hotel maar hier werd weinig gebruik van gemaakt omdat het buffet zo goed was. Geen rommelige schaal of geklieder te bekennen omdat alles goed werd bij gehouden.

Bediening: super vriendelijk allemaal.

Publiek: opvallend veel Russen maar geen overlast. Ook Duitsers.

Strand: schoentjes zijn aan te bevelen. Grote kiezels. Zijn in hotel te koop voor 6 euro.

Excursies: niet boeken bij reis organisatie maar bij plaatselijk .org. ( bij hotel naar rechts 5 mrt, zit een grote aanbieder met heeeeel veel keuzes.

Shoppen: 500 mtr ( bij hotel links en 1e rechts)Grote mega bazaar.

Ligging: ver van Alanya...vandaar de 9.

Geweldige vakantie gehad op Arycanda de Luxe!

Daan van Bommel
3-5-2016

Mooie vakantie gehad met een goed animatie team.

Vooral Yunus was een geweldig persoon in het team.

Verder is in de zee zwemmen harstikke fijn.

En het eten was goed met veel afwisseling.

Ik heb het harstikke naar mijn zin gehad en het was

zeker voor herhaling vatbaar.

na 10x nog steeds geweldig!

Nicole
31-8-2015

Wij gaan al jaren naar dit resort. We hebben veel hotels in Turkije gehad maar Arycanda Deluxe staat op 1.

Elke dag gevarieerd eten lekker warm en elke dag wat anders.

We gaan weer boeken voor oktober. voor ons geen ander hotel in Turkije.

Zeker de moeite waard!

Aan de overkant van het hotel een grote bazaar.Je kunt ook zo met de bus naar Alanya of andere steden. Het strand zit bij het hotel. handoekservice top! en geen handoek leggen mentaliteit.

Kamer top! bij ons zoontje van 8 maand zelfs een babybedje wat klaar stond, ook kinderstoelen in het restaurant

al met al 3x in het jaar zijn wij te vinden in dit hotel.

top hotel

gerlinde
27-5-2013

Arycanda Deluxe is echt top! lekker eten, zeer proper overal, zeer gastvrij.

super animatieteam en een nederlandstalige "Client Relation Anita" is ook een pluspunt! veel Duitsers en Russen, maar geen last van.

direct aan je eigen stukje strand, is perfect.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kirman Arycanda De Luxe in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kirman Arycanda De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.