Hotel Delphin Botanik

Hotel Delphin Botanik

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 7.366p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Contact

295 reviews over Hotel Delphin Botanik

• 2019
    10Adnan03-08-2019

Goed hotel, vriendelijke personeel. Het eten is uitstekend. Echte familie hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jeanette Pronk10-07-2019

Het is een prachtig hotel met alles erop en eraan. Niks inbreekt je echt vakantie. Schoon en het heten is elke dag vers bereid niks staan voor je klaar.genoeg activiteiten voor jong en oud. Echt een aanrader nou veel plezier als je gaat

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Brands28-05-2017

voor de 10e keer en blijft super!

wij hebben meerdere Delphine hotels geprobeerd maar Delphine Botanik blijft de leukste eten goed met veel variatie mooie zwembaden met glijbanen kinder gedeelte en kermis leuk animatie team

min puntje is dat het 2 uur van de luchthaven af ligt

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 7mjcjacobs30-07-2015

Niet ons ding

• geweldig bedienend personeel + prachtige tuinen + lekker ontbijt + teriyaki eten bij ala cart restaurant. - Maar het is een saai hotel, iedere dag hetzelfde. lunch spaghetti, pizza, kebab, hamburger dan komen de wafels en daarna iedere dag de aardappels. S avonds 2 shows niet ons vermaak, wel live muziek maar de keren dat wij daar waren bestond dit uit turksvolks muziek. Een x in de 2 weken wordt een party georganiseerd echt mooi stond 40 man. Het avond eten veel van hetzelfde, niet slecht maar een beetje smaakloos. De kamer was gehorig wel mooi maar slecht onderhouden. Veel huilende babys op de gang en de schoonmaakster begon al vroeg met stofzuigen op de gang, handdoekje leggen ook hier. De gasten waren duits, rusisch en heel veel traditionele turken. Asociaal volk waar wachten en rekening houden met je mede gasten niet in hun woordenboek voor komt. Wij weten dat botanik het goedkoopste van de keten is in deze prijsklasse hebben wij toch echt al heel veel betere hotels gezien.

CRM, owner, 10-10-2015

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

CRM of Delphin Hotels

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 4Brigitte10-09-2014

Eerste en laatste keer!

Hotel Botanik (oud hotel) ligt samen met het nieuw gebouwde Platanium in een park. De zwembaden zijn voor beide hotels en mooi. Als Botanik gast mag je geen gebruik maken van Platanium. Het Botanik is absoluut geen 5 sterren waard en de beoordeling op zover is niet naar waarheid. Het bestaat uit verschillende gebouwen, wij verbleven in Orkide wat echt slecht en oud is. Alle bedden in het hele hotel zijn 140 x190, in een 5 sterren resort verwacht ik een boxspring van minimaal 160x200 breed. Verder de badkamer gerenoveerd wat betekend : het ligbad eruit dat gedeelte opnieuw met een andere tegel gemaakt en een douchewand ervoor die met moeite open en dicht schuift. Vreselijk. Een zeer onderkomen kamer. De kamer schoonmaak was ok. Het restaurant is uit dezelfde tijd als je kamer en dus ook aan vernieuwing toe. De bediening is vriendelijk en doet hun best. Het eten is in buffet vorm, maar elke dag wel hetzelfde met enkele wisselende gerechten. De kwaliteit is goed maar niet bijzonder.

Gereisd met partner in september 2014

• 10jettepetje10014-01-2014

Heerlijk hotel

Nu twee keer geweest en vind het een super hotel , met alle service die je kan wensen, ze hebben heel veel thema avonden en super shows. Het eten is lekker en heel veel keus, ook voor de kinderen. Het enige nadeel vind ik de super harde matrassen wel 2 de dag een extra matrasje gehad maar die was zo dun dat het echt niet hielp , verder de schoonmaak was goed en het animatie team heel gezellig en ze zijn de hele dag en avond voor je in de weer om alles zo gezellig mogelijk te maken , kortom een hotel waar je echt met plezier naar toe gaat.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Marion21-09-2013

In alle opzichten world of paradise

Geweldig,elk jaar weer een feest.prachtige tuinen,goed,eten,drie zwembaden,vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10deborah20-08-2013

Super resort!!!

super resort, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Bedden zijn iets aan de harde kant. Echt een top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10breda de gekste07-08-2013

Nieuwbouw botanik

In de periode van 20 juli tot 3 augustus in delphin de luxe geweest je mag dan ook gebruik maken van botanik en daar ook dankbaar gebruik van gemaakt bij dit hotel word hard gebouwd aan een groot nieuw hoofdgebouw als mijn fototoestel het weer doet zal ik deze foto's toevoegen! Ik moet zeggen dat het erg mooi word wat er gebouwd word.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Chantal07-08-2013

Absoluut geweldig!

Ik ben dit jaar voor de 2de keer naar dit hotel geweest, en het was een geweldige vakantie. De ligging is goed, aan het strand. En een leuke bazaar op 500 meter van het hotel. De service is gewoon geweldig. Een voorbeeld: bij een bar hadden ze geen echte bierglazen die mijn pa wilde, toen zijn ze die helemaal bij een andere bar gaan halen. Het personeel is ook erg vriendelijk, veel lol gehad met een aantal obers. Het is wel een vreselijk duur grapje, maar de service die je ervoor krijgt is het geld meer dan waard. Het eten is afwisselend en van goede kwaliteit, je krijgt op ieder moment van de dag wel ergens iets te eten. De kamers zijn wel wat verouderd, maar ze zijn wel mooi en schoon. Ook een leuk balkon om op te zitten. Al met al is dit gewoon een tophotel, ik kom zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Hotel Delphin Botanik info