Hotel Delphin Botanik Platinum

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag19°14°
Hotel Delphin Botanik Platinum
7,8

Omschrijving
In Delphin Botanik Platinum word je echt in de watten gelegd. Bij het zwembad brengen ze je drankje tot aan je ligbed. Delphin Botanik Platinum 5* heeft naast het buffet 5 à la carte restaurants. Het entertainment is leuk, maar niet opdringerig. In de avond geniet je van grote shows. Met de shuttle ben je zo in Alanya of Side.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Botanik Platinum voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig

Janet,
8-11-2018

Dat ze schoentjes aandoen op het strand dit ivm kiezels

Super leuk , we gaan er graag terug

Theo,
4-11-2018

Het Hotel had inderdaad in 2017 flink gesnoeid op de service. Er waren in dat jaar in heel Turkije veel minder toeristen. Dat is nu echter verleden tijd. Dit jaar uitstekende service. Het eten was uitstekend en personeel super vriendelijk. Minibar dagelijks bijgevuld, frisdrank, bier, chocoreep en zoute stengels. Animatie goed en niet opdringerig. Er wordt ook pool service geboden, dus drankjes worden aan het ligbadje gebracht. Het hotel heeft 5 a la cards restaurants en kunnen zou vaak als je wil geboekt worden. Je moet daarvoor wel soms in de rij staan. Er rijden gratis hotelbussen naar Alanya, side en Manavgat. Mocht er iets zijn je meld dit en in het algemeen werd er snel een oplossing aangedragen. Ze nemen je als gast zeer serieus. Valt nog te vermelden dat er op loopafstand een grote bazaar ligt en een weekmarkt op de vrijdag.

Jammer maar zeker niet meer wat het was!

Fam Bours,
23-9-2017

4de maal in dit hotel. Wat een achteruitgang op alle gebied. Services zeker niet meer wat het was. Personeel aan receptie en werkzaam in sportcafe op het onbeschofte af. Manager van de spa vond dat we voor 60 min massage alleen konden opteren als we ook fooi gaven.....( doen we normaliter altijd, maar is heel raar als een manager jouw dat gebied om te doen!!).3 kamers bezet met Nederlanders de rest Russisch. Netheid en orde in het restaurant maar ook door het gehele park, krijgt een dikke onvoldoende. De zwembaden van de oude Botanik waren dicht. In enkele bijgebouwen van de oude Botanik werden wel mensen geplaatst waardoor het in het restauarant van platinum tedruk was. Kortom de bezuinigingen hebben hun sporen achtergelaten.

Gaan hier zeker niet meer terug!!!!

D-reizen

Het blijft een onze favoriete hotels in Turkije

Bas de Bruin,
28-8-2017

Inmiddels hebben wij dit hotel voor de vierde keer bezocht. Wij vinden het hotel nog steeds goed. Zeker op het gebied van eten/drinken en de totale faciliteiten die geboden worden. Al misten we dit jaar wel een beetje het speciale kaasbuffet. Het personeel in de eetzaal en bij het zwembad sowieso heel erg vriendelijk en behulpzaam. De mensen bij de receptie zijn dat niet altijd. Wel een enorme toename Russische en andere toeristen uit oostblok-landen welke niet altijd even vriendelijk zijn naar andere hotelgasten en het hardwerkende personeel. Het hotel biedt een supertof waterglijbanenpark. 's avonds kunnen de kinderen genieten van de kermis en miniclub/-disco. Elke avond is er wel een optreden. 1 maal per twee weken een groots opgezette gala-show met vuurwerk etc. Enige nadeel is de flinke transfertijd van luchthaven/hotel. Wij komen nog wel eens terug!

Niet meer wat het was.

Mounir,
2-8-2017

2 jaar geleden was dit een super hotel. De bediening spreekt nu alleen maar Russisch en turks. Geen bediening op rolschaatsen meer aan de zwembaden.

Geen variatie bij de buffetten. Personeel 9 tot 5 mentaliteit.

Verschillende keren een melding gemaakt bij de guest relations. We kregen een versierde tafel in de eetzaal en een avond a la carte.

Bestel je 3x dezelfde cocktail. Krijg je 3x een andere. Een schijfje fruit of decoratie krijg je er niet op cocktail.

Personeel niet of te weinig opgeleid. Sommige rennen zich de benen onder het lijf uit.

De toiletten bij het zwembad vaak niet schoon terwijl de lijsten wel afgetekend worden.

Hier komen wij niet meer terug.

accomodatie aardig, geen 5 sterren waard

J en E uit Geleen,
9-7-2017

de accomodatie is aardig, niet meer de luxe wat we gewend zijn. je hoort steeds meer mensen klagen, na 1 week heb je het eten wel gezien, geldt ook voor de bediening. het personeel is recent ingeseind dat het hotel wederom gaat sluiten op 31 juli 2017. dus let op indien u geboekt hebt, want ze duwen jou gewoon in een ander hotel. !!!!!!!! Omdat wij al ruim 11 jaar in de Delphin Hotels komen is ons dit in vertrouwen door het personeel zelf ter plaatse verteld. Bij Guest Relations stromen de klachten binnen. dat we niet meer om die vervelende russen heenkomen is al jaren bekend. nauwelijks Nederlanders!!! 1,5 uur rijden tot het vliegveld.

Zo jammer, veel te weinig gasten.....

Ronny J.vanB
5-6-2016

Helaas voor ons en het personeel werd het hotel op 1 juni gesloten, en we moesten nog een week langer. Maar gelukkig is de Botanik een Delphinhotel, dus konden wij, na overleg een week naar de Diva in Lara. Het moet gezegd worden, het personeel was en bleef het aardigst, attentste en vriendelijkste ooit meegemaakt, ondanks dat ze met een week op straat werden gezet, sommige naar de nieuwe Botanik in Lara maar die is nog niet open.

De Diva was ook geweldig maar het personeel hier was het beste ooit voor ons. Ook het eten was weer echt Delphin, ook al waren er weinig gasten, alles was er, en niet onbelangrijk: geen Russen, dus bijna alle borden gingen leeg terug....en plek zat overal aan de zwembaden en strand, hoewel sommige Duitsers toch vroeg handdoekje gingen leggen, in een verder leeg zwembad...

Top hotel!

Nicoline schreuder
31-5-2016

We gaan al 7 jaar naar Turkije. Maar dit hotel overtreft alle andere all inclusive 5 sterren hotels. Echt aanrader! Zeer behulpzaam. Goede service. Kussen te hard, meteen werd er een ander kussen geregeld. Eten heerlijk. Je kan hier 24 uur eten. Heerlijk gebak. Lekkere snacks, wraps etc. Heerlijke dranken. Aardig personeel. Leuke rollerskate bediening bij het zwembad. Echt niets op aan te merken.

Geweldige vakantie !

30-5-2016

Een mooie uitstraling, goed schoon, alleen de tegels bij het zwembad erg glad. Verder ziet het er op en top uit !

Top

Diana
15-5-2016

Wij vonden het helemaaal Top. Roland+ wij zijn het+ helemaal eens met jou. Onze jongens hebben het helemaal geweldig gehad. Wij volgend jaar weer :-)

CRM of Delhin Hotels, Owner, 18-5-2016

Beste Gast,

Uw aanbeveling van onze gewaardeerde gast en heel erg bedankt voor je mooie reactie. We zijn blij om te hebben een leuke vakantie gehad met al onze medewerkers en het hotel management om namens ons een gezond en gelukkig dagen, blij om ons weer te zien.

Met vriendelijke groet,

CRM of Delphin Hotels

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Botanik Platinum in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Botanik Platinum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.