Hotel Delphin Botanik Platinum

Hotel Delphin Botanik Platinum
8,3

11 tips over Hotel Delphin Botanik Platinum

S. Jongen, 27-5-2015
Met de shuttle service naar Alanya en Side gaan, markt op vrijdag en vooral genieten van alle luxe
marcel_hendrix, 5-10-2014
Bezoek vrijdag markt tegenover Delphin de Luxe als je wat kleertjes wilt kopen. Scheelt aardig in prijs.
M.Koster-Sander, 29-8-2014
Naar 1 van de plaatsen gaan met de gratis bus is een aanrader,moet je zeker gaan doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Botanik Platinum voor je op een rij gezet:

Behi&Shahi, 26-8-2014
Waterschoenen meenemen , bezoek de spa en turkse hamam was gewldig
michel, 23-8-2014

Doe bij het zwembad slippers aan, de vloer is erg glad en valpartijen zijn aan de orde van de dag, leg ook tijdig een handdoek op het ligbed bij het zwembad. Deze ligbedden zijn er nl. veel te weinig, men moet dan wel tot ongeveer half negen erbij blijven anders wordt de handdoek weggepakt.

Menno, 30-7-2014
Als je andere hotels gewend bent zoals Delphin Imperial dan zal dit hotel zeker weten tegenvallen.

Yolanda, 26-5-2014
boek geen voordeel/standaardkamer landzijde, maar indien mogelijk zeezijde want aan de straatkant doe je geen oog dicht, heel drukke verkeersweg!! Markt op vrijdag tegenover hotel delphin deluxe is erg leuk en goedkoop. En vlieg via Antalya, Gazipasa is een regelrechte ramp! het is nog lang niet af, klein en complete chaos, iedereen loopt door elkaar, wachttijden koffer van je band 1.30 uur!! reistijd nog langer dan vanaf Antalya.
ronald en Yolanda, 13-5-2014
Neem een kamer aan de zwembad zijde , hier wel rust
NOA, 13-5-2014
Een visum online kopen is momenteel goedkoper. Via internet kost een visum USD 20 (ongeveer € 15). Koop je het visum op de luchthaven, dan ben je € 25 kwijt!
Fam. Smeets, 2-5-2014
Op vrijdag is er schuin tegenover het hotel een markt. Leuk om te shoppen en goedkoper als de bazaar.