Hotel Gypsophila Holiday Village

Hotel Gypsophila Holiday Village

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gypsophila Holiday Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

216 reviews over Hotel Gypsophila Holiday Village

• 5F14-05-2020

NOOIT MEER!!

Totaal niet tevreden, onvriendelijk personeel. conservatieve leiding. Tui Belgie ter plaatse nodig gehad om te bemiddelen, en gelukkig kwam via deze persoon alles in orde. Als eerste reis in Turkije is dit zeker geen mogelijk tot de tweede keer terugkeren. Als Belg wordt je niet aanvaard in dit hotel. Hotel is volgens mij meer gericht op Duits sprekende mensen

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2019
    9Daisy24-10-2019

Zeer blij verrast, aanrader!

Dit hotel uitgezocht, omdat het voor ieder wat wils heeft (gezelschap 13-50 jaar) en niet zo grootschalig overkomt door alle losse gebouwtjes. De reviews op internet waren zeer lovend, maar toch kon niemand op mijn werk (reisbureau) het hotel. We laten ons verrassen...

Eenmaal aangekomen kwam de entree wat klein en oubollig over. Maar eenmaal het resort opgelopen is het werkelijk fantastisch! Meerdere diepe en ondiepe zwembaden met glijbanen, bars, restaurants en direct aan het strand.

Zelfs in deze reisperiode had je nog volop keuze in eten de gehele dag door en animatie overdag en in de avond. De kamers zijn ruim, modern en schoon . Met Engels kom je alleen aan de receptie weg. Het overige personeel spreekt toeristen aan in het Duits, maar doen er alles aan om aan je wensen te voldoen.

Vanuit het hotel kun je naar een shoppingmall lopen. Ook de Dolmus richting Side/Manavgat stopt aan de overkant van de weg.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10jan09-10-2019

super hotel

super goed hotel vriendelijk personeel en eten veel afwisseling wel veel russen maar geen last van gehad waren zelfs vriendelijk mooi onderhouden tuin en zwembaden animatie was tof zeker voor kinderen gratis bus naar shopping is handig mee genomen

Gereisd met partner in september 2019

• 10Nuyts Mireille11-09-2019

Fantastische plek een aanrader

Zeer vriendelijk personeel Wiffi 100%. Eten veel keuze en heel lekker. Heel proper en mooi Zou zeggen ga er heen is echt de moeite

Gereisd met partner in september 2019

• 9Zweekies02-09-2019

Heel tevreden

Geweldige vakantie gehad. Ruim opgezet resort, veel groen., schoon. Wij hadden 2 en 3 persoons kamers maar er waren 4 slaapplaatsen per kamer, heel ruim dus. Zwembaden prima, temperatuur zwemwater prima. Voldoende ligstoelen bij zwembad, op grasveld en strand. Wij hadden altijd plek voor 7 personen en waren nooit vroeg (rond 10.30). Eten was heel goed, heel veel keuze, goed op temperatuur en vers. Dagelijks naast vaste dingen altijd wat nieuwe keuzes erbij. Het dakterras (roofbar) is een aanrader om 's avonds te relaxen. Mooi uitzicht over resort en kustlijn, bijna naast de zee, lekkere coctails. Badlakens inclusief, dagelijks gratis te wisselen. Voldoende animatie voor degene die dat wil, 's avonds leuke shows. Bazaar op loopafstand. Side, Manavgat en Alanya wat verder weg, maar te doen met taxi of openbaar vervoer, kost 2 euro pp. Enige nadeel is de transfer afstand vanaf vliegveld, ik zou prive transfer aanraden ( ong 75 min)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Pascale22-05-2019

Leuk hotel

Goeie ligging en je kan je makkelijk verplaatsen met het openbaar vervoer. Slechts 2 euro naar Alanya en bussen rijden continue. Gewoon op straat zwaaien en ze stoppen. Hotel zet echt in op onderhoud en hygiëne. Ze lopen continue met veegborstel en vuilblik rond. Eten is lekker en groot aanbod. Personeel is vriendelijk. Merendeel zijn Russen en Duitsers en deze talen spreken ze vlot, maar ze passen zich aan als ze merken dat je deze talen niet machtig bent. Leuke shows. Dakterras is heel leuk s’avonds. Twee grote zwembaden met glijbanen, voldoende ligstoelen. Handdoekenservice.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    1Worst holiday ever07-09-2018

Slechtste hotel ooit!!!

Receptie was een mierennest en voor 5* een grote overrompeling en totaal onderbemand. Kamer voor 4 personen leek 2-persoonskamer te zijn met bed en uitklapbare zetel. Buizen???? 2 uur open in de voormiddag en 2 uur in de namiddag, helemaal niet te vergelijken met de foto's. Personeel uitermate onvriendelijk, afzetters. Kamer was vuil en hadden lekkage aan de airco, dus kamer leek wel zwembad. Eten was gewoon een ramp, zijn zelfs uit hotel gaan eten om toch iets deftigs binnen te hebben. Resto ook gesloten om 21u en dit in een all-in formule. Drank was degoutant, cava geserveerd met ijs, wijnkaart blijkbaar nog nooit van gehoord en heel beperkt in keuze. Entertainment voor 's avonds duurde slechts 30min en ligt pal naast podium van ander resort. Enige positieve dat ik kan zeggen is dat er niet om 7u moest opgestaan worden om plaats te hebben aan zwembad.

maw grote ramp en jammer dat je op je groot verlof aftelt om naar huis te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Vlaeminck - Misseeuw27-08-2018

fijne vakantie

Wij hadden een heel fijne vakantie in Gypsophila en overwegen zeker om er nog terug te gaan. Ligging: het is wat ver van alles gelegen maar op wandelafstand heb je toch een grote bazaar met winkels. Side, Manavgat en Alanya te bereiken met openbaar vervoer of taxi. Service: wij zijn heel tevreden over het hotelpersoneel: van de receptie, over de animatie, keukenploeg tot onderhoudspersoneel: prima en dankjewel. Eten: Wij hebben genoten van de rijkelijk gevulde buffetten met voor ieder wat wils.
    Kamers: heel proper onderhouden en heel gezeliige appartementformule: geen liften of lange gangen met veel kamers. Zwembad: Top ! Hele mooie verzorgde zwembaden met heel veel ligstoelen. Akkoord: voor de beste plaatsen ah zwembad stonden wij ook vroeg op maar wie om 08 of 09 uur nog een plaatsje zocht, vond dit ook nog wel. Er was bovendien altijd plaats op de ligweide en het strand. Hygiëne: zwembad en omgeving worden constant gepoetst. Gypsophila: doe zo voort, wij hebben ervan genoten !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9gery goeminne België goeminne.gery06-08-2018

zeer goed hotel, maar maybe iets anders nu na 3x

een hotel waar we voor de 3de keer waren en met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, een paradijs voor de kinderen, een zéér goede kids-club en voor zij die het al kunnen, heerlijke zwembaden met 6 glijbanen, water wat te warm; kamers goed onderhouden, vriendelijke mensen die van je kamer een mooi en betoverend iets maken en met vaardige handen zwanen, hartjes, enz toveren met de handdoeken, schitterend ! Een verdiende kleine fooi wordt dan ook énorm geapprecieerd ... Het eten is nog steeds lekker en goed van smaak, wel denk ik is de verscheidenheid aan keuze een beetje verminderd en komen bepaalde gerechten iets te veel terug ... Personeel algemeen zeer vriendelijk. Een niet te versmaden troef is dat je te voet (100m) naar de vrijdagmarkt kan gaan waar afdingen een heerlijke sport is en waar je oa mooie kleren kan kopen aan spotprijzen. Hotel is ver van de luchthaven (2u!) en van Side of Alanya, enkel Manavgat iets dichter

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9debbaut j24-06-2018

in één woord top

mooi en heel proper maar vooral vriendelijke mensen en vooral lekker eten je komt daar niks tekort gaan zeker terug

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotel Gypsophila Holiday Village info