Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°25°

Wat vakantiegangers zeggen

Veel vakantiegangers keren jaar na jaar terug naar Delphin Botanik Platinum. Toch schreven jullie de afgelopen jaren minder positief over dit hotel dan eerst. Maar volgens Theo herstelt het hotel zich en is de service nu weer top. Hij vierde dit jaar al voor de vierde keer vakantie in Delphin Botanik Platinum. Lees je met ons mee om te ontdekken wat jullie nog meer te zeggen hebben over dit hotel?

Delphin Botanik Platinum Hotel is een kindvriendelijk hotel zo blijkt uit de review van Bas de Bruin. Hij vertelt dat je hier een erg tof waterglijbanenpark vindt. Met meer dan 10 glijbanen wordt het nog lastig kiezen van welke je het eerste afglijdt. Verder schrijft Bas: ‘’s Avonds kunnen de kinderen genieten van de kermis en miniclub/-disco. Elke avond is er een optreden.’ Het hoogtepunt van een vakantie bij Delphin Botanik Platinum? Dat is het gala met vuurwerkshow. Houd er wel rekening mee dat er animatie is voor kinderen tot 9 jaar en niet voor tieners.

Het eten in Delphin Botanik Platinum is goed. Tijdens het ontbijt, de lunch en het diner kun je aanschuiven bij het all-inclusive buffetrestaurant. Wil je tijdens je vakantie ook eens à la carte dineren? Met vijf restaurants is de keuze reuze. Van Italiaans tot Mexicaans of Grieks. Het fijne is dat je zo vaak als je wilt à la carte kunt eten in Delphin Botanik Platinum Hotel.

Ook all-inclusive genieten kun je hier op elke plek in het hotel. In je hotelkamer kun je altijd naar een snack grijpen. Theo zegt: ‘Minibar dagelijks bijgevuld, frisdrank, bier, chocoreep en zoute stengel.’ En lig je aan het zwembad? Dan heb je pool service. Bestel je favoriete drankje en kom tot rust.

Ook als sportieveling zit je goed in Delphin Botanik Platinum. Leef je uit in de fitnessruimte of sla een balletje op de tennisbaan. Toch toe aan ontspanning? Je kunt naar de sauna of een massage boeken in de spa.

Ligging

Je hoeft maar 300 meter te wandelen naar het strand vanuit Delphin Botanik Platinum. In de zomer vind je hier een privésteiger in zee. Zowel op de steiger als in het zand kun je neerstrijken op een ligbed onder een parasol.

Delphin Botanik Platinum Hotel ligt in Okurcalar. Heb je zin om wat leuke souvenirs in te slaan om mee te nemen naar huis? Jullie schrijven dat er een leuke bazaar op loopafstand ligt van het hotel. En elke vrijdag kun je naar de markt.

Zoek je het graag wat verderop en houd je van een grotere stad? Zowel het centrum van Side als dat van Manavgat en Alanya liggen in de buurt van het hotel. Wil je een bezoek aan een van deze steden af kunnen strepen van je lijstje? Dat kan! Met de gratis shuttleservice van het hotel sta je er zo.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Botanik Platinum voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Delphin Botanik Platinum in het Nederlands

Top hotel, jammer dat het vol russen zit!

Van wesemael
3-7-2019

Als je graag naar Rusland gaat is dit de ideale bestemming! Enorm veel onbeschofte russen die zich overal heer en meester voelen, voorsteken bij buffetten en kermis is iets wat als normaal wordt gezien. Doen hun behoefte in het zwembad, zeer onbeschoft gedrag!!!! We gaan al 15jaar nr turkijemaar zo een toestanden hebben we nog nooit meegemaakt. Zeer jammer want dit hotel is top op vlak van eten en service. Jammer dat het hier vol egoïstisch russen zit!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Marja
26-5-2019

Super goed hotel. Vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend. Vrijdagmarkt tegenover het hotel. Meerdere zwembaden. Mooie tuin. Super goede service. Service bij het zwembad met koffie, drinken, en vers fruit, word de gehele dag door bij het zwembad geserveerd. Ook het busje van het hotel brengt je gratis naar Side, Alanya, de markt in Manafgat. Super

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig

Janet
8-11-2018

Dat ze schoentjes aandoen op het strand dit ivm kiezels

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

Super leuk , we gaan er graag terug

Theo
4-11-2018

Het Hotel had inderdaad in 2017 flink gesnoeid op de service. Er waren in dat jaar in heel Turkije veel minder toeristen. Dat is nu echter verleden tijd. Dit jaar uitstekende service. Het eten was uitstekend en personeel super vriendelijk. Minibar dagelijks bijgevuld, frisdrank, bier, chocoreep en zoute stengels. Animatie goed en niet opdringerig. Er wordt ook pool service geboden, dus drankjes worden aan het ligbadje gebracht. Het hotel heeft 5 a la cards restaurants en kunnen zou vaak als je wil geboekt worden. Je moet daarvoor wel soms in de rij staan. Er rijden gratis hotelbussen naar Alanya, side en Manavgat. Mocht er iets zijn je meld dit en in het algemeen werd er snel een oplossing aangedragen. Ze nemen je als gast zeer serieus. Valt nog te vermelden dat er op loopafstand een grote bazaar ligt en een weekmarkt op de vrijdag.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer maar zeker niet meer wat het was!

Fam Bours
23-9-2017

4de maal in dit hotel. Wat een achteruitgang op alle gebied. Services zeker niet meer wat het was. Personeel aan receptie en werkzaam in sportcafe op het onbeschofte af. Manager van de spa vond dat we voor 60 min massage alleen konden opteren als we ook fooi gaven.....( doen we normaliter altijd, maar is heel raar als een manager jouw dat gebied om te doen!!).3 kamers bezet met Nederlanders de rest Russisch. Netheid en orde in het restaurant maar ook door het gehele park, krijgt een dikke onvoldoende. De zwembaden van de oude Botanik waren dicht. In enkele bijgebouwen van de oude Botanik werden wel mensen geplaatst waardoor het in het restauarant van platinum tedruk was. Kortom de bezuinigingen hebben hun sporen achtergelaten. Gaan hier zeker niet meer terug!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Het blijft een onze favoriete hotels in Turkije

Bas de Bruin
28-8-2017

Inmiddels hebben wij dit hotel voor de vierde keer bezocht. Wij vinden het hotel nog steeds goed. Zeker op het gebied van eten/drinken en de totale faciliteiten die geboden worden. Al misten we dit jaar wel een beetje het speciale kaasbuffet. Het personeel in de eetzaal en bij het zwembad sowieso heel erg vriendelijk en behulpzaam. De mensen bij de receptie zijn dat niet altijd. Wel een enorme toename Russische en andere toeristen uit oostblok-landen welke niet altijd even vriendelijk zijn naar andere hotelgasten en het hardwerkende personeel. Het hotel biedt een supertof waterglijbanenpark. 's avonds kunnen de kinderen genieten van de kermis en miniclub/-disco. Elke avond is er wel een optreden. 1 maal per twee weken een groots opgezette gala-show met vuurwerk etc. Enige nadeel is de flinke transfertijd van luchthaven/hotel. Wij komen nog wel eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Niet meer wat het was.

Mounir
2-8-2017

2 jaar geleden was dit een super hotel. De bediening spreekt nu alleen maar Russisch en turks. Geen bediening op rolschaatsen meer aan de zwembaden. Geen variatie bij de buffetten. Personeel 9 tot 5 mentaliteit. Verschillende keren een melding gemaakt bij de guest relations. We kregen een versierde tafel in de eetzaal en een avond a la carte. Bestel je 3x dezelfde cocktail. Krijg je 3x een andere. Een schijfje fruit of decoratie krijg je er niet op cocktail. Personeel niet of te weinig opgeleid. Sommige rennen zich de benen onder het lijf uit. De toiletten bij het zwembad vaak niet schoon terwijl de lijsten wel afgetekend worden.

Hier komen wij niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

accomodatie aardig, geen 5 sterren waard

J en E uit Geleen
9-7-2017

de accomodatie is aardig, niet meer de luxe wat we gewend zijn. je hoort steeds meer mensen klagen, na 1 week heb je het eten wel gezien, geldt ook voor de bediening. het personeel is recent ingeseind dat het hotel wederom gaat sluiten op 31 juli 2017. dus let op indien u geboekt hebt, want ze duwen jou gewoon in een ander hotel. !!!!!!!! Omdat wij al ruim 11 jaar in de Delphin Hotels komen is ons dit in vertrouwen door het personeel zelf ter plaatse verteld. Bij Guest Relations stromen de klachten binnen. dat we niet meer om die vervelende russen heenkomen is al jaren bekend. nauwelijks Nederlanders!!! 1,5 uur rijden tot het vliegveld.

Gereisd Met partner in juni 2017

Zo jammer, veel te weinig gasten.....

Ronny J.vanB
5-6-2016

Helaas voor ons en het personeel werd het hotel op 1 juni gesloten, en we moesten nog een week langer. Maar gelukkig is de Botanik een Delphinhotel, dus konden wij, na overleg een week naar de Diva in Lara. Het moet gezegd worden, het personeel was en bleef het aardigst, attentste en vriendelijkste ooit meegemaakt, ondanks dat ze met een week op straat werden gezet, sommige naar de nieuwe Botanik in Lara maar die is nog niet open. De Diva was ook geweldig maar het personeel hier was het beste ooit voor ons. Ook het eten was weer echt Delphin, ook al waren er weinig gasten, alles was er, en niet onbelangrijk: geen Russen, dus bijna alle borden gingen leeg terug....en plek zat overal aan de zwembaden en strand, hoewel sommige Duitsers toch vroeg handdoekje gingen leggen, in een verder leeg zwembad...

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel!

Nicoline schreuder
31-5-2016

We gaan al 7 jaar naar Turkije. Maar dit hotel overtreft alle andere all inclusive 5 sterren hotels. Echt aanrader! Zeer behulpzaam. Goede service. Kussen te hard, meteen werd er een ander kussen geregeld. Eten heerlijk. Je kan hier 24 uur eten. Heerlijk gebak. Lekkere snacks, wraps etc. Heerlijke dranken. Aardig personeel. Leuke rollerskate bediening bij het zwembad. Echt niets op aan te merken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Oosters, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Botanik Platinum in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Botanik Platinum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.