Hotel Delphin Botanik Platinum

Hotel Delphin Botanik Platinum
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Botanik Platinum voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Delphin Botanik Platinum in het Nederlands

Fantastyczne mıejsce!

Mıchal
6-6-2018

Swıetna obsluga, mıla atmosfera, pyszne jedzenıe w restauracjach.

Jammer maar zeker niet meer wat het was!

Fam Bours
23-9-2017

4de maal in dit hotel. Wat een achteruitgang op alle gebied. Services zeker niet meer wat het was. Personeel aan receptie en werkzaam in sportcafe op het onbeschofte af. Manager van de spa vond dat we voor 60 min massage alleen konden opteren als we ook fooi gaven.....( doen we normaliter altijd, maar is heel raar als een manager jouw dat gebied om te doen!!).3 kamers bezet met Nederlanders de rest Russisch. Netheid en orde in het restaurant maar ook door het gehele park, krijgt een dikke onvoldoende. De zwembaden van de oude Botanik waren dicht. In enkele bijgebouwen van de oude Botanik werden wel mensen geplaatst waardoor het in het restauarant van platinum tedruk was. Kortom de bezuinigingen hebben hun sporen achtergelaten.

Gaan hier zeker niet meer terug!!!!

Het blijft een onze favoriete hotels in Turkije

Bas de Bruin
28-8-2017

Inmiddels hebben wij dit hotel voor de vierde keer bezocht. Wij vinden het hotel nog steeds goed. Zeker op het gebied van eten/drinken en de totale faciliteiten die geboden worden. Al misten we dit jaar wel een beetje het speciale kaasbuffet. Het personeel in de eetzaal en bij het zwembad sowieso heel erg vriendelijk en behulpzaam. De mensen bij de receptie zijn dat niet altijd. Wel een enorme toename Russische en andere toeristen uit oostblok-landen welke niet altijd even vriendelijk zijn naar andere hotelgasten en het hardwerkende personeel. Het hotel biedt een supertof waterglijbanenpark. 's avonds kunnen de kinderen genieten van de kermis en miniclub/-disco. Elke avond is er wel een optreden. 1 maal per twee weken een groots opgezette gala-show met vuurwerk etc. Enige nadeel is de flinke transfertijd van luchthaven/hotel. Wij komen nog wel eens terug!

Niet meer wat het was.

Mounir
2-8-2017

2 jaar geleden was dit een super hotel. De bediening spreekt nu alleen maar Russisch en turks. Geen bediening op rolschaatsen meer aan de zwembaden.

Geen variatie bij de buffetten. Personeel 9 tot 5 mentaliteit.

Verschillende keren een melding gemaakt bij de guest relations. We kregen een versierde tafel in de eetzaal en een avond a la carte.

Bestel je 3x dezelfde cocktail. Krijg je 3x een andere. Een schijfje fruit of decoratie krijg je er niet op cocktail.

Personeel niet of te weinig opgeleid. Sommige rennen zich de benen onder het lijf uit.

De toiletten bij het zwembad vaak niet schoon terwijl de lijsten wel afgetekend worden.

Hier komen wij niet meer terug.

accomodatie aardig, geen 5 sterren waard

J en E uit Geleen
9-7-2017

de accomodatie is aardig, niet meer de luxe wat we gewend zijn. je hoort steeds meer mensen klagen, na 1 week heb je het eten wel gezien, geldt ook voor de bediening. het personeel is recent ingeseind dat het hotel wederom gaat sluiten op 31 juli 2017. dus let op indien u geboekt hebt, want ze duwen jou gewoon in een ander hotel. !!!!!!!! Omdat wij al ruim 11 jaar in de Delphin Hotels komen is ons dit in vertrouwen door het personeel zelf ter plaatse verteld. Bij Guest Relations stromen de klachten binnen. dat we niet meer om die vervelende russen heenkomen is al jaren bekend. nauwelijks Nederlanders!!! 1,5 uur rijden tot het vliegveld.

Zo jammer, veel te weinig gasten.....

Ronny J.vanB
5-6-2016

Helaas voor ons en het personeel werd het hotel op 1 juni gesloten, en we moesten nog een week langer. Maar gelukkig is de Botanik een Delphinhotel, dus konden wij, na overleg een week naar de Diva in Lara. Het moet gezegd worden, het personeel was en bleef het aardigst, attentste en vriendelijkste ooit meegemaakt, ondanks dat ze met een week op straat werden gezet, sommige naar de nieuwe Botanik in Lara maar die is nog niet open.

De Diva was ook geweldig maar het personeel hier was het beste ooit voor ons. Ook het eten was weer echt Delphin, ook al waren er weinig gasten, alles was er, en niet onbelangrijk: geen Russen, dus bijna alle borden gingen leeg terug....en plek zat overal aan de zwembaden en strand, hoewel sommige Duitsers toch vroeg handdoekje gingen leggen, in een verder leeg zwembad...

Top hotel!

Nicoline schreuder
31-5-2016

We gaan al 7 jaar naar Turkije. Maar dit hotel overtreft alle andere all inclusive 5 sterren hotels. Echt aanrader! Zeer behulpzaam. Goede service. Kussen te hard, meteen werd er een ander kussen geregeld. Eten heerlijk. Je kan hier 24 uur eten. Heerlijk gebak. Lekkere snacks, wraps etc. Heerlijke dranken. Aardig personeel. Leuke rollerskate bediening bij het zwembad. Echt niets op aan te merken.

Geweldige vakantie !

30-5-2016

Een mooie uitstraling, goed schoon, alleen de tegels bij het zwembad erg glad. Verder ziet het er op en top uit !

Top

Diana
15-5-2016

Wij vonden het helemaaal Top. Roland+ wij zijn het+ helemaal eens met jou. Onze jongens hebben het helemaal geweldig gehad. Wij volgend jaar weer :-)

CRM of Delhin Hotels, Owner, 18-5-2016

Beste Gast,

Uw aanbeveling van onze gewaardeerde gast en heel erg bedankt voor je mooie reactie. We zijn blij om te hebben een leuke vakantie gehad met al onze medewerkers en het hotel management om namens ons een gezond en gelukkig dagen, blij om ons weer te zien.

Met vriendelijke groet,

CRM of Delphin Hotels

Een grote teleustelling!

Anoniem
12-5-2016

Transfer 4 uur, omdat hij de weg niet wist, hij bleef maar rondjes draaien. Aankomst in het hotel, men oogt vermoeid, slaperig en nors balie niets eens een fatsoenlijk welkom. Hotel was maar 30 % bezet. De kamers zijn mooi maar worden niet goed schoon gemaakt. De centrale Airco werkt naar 0300 uur snachts niet. Kosten besparing? Eten elke dag hetzelfde. De resten van het ochtend buffet werden verwerkt in het middag en avond buffet. Eten van de avond er voor werd verwarmt en in de ochtend in bakken geplaatst. Fruit weinig keus. Niet iedereen kreeg een gratis strandtas. Gratis shuttlebus naar Alanya overboekt? Kwa ligging is er helemaal niets te doen. De markt op vrijdag stelt niets voor. In de kamer geen gratis slippers of badjas. Voor 7 x Turkije is dit toch wel het slechtse hotel die ik ooit bezocht heb. Ik ga liever een paar km verder op naar Granada Luxery resort die mensen hebben meer verstand van service en klasse!

CRM of Delphin Hotels, Owner, 25-5-2016

Dear Guest,

Ten eerste, heel erg bedankt voor het nemen van kostbare tijd voor u om uw ervaring in ons hotel te delen.

We zien dat we aan uw verwachtingen voor zover uw verzoek te voldoen. onze belangrijkste doel door teamgenoot nauwkeurige analyse van al onze gasten, waaronder onze specifieke behoeften en verwachtingen van het management en het verbeteren van kwaliteit van de dienstverlening voortdurend vernieuwd. Al onze team zijn zich bewust van het belang van kritiek en feedback van onze gasten en waarde, waardoor de tevredenheid van gasten en zijn altijd op het uitoefenen van voortdurende inspanningen in de richting van override.

Om je zelfvertrouwen terug te krijgen en je moet weer ervaar onze echte gastvrijheid en service, we hopen oprecht te kunnen onze gasten het hotel opnieuw op te starten.

Met vriendelijke groet,

CRM van Delphin Hotels

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Botanik Platinum in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Botanik Platinum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin Botanik Platinum scoort een 8.33 uit 10 op basis van 53 reviews.