18 vragen over Hotel Gypsophila Holiday Village

• Mel, 12-05-2014 Rapporteren

kinderbad

Hallo, kan er iemand mij laten weten of er ook een kinderbad is en of die ook groot is? zou voor mijn kleinste dochter zijn van 3 jaar. ik zie nergens foto's van kinderbadje. bedankt

Wim Cools, 08-09-2014

Er is een mooi kinderbadje van max 35 cm diep, zelfs deels overdekt tegen de hete zonnestralen

• Tom Boden , 29-01-2014 Rapporteren

Transfertijden vanaf vliegveld

Kan iemand mij aangeven wat de verschillen zijn in transfertijden vanaf de vliegevelden van Anatalya en gazipasa?

• Nancy, 27-12-2013 Rapporteren

verschil club-village

Is club Gypsophila hetzelfde als village Gypsophila?

Van Dessel Rudi, 24-09-2014

inderdaad we spreken hier over hetzelfde .

• -Sarah, 01-12-2013 Rapporteren

Snacks All In + Winkeltjes

Hallo,

Weet er iemand welke snacks er inbegrepen zijn in de All Inclusive?

Ligt het hotel ver van winkeltjes? Indien wel, hoeveel kost het om de bus te nemen naar het centrum?

Bedankt! Sarah

Wim, Anke en Erin, 16-06-2015

Alles is inbegrepen behalve de ijsjes. Hotel ligt op een 15 minuutjes wandelen van het hotel. Alanya centrum is toch zeker een uurtje rijden en Side ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Gypsophila Holiday Village voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• C.C., 23-08-2013 Rapporteren

Wie gaat er nog?

Wij (koppel+zoon 4jr en dochtertje anderhalf) gaan op 30/08 voor 2 weken naar dit hotel. Nog iemand daar in deze periode?

• Desire Henrichs, 27-07-2013 Rapporteren

Weet iemand of er gratis wifi is en zoja is dit in de hotelkamers of bij de receptie? En is het heel erg traag of lukt het wel om te skypen bijvoorbeeld?

Alvast bedankt!

dennisoeben, 04-02-2014

2 jaar geleden was wifi gratis en was skypen prima te doen

• veronique, 07-03-2013 Rapporteren

boulevard ?

Wij maken graag een wandeling, is er aan het strand een boulevard, of zijn er andere alternatieven ? groetjes

• Scharony, 09-07-2012 Rapporteren

Zijn er babybedjes op de kamers.

wij gaan in aug met er baby van 7 maand en ik wil graag weten of er babybedjes zijn en ligt er een gewoon matras in of is het een campingbedje met een hele dunne matras.

dennis, 23-07-2012

Er zijn camping bedjes verkrijgbaar. Ik weet niet hoe het zit met de dikte van het matras

• Jessica, 22-06-2012 Rapporteren

handdoekenwissel

Is de handdoekenwissel (zwembad) tegen betaling of borg en zo ja wat zijn de kosten?

dennis, 23-07-2012

Strandlakens zijn de eerste keer gratis en liggen klaar op de kamer. Voor een wissel betaal je 0,30 eurocent per handdoek

mandy radermacher, 13-07-2012

• deborah, 09-01-2012 Rapporteren

wie gaat nog op 5 juni

Graag hadden wij in contact gekomen met mensen die ook zoals wij op 5 juni gaan ? wij zijn een gezin met kindjes van 5 en 3 jaar :)

groetjes uit bredene aan zee belgie