Hotel Granada Luxury Resort

Hotel Granada Luxury Resort
7,8

15 tips over Hotel Granada Luxury Resort

alex marien, 11-8-2015
meer ambiance zou er moeten zijn voor de mensen overdag en shows veel vroeger inplaats van om 22u, is telaat vonden we. toch niet meer om terug te gaan.
Benoot Rik, 22-7-2015
Grote bazaar, 350 winkels, naar rechts 15-20 minuten stappen. Vrijdaagse markt, naar rechts 30-35 minuten stappen. Dolmus naar Alanya 45* minuten ongeveer 10 Euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Taxi dubbel. Late check-out 25.- Euro tot 16.00 uur. Normaal 11.00 uur check-out !. Valiezen worden steeds door kuiers weggedragen...fooike.... Duur Antalya airport - hotel is ongeveer 01.45-02.00 uur met tussenstop.
a. janssens , 26-8-2014
kamer met zeezicht nemen dan heb je ook mooi zicht op de mooie pier en zwembad ,(anders kijk je uit op drukke weg !) en met de dolmus naar Alanya !!! wij deden ook de jeefsafari en dat vonden de kinderen (15, 13, 7) heel plezant

We hebben een aantal aanbieders voor Granada Luxury Resort voor je op een rij gezet:

Bloem, 19-8-2014
Op loop afstand van het hotel is een grote bazaar met winkeltjes.
Bennie, 18-8-2014
Als je toch besluit te gaan hou rekening mee dat alanya met dolmus busje een uur duurt eer dat je er bent!
nl van den heuvel, 13-8-2014
ja, ga er niet heen, zonde van je geld, alles wordt op zijn Russisch gedaan met de shows en avonden , het resort bekeerd niks aan en personeel, maar 80 % russen dan is je vakantie verpest, en de laatste avond moest het personeel van de disco vluchten voor de russen, vernielde alles en gooiden alles om, , er zullen nog meer reacties komen van de mensen die hier geboekt hebben,

Cherrelle, 5-6-2014
Een kamer aan de wegkant geeft nauwelijks overlast. Wel hoor je op bepaalde momenten per dag het gebed door de luidsprekers die overal in de stad staan. Zwembad kant geeft veel overlast omdat het zwembad en het restaurant er pal onder zit. In het restaurant is kleding verplicht, je kan niet even een broodje halen zonder bovenshirt. Lange zwemshorts is gewoon toegestaan.
Hal, 6-10-2013
Neem geen kamer naast het amfitheater,dan slaap je niet tot 2 uur in de nacht. Pianovoorstelling tussen 20-21 is een prachtig muzikaal voorstelling.
kar, 6-8-2013
Geef flink fooi en je heb nog meer luxe
Willem, 20-7-2013
Shows, alayna city tour, boottocht rivieren