Hotel Holiday Garden Resort

57 reviews over Hotel Holiday Garden Resort in het Nederlands

Goede prijs verhouding

Gullu_dogan
14-8-2015

we verblijven momenteel in holiday garden resort.

We hadden voor 1 week 580€ ( alleen hotel)2person en 2 kinderen 3 en 8 jaar.

Eten is goed warm en proper..ni ontzettend veel variatie maar voor het wat we hadden betaald mochten we niet klagen. Je kon kiezen tss restaurant of snack. Er is altijd iets te eten. 80% russen maar stoorden ons niet . Ze pakken alles wat ze kunnen krijgen :)

Kamer ni ruim maar voldoende. Gratis wifi in de lobby

Lieve peroneel . Ze doen alles voor u om het aangenaam te maken.

Strand =kiezelen grote stenen,veel golven.

Animatie cava . Leuk grappig

Nooit meer ramp!!!!!!

orhan
26-8-2012

holiday garden echte afrader!!!

we kwamen aan de reseptie spreekt geen engels alleen russich of turks.

het overige personeel trouwens ook op een man na.

de kamer's waren vuil en smerig, bedden versleten, tv alleen turks en duitse zenders.

de airco werkt half als je op de kamer bent en maakt veel lawaai.

de winkels en ect zijn te ver weg met de dolmus rij je der een uur over na het centrum.

het eten is niks spaghetti en witte rijst wel wat vlees maar allemaal rauw niet te eten dus. er waren veel russen, personeel totaal geen ervaring werkt met eigen kleding helemaal geen hygiene.

het animatie taem was niks voor als in de avond niet want werd veel te veel geweld gebruikt niet geschikt voor kinderen en een arogante eigenaar die de heledag met zijn mobiel rond loopt en voor de russen is er prive beniening en tafels. Na 30 uur hadden we een ander hotel tegen extra bij betaling van bijna 1400€ dure tegenvaller.

ik was blij dat we weg warren deze hotel is nog geen ster waard.

Geen 5* hotel, maar goed te doen.

yhaaswijk
24-7-2012

Overgeplaatst van waardeloos Holiday Park naar Holiday Garden.

Kamers zijn netjes en praktisch ingericht. Wij hadden een kamer met 2 bedden erbij. 1 bed werd gemaakt van slaapstoel. dit was goed te doen voor de kleine kinderen . Indruk van het hotel is prima, receptie is netjes en ontvangst ruimte ook. Persooneel bij de receptie spreekt overdag goed Engels alleen s´avonds ging dit lastiger. Personeel doet alles voor je heel vriendelijk en beleefd. Wanneer iets niet goed werkt of stuk is wordt dit dezelfde dag (soms binnen een half uur) vervangen. Restaurant ziet er netjes uit .Eten is prima , er s´middags in de snackbar friet met hambrugers, spagetti, pizza etc. Volop salades en toetjes te verkrijgen. Ontbijt is niets op aan te merken heel veel variatie. Animatie is redelijk. zwembad overal even diep, voor kinderen niet handig en peuterbad is 1 x2m en 30 cm diep, strand alleen steen en erg smal. Okurcalar is afgelegen en de bazaars zijn er duur. Hammam was heerlijk

nooit meer

braem
22-8-2011

9 de maal turkije echt geen 5 sterren waard eten Geen variatie drank lauw en plastieken bekers kamer goede airco . Hamam Vuil toiletten in hotel Vuil, animatie gericht voor russen en polen .A la carte restaurant 1 woord ramp . ontbijt lekker buiten hotel niks wel dolmus richting alanya en manavgat volgend jaar terug turkije maar dan beter uitkijken naar een echt 5 sterren hotel

vor mij niet meer

angeliquej
12-5-2011

groootste nadeel was dat wij de enigste nederlanders waren. voor de rest alleen maar russen, erg onbeschoft volk.

animatie was was ook erg gerricht op de russen. er was een bingo maar ik kon geen nummers afstrepen omdat het in het russisch en turks en heel gebrekkig engels was.

ook sprak de animatie ons niet aan omdat we geen russen waren, ze kwamen bij je en als je dan niet russusch was liepen ze gewoon weer weg.

werden erg buiten gesloten.

ook was de manager van de animatie erg chagrijnig naar zijn personmeel en door de microfoon zodat iedereen het kon horen. echt een irritatie punt.

de ligging is absoluut niet optimaal. wij hadden voor alanya geboekt maar daar zaten we niet. we zijn een dag naar alanya geweest en dat was meer dan een uur met de bus erg jammer.

maar als je rus bent en je hebt kinderen heb je er een fantastische vakantie. kinder animatie was erg goed geregeld.

nooit weer

leonie
7-5-2011

We hadden een vieze stoffige kamer met schimmel in de badkamer.een los stopkontact.

Een paar dagen water in het kinderbadje.De dagen dat er wel water in zat was het ijskoud.

Animatieteam voor de kinderen was niet echt goed ( de kleine van bijna 2 begon zelfs hard te huilen) omdat ze elkaar in een toneelstuk gingen slaan..

De biediening soms erg opdringerig vooral naar de kleine toe.We gaan hier nooit weer naar toe

Mooi hotel om even op adem te komen

J. Lenaers
7-11-2010

Hadden een reis in herfstvakantie met bijna dagelijks excursies en dit hotel als thuisbasis. Mooie inkomsthal, mooie grote kamers (afwerking misschien iets slordig), dagelijks gevarieerd en vers eten met grote keuze mogelijkheid. Personeel is grotendeels Duits of Engelstalig en een fooi doet wonderen (u bent tenslotte in Azie) Elektriciteit (en dus ook airco) werkt slechts als je op je kamer bent en het plaatje dat bevestigd is aan je sleutel in voorziene gleuf stopt (maar je kan je sleutel losmaken van het plaatje!!) Naseizoen is heel rustig en toch nog prachtig weer , wel vroeg donker (17u, wintertijd). Op vrijdag een plaatselijke markt op 300m en een groot "shoppingcentrum" met 300 winkeltjes op 1500m. Verder is er in de nabije omgeving niets te zien of je moet een taxi/bus nemen.Alanya is 35km en Antalya is 100km. Let op : het water van de lavabo's is geen drinkwater(is ook zo vermeld) , je mag er zelfs je tanden niet mee poetsen of je mag je aan enkele dagen diarree verwachten!

voldoende met enkele minpunten

claeys- de smet
26-9-2010

geen vijfsterren waard,vriendelijk personeel zeker voor kinderen, kamers mooi en groot maar badkamer niet te netjes,schimmel aan bad,airco bij ons aan de zonnekant niet voldoende,zeer veel keuze van eten maar na 7 dagen ben je het meer dan beu,mooie zwembaden,aangenaam buiten,genoeg stoelen en matrasjes maar verouderde parasols, kan opknapbeurt gebruiken.

echt geen 5 sterren

lisa
18-8-2010

arrogante en vervelende animatie, de "manager" van het animatieteam deed erg grof tegen zijn medewerkers, die konden niet veel goed doen in zijn ogen, de animatieleden waren daarom ook niet echt gemotiveerd.

Het eten was triest. Ik weet dat ik niet veel lekker vind, maar tot nu toe heb ik altijd wel iets kunnen vinden wat ik lekker vond, nu heb ik op feta en komkommer geleefd. oud brood, tussen de middag vrijwel alleen pastagerechten. Diverse gasten hadden last van overgeven en diaree. Nou ja, ik kan wel weer een oude spijkerbroek aan:-)

Ligging is niet gezellig, er waren vrijwel alleen maar Russen en chinezen (????!!!)

schimmelbadkamer.....

Het was wel lekker rustig, nou dat is dan ook niet vreemd.

nooit meer

michel en sabine
4-8-2010

holiday garden echte afrader!!!

we kwamen aan de reseptie spreekt geen engels alleen russich of turks.

het overige personeel trouwens ook op een man na.

de kamer's waren wel goed alleen de tv niet alleen turks en duitse zenders.

de airco werkt alleen als je op de kamer bent.

het eten is niks elkedag spaghetti en witte rijst wel wat vlees maar allemaal rauw niet eten dus. er waren erg veel russen en polen maar 3 nl stellen de rest pools en russ

het animatie taem was niks voor als in de avond niet want werd veel te veel geweld gebruikt niet geschikt voor kinderen en een arogante eigenaar die de heledag met zijn mobiel rond loopt en voor de russen is er prive beniening en tafels maar voor de rest niet we wilden na 3 dagen alweer na huis alleen de vluchten waren vol voor ons nooit meer zware en dure tegenvaller zijn ook vaak wezen uiteten glijbanen in tiotaal half uur open strand groote stenen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Garden Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.