Hotel Ganita Holiday Club

• Sauna
Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Ganita Holiday Club

• 7Lisette84824-09-2014

Leuk goedkoop resort maar wel groot!

Wij zijn lekker een paar daagjes wezen nazomeren hier! Wat ons opviel was gelijk dat dr super veel russen waren helaas.. En het personeel achter de receptie niet vrolijk is. Wel super mooie en ruime kamer met zeezicht en groot balkon gekregen, wauw! Het eten was gewoon goed maar wel veel hetzelfde. Wij vonden het jammer dat het nog 45 min tot uur van alanya af ligt (kan je gewoon met de bus naartoe voor 2 euro) verder was dr dus alleen 1 bazaar in de buurt! En natuurlijk op het resort zelf een spa en heerlijk zwembad en strand. Was wel even lekker ertussen uit maar voor ons geen aanrader of dat we terug willen komen.

• 10kai en nikki van gaal28-07-2012

fantastische plek!!!!

Hotel ganita holiday club* in okurcalar is zeker de moeite waard om er naar toe te gaan. Het ligt direct aan zee met zand stranden plus groot zwembad en zwembadden van de kleintjes met glijbanen. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteitsverhouding zijn goed. Meerdere restaurants en heel veel variatie in het eten en super lekker. De kamers zijn in zeer goede staat en kamers worden elke dag schoongemaakt plus elke dag schoon beddengoed en handdoeken. Het is ook een zeer kindvriendelijk resort want iedereen let op elkaar en er zeker veel te doen voor de kinderen.

• 4peter13-07-2012

Mini rusland

Ligging niet mooi, savonds behoorlijk saai, eten niet altijd lekker, kamers zonder bad?? personeel is wel vriendelijk

• 7joske19-11-2011

Geen 5*, maar prijs / kwaliteit wel in orde.

Wij verbleven 5 nachten in Ganita. De eerste 2 in een verouderde chalet. Het park is heel mooi onderhouden, maar de chalets zijn dringend aan renovatie toe. De 3 laatste nachten kregen we een kamer in het hotel. Deze kamers zijn al gerenoveerd en dus in orde. Ruim en praktisch. Het eten is heel verzorgd, maar wordt al heel vroeg niet meer bijgevuld. In onze ogen zeker geen 5*, borden met stukken af, vuile glazen, ... . Maar prijs / kwaliteit , wel aanvaardbaar.

• 0Daan24-10-2011

Aanrader!

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Onze dochter (7 jaar) was dol op ober Ali om maar één te noemen. Alles werd keurig onderhouden. 's Nachts werd alles rondom het zwembad bijv. schoongemaakt voor de volgende dag (dit zagen wij bij ons vertrek 's nachts). Wij zaten in een gerenoveerde bungalow. Keurig netjes en vlakbij een van de zwembaden. Badlakens kun je halen bij de hamam, 2x in de week, kosteloos. Hiervoor krijg je bij het inchecken een kaartje. Het eten en drinken was heel goed. Voor elk wat wils. Er zitten inderdaad heel veel russen, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad. Er is elke dag animatie, maar daar hoefde je niet aan mee te doen. Totaal niet opdringerig. Het strand vond ik wat minder. Behoorlijk kiezelstrand. Waterschoentjes aangeraden. De zee was heel helder en zonder golven. Loopt vrij steil af.

Vragen? Je mag mij mailen.

Met oudere kinderen

• 6Fam; De Roeck26-09-2011

Nog renoveer te doen

Ik verbleef samen met een groep, 4 dagen in Ganita. We kregen zeer verouderderde bungalows, waar mieren kropen en niet proper onderhouden, badkamer te klein en slaapkamers verouderd. Na 2 dagen kregen we de mooiste en moderne kamers toegewezen met inloopdouche. Die werden netjes schoongemaakt. Eten was lekker, het personeel zeer vriendelijk en doet hard hen best. Zwembad en strand was ook heel goed.

• 8erik08-08-2011

hotel met goed eten

Hotel is helemaal gerenoveerd de villa's moeten dat nog ondergaan, park ligt er netjes bij, de kleinere zwembaden moeten ook wat onderhoud hebben het hoofd bad is super, animatie doet hard zijn best en maakt er iets leuks van. Het eten is heel erg goed zelfs ijs van 1600 tot 1700 en van 1900 tot 2100 had ik nog niet eerder meegemaakt in turkije, kortom fijn verblijf , wel heel veel russen maar totaal geen last van gehad, ook engelsen, duitsers en fransen gezien dus echt internationaal.

Met oudere kinderen

• 7Peentje11-06-2011

Mini Rusland

Wij hadden een familieappartement met 3 slaapkamers. Het eten was goed en genoeg variatie, de bediening was supervriendelijk vooral voor de kinderen. Wij waren de enige Nederlanders in het hotel, voor de rest allemaal Russische gasten. Inderdaad scheppen ze heel veel eten op, maar er was altijd voldoende ook als wij later kwamen. Elke avond reserveerde de ober een tafel voor ons zodat wij bij elkaar konden zitten tijdens het eten. Hij zette de drankjes al klaar en als we klaar waren met eten kwam hij koffie brengen. De kamer is niet helemaal geweldig, maar dat komt vooral door de badkamer. Die is klein vooral voor 6 personen en redelijk uitgeleefd. Al met al hebben wij erg genoten van onze vakantie daar, want we hebben totaal geen last gehad van de Russische gasten. Geen lawaai overlast of andere zaken. Rond 10 uur 's avonds als de kids naar bed gingen was het stil buiten. Hooguit hoorde je de buren thuiskomen

• 5Robert De Conink23-05-2011

hotel is zeker geen 5 sterren waard,

de bungalow kamers zijn versleten, badkamer te klein 2 m², douche bak gescheurd,bij elke douchebeurt stond de badkamer onder water. Massa toerisme 95 % russen aanwezig, te weinig plaats in het restaurant voor het aantal gasten. De buffetten waren prachtig de eerste 2 minuten, daarna een chaos..eten was lekker.

• 10erika lemmens05-09-2010

leuke en mooie vakantie gehad

We zijn 2 weken in ganita geweest en het is ons super goed bevallen. Voor onze kinderen waren ze super lief en de oudste heeft s'avonds leuk kunnen dansen. Het eten was ook goed alleen het ontbijt iets minder. De kamer eenvoudig maar zeker schoon, iedere dag werd er gepoetst. In de buurt ligt een leuke bazaar op ongeveer 10 min wandelen. Personeel was heel vriendelijk en doen zeker hun best voor je.

3 tips over Hotel Ganita Holiday Club

• Daan, 24-10-2011

Op 5-10 minuten loopafstand zit een hele grote bazaar. Side en Alanya zijn met de bus goed te bereiken voor ca 3 euro pp. Aanrader is ook om naar de punt van de baai te lopen. Het is prachtig daar. Geweldige uitzichten, mooi stukje bos en zelf nog een ruïne, die je vanaf het strand niet ziet.

• veronique_gaal, 28-07-2012

Zekere aanrader is: Een outdoor safariejeep trip te maken om nog meer van het land te zien. Plus ook eens een boottrip te maken met een van de piratenschepen b.v alanya blue. ook kans om een dolfijnen te zien en om in de middellandse zee te zwemmen. Kunt u vragen bij de reisleider harold tromp van dti.

• kai en nikki van gaal, 28-07-2012

1 vraag over Hotel Ganita Holiday Club

• Jolande, 05-02-2011

winkels

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of er in de buurt ook winkeltjes zijn waar je zo naar toe kunt lopen? Of anders makkelijk met een busje naar een leuk plaatsje?

Ik kan uit de opmerkingen opmaken dat er veel polen en russen waren. Zijn jullie in het begin/midden/eind v/h hoogseizoen geweeest? Wij zijn nl. vorig jaar in het begin naar Turkije geweest toen waren er ook veel polen/russen, maar naarmate de dagen voorbij gingen kwamer er meer Nederlanders.

Voor kinderen t/m 11 jaar ook leuke zwembaden? Is het zwembad met glijbanen ook altijd geopend of zitten er bepaalde tijden aan vast.

Ik hoor graag wat van jullie.

Groetjes Jolande

Daan, 24-10-2011

In het hotel zijn een paar winkeltjes en op 5-10 minuten loopafstand zit een enorme bazaar (meer dan 350 winkeltjes). Met de bus ben je in een ruim half uur in Alanya of Side voor ca 3 euro pp. Wij zijn in de herfstvakantie geweest en er waren veel polen/russen, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad! Er zijn 2 zwembaden (een grote en een met 3 glijbanen), 2 pierebadjes en een binnenbad (hier mogen kinderen niet alleen komen). Zeer geschikt voor kinderen onder de 11 jaar. De glijbanen zijn 2x per dag 2 uur open: van 10-12 en van 14.30-16.30 uur. Echt een aanrader!

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV