Hotel Gypsophila Holiday Village

Hotel Gypsophila Holiday Village

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gypsophila Holiday Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

216 reviews over Hotel Gypsophila Holiday Village

• 9Bert, Violka & Joshua04-08-2015

Fantastisch hotel !

Normaliter schrijf ik nooit een review, maar voor dit hotel maak ik graag een uitzondering. Het is een prachtig complex, ruim opgezet met 2 zeer grote zwembaden, zodat je niet dat hutjemutje gevoel krijgt. Het eten is zeer lekker en gevarieerd. Voldoende keuze en geen rijen. De kidsclub is super met een leuk enthousiast team. Tijdens het verblijf merk je aan alles dat hier echt professioneel wordt aangepakt. Ons zoontje van 6 en wij hebben een geweldige vakantie gehad. Wil je met jonge kinderen op vakantie, boek zeker dit hotel.

• 10Chantal03-08-2015

Prachtig resort

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Kamers waren groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Prachtig schone badkamer met inloopdouche. In het restaurant was er hele goeie service, genoeg variatie qua eten en altijd warm. Zwembaden heel erg schoon, om de dag kwam er iemand om het water te controleren. Kinderbadjes werden regelmatig van schoon water voorzien. Speeltuin was erg groot en uit de zon, erg fijn, zodoende konden de kinderen op het heetst van de dag ook spelen. Animatie was echt uitstekend, vooral de shows 's avonds waren gewoon professioneel opgezet, ze konden allemaal uitstekend dansen. Kortom, ik ga hier zeker nog een keer terug. Bedankt Gypsophilia voor deze fijne ervaring!

• 9Helga Balk28-07-2015

Super vakantie!

Prachtig resort. Laagbouw, veel groen en zeer mooie bloementuin. Direct aan het strand gelegen. Onze kamer (Quadroom)lag centraal gelegen. Groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Schoonmaak prima. Grote zwembaden met glijbanen. Onze kinderen (2,5 en 5,5) vonden het geweldig. De eetmomenten zijn heel goed verzorgd, ruime keuze en meer dan voldoende afwisseling. Een enthousiaste goep mensen van de animatie. Echt een aanrader!

• 6Michel19-07-2015

slechtste ervaring in Turkije

14e keer naar Turkije geweest, steeds in 5 sterren hotels. Maar dit was echt een tegenvaller. Eten was niet echt lekker, en altijd hetzelfde d.w.z. kip, balletjes en vis ( die ons waarschijnlijk ook, beiden ziek heeft gemaakt). Een koppel zonder kinderen verwacht voor die prijs wel iets meer. Kamers slecht onderhouden. Mieren in de kamer werden niet echt grondig aangepakt. Airco werkt niet echt goed. Het hotel ligt aan een zeer drukke baan. Voor ons nog wel Turkije, maar geen Gypsophila meer. Aanrader : de excursie naar Istanbul. Duur, maar absoluut de moeite.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Gezin met 1 kind14-07-2015

Prijs kwaliteit goed

Gewoonweg goed.We gaan reeds voor de 8ste keer naar Turkye en telkens een ander hotel(altijd 5*) we hebben al betere gehad maar deze keer hebben we dan ook het minste betaald.Dus prijs kwaliteit zeker goed.Eten niet altijd warm en veel hetzelfde.Alles was heel proper en nette kamers.Slechte verbinding internet, vooral s'avonds.Zeer goed en vriendelijk annimatieteam. Het meeste personeel was vriendelijk maar uitzonderingen heb je overal, ze kunnen wel bijna geen engels maar zeker wel duits, het hotel is echt gericht op de duitsers. Ligging zeer goed , elke vrijdag een markt rechtover het hotel en een grote bazaar een kilometer verder op. Om 6 u liggen bijna alle ligstoelen al bezet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Wim, Anke en Erin16-06-2015

super en zeer kindvriendelijk hotel

Dit hotel is echt een aanrader ! Zeker met kinderen. Het eten was zeer lekker en heel gevarieerd. Mooie kamers en zwembaden. Enige minpuntjes : de ijsjes zijn betalend - geen vers fruitsap bij het ontbijt en Wifi is enkel in de bar en receptie te ontvangen - bus van luchthaven naar hotel is 2 uurtjes. Voor de rest Super hotel !!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 10Nand16-05-2015

Uitstekend

Een heel plezierig hotel. Verspreid over een groot kavel staan de appartementen waardoor het niet zo massaal overkomt. Prijs/kwaliteit prima!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Van Dessel Rudi24-09-2014

een echte topper

een top hotel , met uitstekende kwaliteit van het eten en onnoemelijk veel keuze en variatie . Schoon complex dat zeer netjes onderhouden word met een heel mooie tuin .Veel grote en schone zwembaden . Voldoende en leuke animatie . Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en niet te vergeten de enorme kindvriendelijkheid wat wij enorm waardeerden .

• 10Wim Cools08-09-2014

Super!!!

Het volledige hotel, opgebouwd uit aparte gebouwen met 9 kamers, is zeer verzorgd, de kamers zeer proper, de zwembaden zijn zeer ruim en goed onderhouden.Ggeen sprake van overbevolking rond het zwembad, aparte tuin waar het lekker luieren is. Op amper 50 meter van de zee en is te bereiken via de tuin van het hotel. De maaltijden zijn zeer afwisselend en aangepast aan ieders wens, er is elke dag show-cooking. All-inclusive is dik in orde, enkel ijsjes apart te betalen, 50 eurocent voor een grote bol. De animatie is voldoende, minpuntje hierbij dat bijna geen enkele animator Nederlands spreekt, wel Duits, Engels of Frans zeer sumier. In tegenstelling tot andere hotels heb je op geen enkel moment last van overdreven lawaai van animatie of disco. Rond middernacht kan je op het hoteldomein een speld horen vallen .Hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Een echt familiehotel.Echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen tussen tot 14 j. Dit hotel is zalig genieten voor het hele gezin.

• 10Charissa Latooij08-09-2014

Echt een aanrader.

Wij zijn met 4 volwassenen en 2 kinderen (2 en 6 jaar) naar dit prachtige hotel geweest. Alles was echt perfect schoon en netjes. Het eten was echt waanzinnig (veel, variatie, en erg lekker). Het personeel was over het algemeen erg vriendelijk, en deden echt moeite voor je. De zwembaden waren ook erg leuk, de kinderen waren er niet uit te krijgen -) Ook is een een speeltuin wat echt heerlijk was. Wij hebben Echt genoten.

Hotel Gypsophila Holiday Village info

• Animatie programmaAanwezig