Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanOkurcalar

9.6FenomenaalScore uit 262 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Granada Luxury Resort ligt in het rustige Okurcalar. Al is het hotel zelf erg levendig volgens vakantiegangers. Zo word je al bij aankomst ontvangen met een cocktail. De meeste vakantiegangers verbleven hier zonder kinderen. Voor volwassenen is er hier dan ook erg veel te doen. Maar de kleintjes? Die hoeven zich ook niet te vervelen. Lees mee en ontdek waarom. ** FaciliteitenBen je een echt gezelligheidsdier en hou je wel van een klein feestje? Dan zit je goed in Granada Luxury Resort Alanya. Want naast shows in de avond kun je in dit hotel op genoeg plekken terecht voor een drankje en een dansje. Volgens Stephano van Raaij is het in de discotheek en pub gezellig druk. Wil je liever op een rustiger plekje genieten van je drankje? Hij tipt: *‘Dit kan op een aantal leuke plaatsen in het resort zowel aan of bij de bar of op het terras.’* Ben je op vakantie met kleine kinderen? Zij vermaken zich ondertussen bij de minidisco!Hou je van baantjes trekken en zwemmen? In Granada Luxury Resort vind je een enorm groot zwembad. Ron van Rest schrijft dat dit zelfs het grootste zwembad is dat hij ooit heeft gezien. De zwembaden zijn schoon en er staan genoeg ligbedjes om te kunnen genieten van de zon. Hou er wel rekening mee dat de kinderzwembaden tussen 12.00 uur en 13.30 uur dicht zijn.Zoals je dat van Turkije gewend bent vier je ook in Granada Luxury Resort all-inclusive vakantie. En dat het eten lekker is? Daar zijn jullie het over eens. Er zijn verschillende plekjes in het hotel waar je kunt eten. Pierre Drenth zegt verder: *‘Het eten is gewoon top veel keuze en alles warm, je kunt de hele dag door eten en drinken en er is altijd wel ergens een snackbuffet open.’* Ook de bediening is goed.Kun je ook zo genieten van een mooi uitzicht? In Granada Luxury Resort Alanya zit dat wel goed. Christel: *‘We hadden een kamer met zeezicht geboekt.Een echte aanrader!’* Of je nu zo’n kamer met zeezicht hebt of niet, ruim en schoon is je hotelkamer hier altijd. Sommige kamers hebben zelfs een bad.## OmgevingGranada Luxury Resort heeft een rustige ligging. Wil je naar wat winkeltjes of een drukker centrum? Dan moet je zo’n twintig minuten wandelen. Daar vind je een bazaar met bijna 400 kraampjes. Volgens Stephano is dit echt de moeite waard. Wil je een middag of avond ronddwalen door het centrum van Alanya? Pak dan de taxi of de dolmus. Je staat er in 40 minuten.De omgeving van Granada Luxury Resort Alanya mag dan rustig zijn. Het hotel grenst wel aan de kust en heeft een eigen pier. Overdag kun je hier heerlijk zonnen op de luxe ligbedden. En ‘s avonds? Dan is er live-muziek. Er worden zo nu en dan ook feesten georganiseerd op de pier.

Bekijk de beschikbaarheid

262 Reviews over Granada Luxury Resort

• 9Kelly en Isabella09-06-2022

Super hotel!

Mooi hotel, modern en schoon. Niet té groot, wat ik persoonlijk heel fijn vind aangezien ik alleen met mijn 6 jarige dochter was. Animatie team is echt leuk! Gohkan, chef animatie kwam elke dag met de meiden van het team kijken hoe het ging met mijn dochter en of ze mee wilde doen aan activiteiten!! Qua service proberen ze je overal mee te helpen. De badmeesters houden alles écht goed in de gaten, super fijn. Het uitzicht op zee vanuit de hotelkamer is zó mooi, wij zaten op 6 hoog en genoten hier echt van. Wij hebben een week genoten samen en komen wellicht ooit eens terug! Er zitten wel veel Russen in het hotel en het personeel spreekt niet allemaal goed Engels, maar zijn altijd bereid om er iemand bij te halen die dat wel kan. Qua eten was het goed, maar mag nog wel iets beter voor 5 sterren, maar absoluut niet slecht!! Prijs kwaliteit verhouding is wat dat betreft goed. Hotel ligt wel ver van de luchthaven helaas.

• 10Rob ter Heegde01-06-2022

Gewlsige week gehad

Top hotel, met heel vriendelijk personeel, was onze 3e keer en we gaan volgend jaar zeker weer

• 8Rene01-06-2022

Super deluxe

Eten en kamers waren top Vriendelijke mensen van het hotel die altijd klaar stonden Enige minpunt. Wat meer gevarieerde muziek draaien

• 10Rishi Gayadien31-05-2022

Fantastisch geweldig mooi hotel.

Fantastisch Hotel. Onwijs aardig personeel, eten is ook top. Al en met al een Top vakantie gehad. Volgend jaar weer !!

• 9Murat06-05-2022

Een aanrader

Mensen het is echt een top hotel , lekker eten elke dag wat anders en lekker warm,kamers lekker schoon,gezellig &vriendelijk personeel .lobby bar is mijn favoriet leuke tijd doorgebracht met de bar chef HASAN ,OKAN EN. SEDAT en de rest van de ploeg ik bedank jullie allemaal voor de leuke tijd die ik heb doorgebracht

• 10Amy Lagerweij04-05-2022

Geweldig!

Het was echt genieten! Super mooi hotel en lekker eten. De animatie is super aardig en gezellig, vooral Gökhan en Salim hebben mij deze vakantie goed vermaakt! Echt een top team. Zeker een aanrader om naar dit hotel te gaan.

• 9Rebecca Winter03-10-2021

Fantastisch!

Granada is fantastisch. Alleen de mooie pier waar je heerlijk vrij en rustig kon liggen hebben ze verwijderd, onbegrijpelijk. Ik heb meerdere gast gesproken die er ook al jaren komen en die hadden deze klacht ook. Aan de andere kant heeft het personeel alles er aan gedaan om ons het verblijf top te maken en dat is ze goed gelukt. Ook het restaurant is mooi verbouwd. Eten is heerlijk en meer dan voldoende keus. Als de pier weer terugkomt komen we volgend jaar zeker weer terug. Granada, Hasan Mehtap, Ibrahim en Yüksel bedankt!!

• 10Fam van den Hoek31-08-2021

Geweldig

Echt genieten! Super mooi hotel! Leuke animatieteam voor de kids! Eten is super goed en mooi strand erbij!

Zeker een aanrader!

• 9Anisa Demirci30-08-2021

Een luxe en warm hotel voor het hele gezin.

Het hotel biedt alle faciliteiten die je nodig hebt om volledig tot rust te komen. Er is een ruim aanbod aan eten, van ontbijt tot snacks in de middag en uitgebreid avondeten met toetjes, wij waren met een gezin van 4 mensen maar toch kon iedereen altijd wat lekkers vinden. Waar ik vooral van heb genoten is de prachtige zee en het bijbehorende strand, waar alleen bezoekers van het hotel konden komen. Hier hebben wij met het gezin heel veel tijd doorgebracht. Om de dag af te sluiten genoten wij ook altijd van de diverse shows die het hotel had gepland! Overall een heerlijke vakantiebestemming. Wat dit hotel onderscheidt van andere hotels zijn de betrokken leidinggevenden en werknemers. Vanaf het eerste vriendelijke ontvangst tot aan het afscheid was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij als gezin willen Ibrahim bey, Mehtap hanim en Merve hanim in het bijzonder bedanken voor deze super leuke week. Hopelijk tot snel!

• 10selen aydemir24-08-2021

memnuniyet

Hepsinden çok memnunuz, tülay hanıma çok teşekkür ederim, restoranda yemek çok beğendik, çeşit fazlaydı, asansor sadece sıkıntıydı , çünkü bazen fazla bekliyorduk, animasyondan çok memnun kaldık, mini bar her gün yenilendi her şey harikaydı.

Hotel Granada Luxury Resort info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)