Hotel Gypsophila Holiday Village

Hotel Gypsophila Holiday Village

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gypsophila Holiday Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

216 reviews over Hotel Gypsophila Holiday Village

• 9Sarah07-09-2014

Prachtig en goed onderhouden hotel

Mijn vriend en ik verbleven hier voor 12 dagen. Het complex en de tuinen zijn zeer groot en mooi en goed onderhouden. Het ligt vlakbij de zee en het strand. Onze kamer was modern, ruim en proper. Er zijn twee zeer grote zwembaden met elk 3 glijbanen. Het restaurant is gezellig en niet té druk. Het buffet is zeer uitgebreid en gevarieerd. 's Morgens is er een grote keuze aan brood en kan je zelf kiezen wat ze tussen je omelet leggen. Het personeel aan de snackbar is zeer vriendelijk en de snacks zijn heel lekker. 's Avonds is er om 21u30 telkens een show in het Amfitheater waar het gezellig zitten is. De Wi-Fi is gratis en bij ons werkte deze het vlotst aan het zwembad, het Amfitheater en op onze kamer. Op ongeveer 20 à 30 minuten wandelen heb je de Alara Grand Bazaar met 370 winkels. Op vrijdag is er markt recht tegenover het hotel. Voor een late check-out betaal je €30 tot 16u en €50 tot 19u. Over het algemeen vinden wij dit een zeer goed hotel met lekker eten! We raden dit zeker aan!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9startvenneke25-08-2014

Schitterende accommodatie

Club Gypsophila is een schitterende accommodatie voor zowel jong als oud. De ligging ten opzichte van het vliegveld is 1 uur en 20 min rijden. Het hotel ligt aan het strand en een grote bazaar met 300 winkels is 500 meter lopen. Op vrijdag is er een markt direct tegenover het hotel. De service is prima! vieze borden en glazen worden direct opgehaald en 's avonds bij het eten halen de obers drinken voor je. Personeel is ook allemaal even vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! Je krijgt waar voor wat je betaald. Het eten is ook uitstekend. Veel variatie en de smaak is prima. Overdag kan je uit vele snacks zoals hamburgers en friet kiezen bij de snackbar. De kamers zijn ook heel erg mooi, ruim en worden goed schoongemaakt door de lieve schoonmaakster. De zwembaden liggen er uitstekend bij en het water is lekker verkoelend. Al met al een topvakantie. Het enige minpuntje was de wifi die niet optimaal werkte, maar de computers zijn gratis te gebruiken. Gypsophila was top!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Manon10-08-2014

fantastisch resort

fantastisch mooi resort met 2 hele grote zwembaden met ieder 3 glijbanen. Kamer was groot en schoon. Eten was zeer goed. Elke dag werd er vlees gegrild, veel keus

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Legrain Sandra10-08-2014

geef fooien

na middernacht aangekomen in de receptie onvriendelijk ontvangen badge gekregen en zoek je kamer zelf maar in het donker. De kids hadden honger en kregen een ineen gefokt slaatje niet om aan te zien laat staan te eten. zwembadwater was niet helder de tegeltjes komen los en veel steentjes van strand. Zetel bij het zwembad moet je zééééééééér vroeg opstaan voor 6u of je hebt pech. Niets te beleven buiten het hotel. Animatie team doet zijn best maar altijd het zelfde en alles in duits of turks. De bediening in het restaurant en bars lieten de wensen over, maar na verschillende fooien te geven deden ze beter hun best. De kamer zijn ruim maar werden amper gepoetst bedden werden opgemaakt en handdoeken verschoont.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9becu geert04-08-2014

topper

11 dagen geweest in hotel gypsophila was heel heel goed kamers vernieuwd eten heel lekker personeel heeeel vriendelijk alles mag je vragen alleen 1 klein minpuntje op de kamer frigo koelde aan geen kanten na een week was je drank nog lauw dus was beter om het direct uit te drinken maar is maar een klein probleem anders is dit hotel een topper heb genoten van de vakantie en de vrouw ook

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Desire Henrichs16-09-2013

Perfect onderhouden complex maar te massaal

Mooi en vooral goed onderhouden complex! Grandioos uitgebreide buffetten van een goede kwaliteit.

In onze ogen was het wel een te massaal complex. In de zwembaden "krioelde" het soms van de mensen en om 06:00 uur!!!!! waren de meeste ligbedjes al met handdoeken bezet (echt extreem vroeg). Gratis Wifi op de kamer en het complex (wel moest je naar de receptie voor een gratis "paspoort" hiervoor).

Leuke water activiteiten met op sommige dagen een grote opblaas-hindernisbaan in het zwembad.

Schepijs voor slechts 50 cent. Echt zalig ijs, met stukken fruit erin of brokken chocolade. Super grote bol voor maar 50 cent.

De eigen shows waren van een zeer matige kwaliteit (veel beter gezien in andere hotels) maar de ingehuurde shows waren beter. Mini disco was te massaal (echt te veel kinderen op het podium).

Jammer vonden wij het dat wanneer je iets Turks tegen het personeel probeerde te zeggen dat je standaard in het Duits antwoord kreeg.

• 9Alex08-09-2013

Fantastiche vakantie

Eerste keer Turkije , en echt een aanrader ! Geweldig lekker eten , heel gevarieerd en en voor zowel vlees als viseters genoeg keuze. Onze kinderen 10 en 7 jaar hebben een geweldige vakantie gehad . Voor ons kwam het goed uit dat de glijbanen tijdens de middag 3 uurtjes dicht waren , zo kregen we de kans om rustig te eten en even uit de zon te gaan . Enige minpuntjes was de slechte wifi verbinding en dat je om 6 uur moest opstaan om aan het zwembad een stoel te reserveren want anders had je geen rond het zwembad ( wat met kids aan te raden is) , meer dan de helft van de stoelen bleef de hele dag gereserveerd door een handdoek terwijl de mensen nergens te zien waren , dit zouden ze moeten proberen op te lossen .voor de rest echt geen minpunten te vinden , de ligging is iets minder maar zeker geen tegenhouder .

• 9M & L28-08-2013

Prijs-kwaliteit zeer goed hotel!

Leuke vakantie in Gypsophila. Ongeveer 1,5u rijden van de luchthaven van Antalya. Zeer goede all-in formule. Heel de dag door vers gesneden en gekoeld fruit! Eten zeer kwalitatief en afwisselend. Personeel was heel vriendelijk, maar was communicatief niet sterk (engels, duits, frans was allemaal heel moeilijk), maar ze doen hun best. Animatie was in orde, ook mini-clubje was ok. Kamer was iets minder. Rook heel muf en was zeer verouderd. Vies tapijt op de vloer, maar buiten het tapijt wel heel proper en degelijk onderhouden. Nadeel: ligstoelen werden heel vroeg (6u) al voorzien van handdoeken, dus als je op een degelijke kindvriendelijke plaats aan het zwembad wil zitten: wekker zetten! Over het algemeen wel voldoende ligstoelen met kussens en parasols. Op 1200m van het hotel is een grote 'grand bazaar', naar Alanya gaan is dus niet echt nodig om de Turkse sfeer te proeven. Prijs-kwaliteit een zeer goed hotel!

• 7Frederik 26-07-2013

Een beetje overroepen

Bij aankomst om middernacht kregen we een avondmenu, die eigenlijk niet meer was dan een bordje met samenraapsel van overschotjes. Onze toegewezen kamer was ouderwets en had zijn mankementen. We logeerden met 2 volwassenen en 2 oudere kinderen in een veel te kleine kamer. Na onze ongenoegen te uiten aan de receptie kregen we een nieuwe gerestaureerde kamer die wel voldeed. Receptiepersoneel is soms aan de norse kant. De zwembaden zijn wel in orde, proper en ruim genoeg voor het ganse hotel, met een overdekt zwembad voor de allerkleinsten. De animators doen hun uiterste best om iedere avond een unieke show te brengen, Het restaurant is best ok, een leger van obers en chefs geven met overtuiging het beste van hun zelf, al is het niet zo uitgebreid. Bij aankomst krijg je ook nog eens 2 tickets voor een minder visrestaurant en een heel lekker wokrestaurant (dat gek genoeg mongolian BBQ noemt.). Hebben al een paar hotels in Turkye gehad, en deze is niet slecht, maar geen 5 sterren waard,

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9cindy bruyninckx12-06-2013

Super hotel, ideaal voor kinderen

Begin juni zijn wij met 2 jonge kinderen (4 en 6jaar) naar dit hotel geweest. De ontvangst was heel vriendelijk en werden zelfs in het Nederlands verwelkomt! De kamers waren ruim en er was een heel grote kast om alles netjes in op te bergen. Het park is heel mooi met de vele bloemen en zeer netjes onderhouden. De kinderen vonden de vakantie geweldig door de super animatie in de mini-club en 's avonds de mini-disco was ook een topper voor hun. De zwembaden waren ideaal, er was voor elk wat wils. Ligbedden waren er zeker voldoende, je vond zeker altijd wel een plaatsje, al kwam je pas om 12uur aan het zwembad. Het restaurant was zeer goed! Heel gevarieerd en super lekker! Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Hotel Gypsophila Holiday Village info