Hotel Gypsophila Holiday Village

Hotel Gypsophila Holiday Village

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gypsophila Holiday Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

216 reviews over Hotel Gypsophila Holiday Village

• 8Drenth26-08-2017

Mooi complex maar russisch/duits hotelzee

Zeer mooie zwembaden en prima ruime familiekamers,mooie aangelegde tuinen,vakantiepark achtige uitstraling,vriendelijk personeel. Iets minder vond ik dat het een overwegend duits/russisch hotel is bijna geen nederlander te bekennen. Ze zouden wel een wat een gezelligere poolruimte mogen hebben erg weggestopt en erg ongezellig en warm,er is genoeg ruimte om een leuke gameroom daar neer te zetten niet leuk voor de kids,en erg slechte wifi moet toch beter kunnen tegenwoordig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Detavernier11-08-2017

Dit jaar teveel russen

Waren voor de 5 de keer in gypsophilla ,jammer dit jaar volgepropt met russen ,geen vers fruitsap meer bij het ontbijt ,dit jaar terug betaald voor wifi maar werkte ook niet zoals andere jaren ,personeel doet wel hard hun best en heel vriendelijk , eten ook nog altijd heel gevarieerd en lekker !

Gereisd met partner in juli 2017

• 4Steef08-08-2017

TE VEEL RUSSEN

Echt wel ok appartementen nee het is geen hotel. maar weer te veel RUSSEN die de boel weer verzieken voor de rest . personeel gewoon goed en hier is de WiFi o.ja er is bijna geen WiFi ook al betaal je er voor zeer slecht .Wij zouden niet meer hier heen gaan ook al was het wel gezellig

Gereisd in juli 2017

• 9de tender willy17-10-2016

zeer goed hotel

op het hotel niets aan te merken zeer geschikt voor mensen die komen om te rusten maar niet voor aktieve mensen die graag een strand wandeling maken of in de omgeving te wandelen want het hotel ligt wel eenzaam en buiten is er weinig of niets te zien of men moet de dolbus nemen

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10detavernier alain20-08-2016

superrrrrr

Voor ons 2 de maal gypsophilla en alles was terug tip top,mooie en nette kamer,personeel heel vriendelijk en behulpzaam,eten heel gevarieerd en lekker ,animatie team doet ook heel goed hun best ,gaan zeker nog terug

Gereisd met partner in juli 2016

• 9carine11-08-2016

het was een mooie vakantie!

wij als koppel hadden er en leuke week vakantie , mooi verzorgd domein , kamer met balkon zeer proper en inloopdouche minpunt v d douche handsproeier zat weinig druk op , minpunt airco werkt alleen als je in de kamer bent , pluspunten hele dag door overal iets te eten en drinken , veel plaats aan zwembaden , in de tuin overal ligbedden en parasols nooit moeten zoeken ! personeel vriendelijk ! wij kwamen s'nachts aan en kregen onmiddelijk nog iets te eten aangeboden ! ik heb nog beter buffet gehad maar niet geklaagd het eten was al bij al goed ,wat ik wel miste was wat zeevruchten zoals scampi , langoustintjes dat was er nooit , dan eens het visrestaurant geprobeerd dit is geen aanrader vind ik , ook geen zeevruchten !buffet was dan wel veel beter ! heel mooie ruimten om buiten te eten , altijd plaats ! rond het hotel zelf is er niks te doen , een km verderop wel groot shoppingcenter , te voet er naar toe , terug met de dolmus vr twee euro ! naar de markt in manavgat geweest en boottocht gemaakt incl eten , vooral veel gezont en in het water vertoeft , elke avond een mooie show ! kortom wij hebben ons nooit verveeld in die week , voor herhaling vatbaar ! prijs kwaliteit een super hotel ! geweest van 19/7 TOT 26/7 vooral voor kinderen ook een leuk hotel dat wilde ik nog vermelden !

Gereisd met partner in juli 2016

• 9bart10-06-2016

zeer aanbevolen voor familie vakantie

Iedereen is zeer vriendelijk en maakt je vakantie zo goed mogelijk de indeling van het hotel is ook super het animatie team zorgt ervoor dat je je zeker niet verveelt voor ons zeer de moeite waart met onze tweeling van 4 jaar

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Eric Stockman05-06-2016

100% tevreden - voorherhaling vatbaar !

Enige minpuntje is misschien de wat verre transfer. Tijdens de heenreis was er een pauze onderweg, maar die kwam er op 10minuten van ons hotel en was m.i. meer de bedoeling van de chauffeur om een vriend-uitbater van een wegtaverne wat extra's te gunnen. Tijdens de terugrit : rechtstreeks naar de luchthaven (1u20). Verder alles 100% in orde - geen minpunten. Bij aankomst wou men ons huisvesten in een huisje aan de drukke weg. Ben naar de receptie gegaan en onmiddellijk een ander huisje gevraagd en gekregen. Bezetting maar 30-35% schat ik. Zeer uitgebreid en lekker eten. Gewoon veel te veel keuze.Ligt afgelegen, maar dolmus stopt aan hotel.2.5€ pp naar Alanya of Manavgat. Personeel 100% ok. Tuinen zeer verzorgd. Hygiëne ook top. Personeel met handschoenen en haarnetje op tijdens bediening. Aan te bevelen in hotel : Thaise massage door vanzelfsprekend Enkel Thaise dames, zowel jonge als iets oudere, maar ze kennen allemaal hun stiel ! Grote zwembaden. Tja, indien nog vragen, mail me gewoon. Wij waren 100% tevreden.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10p uit nieuwegein30-05-2016

Geweldig!

eten heerlijk als moeilijke eter.. elke avond genoeg keuze. kamer beviel mij niet goed ivm de weg langs de receptie (wij zaten naast de receptie).. volgende ochtend overlegt met ze.. smiddags al in een nieuwe kamer.. geen probleem gewoon service.. het lijkt op disney.. alles schoon en netjes.. kamers piekobello schoon elke dag andere handdoeken en de kamer is weer netjes.. zelfs speelgoed vd kids werd opgeruimd. handdoeken leggen andere mensen snel neer maar wij vonden altijd een mooi plekje. wij kijken nu weer voor een plekje in juli.. vergeleken met gypsophila valt voor ons de rest tegen hihi..

enige nadeel?.. het is een all inclusief maar de ijsjes overdag (schepijs en verpakt ijs) moet je wel betalen ?!... dat is het enige dat ik dacht dat is raar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Anouk18-08-2015

mooi vakantiedorp (hotel)

Leuk concept, namelijk een dorpje met aparte huisjes van 6 of 9 kamers. Zeer mooie tuin. Ik hoefde echt niet om 06.00u mijn handdoek te gaan leggen. Omstreeks 8.30u was er nog plaats genoeg (enkel misschien aan het babybadje niet). En vond je geen plaats, dan vroeg je gewoon aan het personeel hoeveel stoelen en parasols je nodig had en waar je wou liggen, en dit werd voor je geregeld. Alhoewel er veel Vlamingen en Nederlanders waren, spitsten ze zich hoofdzakelijk toe op de Duitsers. Eten begint na een dag of 5 wel tegen te steken, maar dat heb ik in alle Turkse hotels (ik kan vergelijken, want heb er al zo'n stuk of 8 gelogeerd). Koelkast in de kamer werkte voor geen meter. Om elektriciteit te besparen viel de stroom uit zodra je de kamer verliet, dus koelkast ook. Niet toekomen in een frisse kamer 's avonds aangezien de airco ook uitvalt als er niemand is. Wat ik wel zeer goed vond is dat er vers fruitsap was bij het ontbijt (inbegrepen).

Gereisd in augustus 2015

Hotel Gypsophila Holiday Village info