Hotel Delphin De Luxe Resort *****

Hotel Delphin De Luxe Resort *****

Hotel Delphin De Luxe Resort

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

24 tips over Hotel Delphin De Luxe Resort

Maria, 6-8-2015
Als je in een vd specialiteiten restaurants wilt eten moet je op tijd reserveren (09.00 uur id ochtend bij guest relations). Wat weinig mensen weten is dat je ook via een zuil naast het kantoor v guest relaties zelf een boeking kunt maken. Gaat een stuk sneller.
Joop Gonet, 5-6-2015

Het enigste nadeel is het grindstrand.

aan zee.

Loes, 27-5-2015
Grote markt op vrijdag aan de voorkant van het hotel die een stuk goedkoper is dan een bazaar!!

Marco van Toorem, 3-5-2015

Wij zijn gevlogen via Gazipasa en dat ging zeer goed.

Heel klein vliegveld dus alles gaat snel en is ca. 70 min. rijden met de bus. (direct en geen tussenstop bij een broer of neef met souvenirs etc etc )

Jeepee, 20-8-2014

1. Auto huren (kan bij receptie) en lekker zelf het binnenland intrekken.

2. Vrijdagmarkt aan de overkant, lekker afpingelen.

3. Bezoek aan de Hamam in hotel, ook hier afpingelen!!

Melanie dutry, 10-8-2014
Kinderen die rustig zijn toelaten in de relaxpool.

Obbers Patrick, 4-7-2014
Ga zeker eens naar de markt in manavgat met de bus van het hotel , het is nog gratis ook
Ckunst, 12-1-2014
Een bezoekje aan Manavgat. Een vrij onbekend dorpje maar erg leuk om te bezoeken!
Linda, 4-11-2013
Neem [op woensdag] de dolmus [bus] naar Asvallar; leuk centrum met veel winkeltjes en een grote markt met veel kleding.
toon van asten, 14-10-2013
Als je een normaal balkon wil neem dan geen voordeelkamer,als je daar een andere kamer wil moet je €1.90 bij betalen voor 2 weken.We hebben voor het eerst de haman buiten het hotel gedaan €17= pp.in het hotel €65.= ER is elke 14 dagen een gala avond op zaterdag. Iedere vrijdag is er een grote markt tegen over het hotel .

Onze bezoekers bekeken ook: