Hotel Club Aqua Plaza

• Kinderopvang
  • Sauna

45 reviews over Hotel Club Aqua Plaza

• 9NB26-09-2013

Goed hotel zeker een aanrader

Wij kwamen laat aan maar mochten gewoon drinken bestellen. Douche was met gordijn wat even wat aanpassingen vergt zodat niet alles nat wordt. Het eten is goed voldoende keus, voor degene die het niet goed vonden ja het is geen Hollandse pot je zit eenmaal in een ander land. Het zwembad is goed het strand minder ivm met stenen waar je doorheen moet. Volgend jaar komt er een pier is ons door de manager verteld. Met dank aan Orhan Celik, Ali Baysal en Ali Dogan voor een fantastische service.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 1mier31-07-2013

regelrechte ramp

Aqua plaza regelrechte ramp!! ivm met een overboeking kregen wij een appartement, gelukkig hadden we een hele goede reisleider die ervoor heeft gezorgd dat we hier heel snel weg konden. bijgaande 3 foto's, de rest van de foto's wil ik iedereen besparen. alles wat je op de foto ziet was zo, te vies om aan te raken! Geen sorry van de directie, alleen een reactie ik of niet al te veel negatieve reclame wilde maken!! zegt genoeg!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Fam Rakiman18-07-2013

Geschikt voor familie met jonge kinderen

Een hotel aan strand .. perfect! De hutten aan het strand zijn voor alle hotels in Turkije een aanrader! Je kunt er heerlijk in dutten. Waterschoenen meenemen vanwege de kiezels. Je kunt er leuk vissen. Dus hengeltje meenemen voor vissers onder ons. Het eten is niet overmatig veel maar zeker voldoende en voor iedereen wat wils. Flessen water is gratis! Het appartement wat zeer ruim, maar goede airco en een redelijke douche. Je kan met de bus naar Alanya en Manavgat voor €2,50 - €3,00. Een aanrader voor shoppers. De markt in Manavgat is op maandag en donderdag. De animatie team is een aanfluiting. 'S-avonds is er weinig in de omgeving te doen. De dichtbij zijnde Alara bazaar ligt op 300 meter. We pakten ook regelmatig een dolmus naar city Alanya waar het bruist van vertier. Hou je zelf van rust en strand dan is dit hotel zeker een aanrader. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt geen Engels alleen Duits. Gasten bestonden 40 % uit Duitsers, 40 % Pools en 20 % de rest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Isolde30-08-2012

Goed hotel voor een goed prijsje

Het is een simpel hotel , met een leuke uitstraling. De omgeving is mooi en het is handig dat er een bigbazar in de buurt is erg leuk om een keertje een avond naar toe te gaan. in kwaliteit en prijs verhouding hebben wij een leuke vakantie gehad, er was genoeg te doen overdag en 'savonds. Het prive strand is goed te doen, maar je hebt niet net als de buren een stijger en wateractiviteiten zoals een banaan.. maar dit zit naast het hotel dus het was nog geen 100 meter lopen en je was er als je deze activiteiten wou doen. Het personeel is heel erg vriendelijk, ze komen vragen wanneer je wat wilt drinken en of alles na wens is. het eten is vaak het zelfde , maar wel heel erg lekker. Er wordt ook voor je neus gekookt dat is fijn dan kun je zelf zien hoe ze het doen en dat is vaak elke dag verschillend. Kamer was netjes, klein maar zoals ik al eerder zei, ik prijs en kwaliteitverhouding was het helemaal geweldig!

Gereisd met partner in juni 2012

• 6heer de Boef28-08-2012

Nooit meer!

Niks te doen in omgeving, vies hotel. Vieze handdoeken worden opnieuw opgehangen, we hadden gebeld naar receptie en kwam iemand opnieuw met vieze handdoeken aan de deur. Hotelwinkel had koekjes met torretjes erin. Hotels in omgeving hadden leuke watersport activiteiten, wij hadden helemaal niks op het prive strand. kort samengevat. NOOIT MEER!!

• 6heer de Boef28-08-2012

Nooit meer!

Niks te doen in omgeving! Zeker geen 4 waard hooguit 2 a 3!

• 7Tant Jonathan23-08-2012

Geen vakantie voor met de kinderen.

kamers zijn hee klein, animatoren waren vriendelijk maar spraken alleen maar engels en duits. animatie zelf was zwak elke dag dezelfde spelletjes materiaal was oud en versleten. s'avonds was er niets te doen en naar buiten kon je ook niet want er was er niets te doen in een straal van 35 km. eten was wel goed vooral s'middags en s'avonds maar ontbijt was altijd het zefde. de balkon van de kamers waren zeer klein, je kon er geen stoel op zetten. de zwembaden waren kompleet verkeerd ingedeeld de glijbanen hadden maar een diepte van 1m20 het groot zwembad start maar vanaf 1m60 tot 1m63 wat nadelig was voor kinderen want die konden er niet staan.voor de rest een heel mooi domein en wel verzorgd.

• 8mevrouw Te Pas30-07-2012

Leuk hotel, goed eten met ligging aan het strand

bij aankomst, na inchecken, kregen we plotseling te horen dat we naar een ander hotel moesten. We werden ondergebracht in hotel nabij met alleen maar russen. Club Aqua Plaza wilde niet meewerken om toch in dat hotel te verblijven. We mochten wel gebruik maken van de facaliteiten en konden daar eten. Dat hebben we zeker gedaan ivm slechte eten in alternatief.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8L. Sampon30-05-2012

Heerlijke vakantie gehad

Transfer vanaf vliegveld zo'n 1.45uur. Inchecken ging even wat moeizaam maar konden ondanks aankomst om 23.00uur toch nog eten. Kamers zijn klein en gedateerd maar airco werkte goed. (is toch het belangrijkste). Bedden werden iedere dag leuk opgemaakt. Kamer keek uit op binnenplaats maar geen geluidshinder. Wel jammer dat we geen balkon hadden. Het eten was heel goed verzorgd en lekker. Een keer per week Turkish night en een dansavond. Wel erg Duits georiënteerd. Personeel super vriendelijk. Ze werken erg hard en lang en blijven ondanks dat erg vriendelijk en behulpzaam. (Ze verdienen zeker een fooi). Wanneer het wat drukker wordt in het hotel en mooi weer is dan moet je er wel op tijd bij zijn voor een plekje aan het strand. Worden al vroeg stoelen "geclaimd met handdoek"erop. Resort verder mooi onderhouden en gezellig met allerlei verschillende mogelijkheden om te gaan zitten. Zeer leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Wil Groenen07-05-2012

Vriendelijk, gezellig en schoon.

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Club Aqua Plaza. Het personeel doet erg zijn best om het je naar de zin te maken. Ze zijn vriendelijk en staan steeds voor je klaar. De kamers zijn wat gedateerd, maar alles is schoon en dagelijks wordt er gepoetst. Er is sowieso veel aandacht is voor een nette omgeving. Het eten is voldoende gevarieerd, soms wordt het vers bereid. Aan de poolbar kun je de hele middag terecht voor een (warm) hapje, dat in 5-10 minuten voor je klaargemaakt wordt. Het was hier prima vertoeven. Alles bij een zijn wij heel tevreden; de kleinschaligheid heeft hier zijn charme. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in april 2012

Hotel Club Aqua Plaza info