Hotel Barbaross Pashas Beach

Hotel Barbaross Pashas Beach
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barbaross Pashas Beach voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Barbaross Pashas Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Teleurstellende vakantie

grettel
23-9-2017

Na hard werken en een lange reis bij het hotel aangekomen. Het ontbrak aan vriendelijk personeel.. Het eten was koud verbazend dat de stekkers niet in de soep zaten.. volgende dag aangekomen bij het zandstrand wat beloofd was moesten we eerst terug voor waterschoenen omdat het water vol keien lag.. Het zwembad was niet veilig en we moesten elke keer zelf vragen om wc papier op slaapkamer. De veren van het matras maakten je snachts met regelmaat wakker. Wat wel goed was het weer 😁 Omgeving van hotel zag er mooi uit..

V asselt
23-9-2017

Hotel kamer was vies de bedden waren slecht, personeel was chagrijnig, het eten was geen 1 keer warm, de strandbedden waren altijd bezet ook al zag je die mensen de hele dag niet, een waardeloos hotel als je iemand aanspreekt over het koude eten doen ze net of ze je niet begrijpen!! We hoorden dat het hotel gerenoveerd gaat worden.

Dhr V
18-9-2017

De accomodatie is super mooi en voor de rest is het een boleten een bende en erg vies mn. de toiletten op het hele terrein. het personeel had er echt geen zin in vond hun mobiel belangrijker als de gasten. de kamer werd gewoon niet schoongemaakt en er was 2 x geen warm water in de avond. het personeel praat geen Engels dus er was geen communicatie mogelijk. het eten was koud. En als er iets op was werd het bijgevuld met koude kipnuggets die smiddags ook op het buffet lagen. Trouwens er was alleen goedkope wijn die naar azijn rook en niet te drinken was. Ook niet een rum of iets alleen maar Voka voor de vele vervelende russen polen en Turkse mensen. De soep was ook koud de stekker lag er gewoon naast. Het kinderbuffet was gewoon erg smerig dus in 1 woord smerig

Rick
12-9-2017

Vorig jaar voor het eerst naar Turkije geweest. Super hotel gehad dus dit jaar weer naar Turkije.

Dat hadden we beter niet kunnen doen. Als je voor het eerst naar Turkije komt en je komt in dit hotel terecht, dan kom je nooit meer na Turkije.

Bij aankomst kregen we al een slecht gevoel. 's Nachts gevlogen, 's morgens 9uur aangekomen. Kregen pas om 14u een kamer!? Wanneer je om 11 uur 's avonds thuis vertrekt dan wil je bij aankomst wel even een paar uurtjes rusten.

Eenmaal op de kamer aangekomen was dit een vervallen oudbollig kamertje met zwarte schimmels tussen de voegen van de badtegels. De wc heeft aangekoekte resten van vorige hotelgasten en het water blijft doorlopen. Het bed, keihard.

Het eten. Tja, wat kan ik daarover zeggen. Het restaurant gaat precies op de aangegeven tijd open. Ondanks dat we als een van de eerste opscheppen is het eten gewoon koud. Niet warm, niet lauw maar gewoon echt koud.

Ik heb nog veel meer te zeggen maar mijn tekens zijn op.

Spreken geen nl/eng

Fijne vakantie aan de zee

Edwin en Roelie
18-8-2017

Hier heb je echt het idee dat je in Turkije op vakantie bent. Vooral omdat er veelal Turkse gasten zijn en je overal om je heen de Turkse taal hoort en mensen in Turkse zwemkleren ziet (regenpakken en zwembandjes). Ook zijn er veel Russen en Duitsers. Wij vonden het allemaal nette gasten waar je geen last van had.

De zee vonden wij fantastisch. Je loopt er zo naar toe vanaf het zwembad door de tuin. Er is een zandstrand met bedjes maar daarna gaat het zand over in dikke kiezelstenen. Hier hadden wij geen last van want ook was er een prachtige pier aangelegd waar je vanaf kunt duiken of met de trap zo het water in en uit kunt gaan. Hier staan ook bedjes op en daar waait het heerlijk. Bij de beachbar kan je water, bier en frisdrank krijgen.

Veel lof voor het super hard werkende personeel. Aardige mensen waarvan enkele ook Engels spreken en alles voor je willen doen.

Heerlijk gegeten en iedere dag ruime keuze.

Kamers gedateerd maar prima. Het hotel is druk bezig met vernieuwing.

Mooie ligging direct aan het strand. Goede faciliteiten. Heeft alles in huis om een top-resort te worden.

Maar hotelkamers zijn te oud en hebben renovatie nodig. Ook is het niet schoon en hygiënisch. De centrale ruimtes zijn niet schoon en air-conditioned . Het eten is alleen turkse keuken en laat te wensen over; Er is genoeg keuze maar het is iedere dag zoeken naar wat lekkers. De eetzaal is niet airconditioned en de salades zijn nier gekoeld.

Jammer; met een klein beetje extra aandacht kan het allemaal een stuk beter.

Super hotel ga zeker weer

Allard Veendorp
26-8-2015

Mooi zwembad strandbedjes top eten en drinken meer dan voldoende en veel te doen voor de kids kamers iets gedateerd maar super schoon en airco

Matig, nooit meer

Sandra
22-8-2015

Voor ons nooit meer hierheen. Kamers zijn klein hokkerig en zeer gedateerd. Personeel opdringerig tegen onze puber kinderen. Zes uur opstaan om handdoek neer te leggen anders heb je geen plek bij het zwembad. Het strand is een aanfluiting. Een eind lopen van je bedje naar de zee. Het strandplateau is niets anders dan een paar plankjes met brede kieren en splinters.

Er is een klein hokje waar je drinken kan halen uit zo n automaat wat niet te drinken is. De snacks smiddags was elke dag een vieze hamburger uit de vriezer. Smerig.

Als je 5 sterren gewent bent dan vind je dit niks. Wij hebben geprobeerd om te boeken maar dat is niet gelukt door geen medewerking van touroperator. Weetje:Niemand spreekt Engels alleen Duits

Mooi hotel maar wel eenmalig!

Mo
8-8-2015

Wij zijn in juli naar dit hotel geweest. Mooi hotel maar wel een aantal minpunten waardoor wij hier niet weer heen gaan. Het eten was prima maar als je een glas sap wou bij het ontbijt dan moest je 2 euro betalen. De bedjes bij het zwembad waren elke dag al om 8:30 bezet met handoeken terwijl er de hele dag geen mensen op gingen liggen. BELACHELIJK vindt ik dat!! Animatieteam was TOP!! Elke avond een mooie show in het theater maar ook overdag hadden ze genoeg activiteiten voor jong en oud! Zwembad was ook prima en netjes. Aan de overkant van het hotel zitten mooie winkels maar wel erg opdringerige mensen. Kamer was ook prima en werdt netjes schoon gehouden. Wel een aantal keer gehad dat we zelf naar de receptie moesten om schone handoeken te halen voor het douchen!! En wij hadden ook erge last van een indringende sterke stinklucht wat volgens ons uit de aircoafvoer kwam van buiten. Als we savonds op het balkon zaten dan kon je er niet zitten van de stank! Erg jammer vonden we dat!!

Het resort was in één woord fantastisch. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen. Het resort doet aan als een heel klein dorpje, mooi aangelegde paden en zwembad. Ik reisde met drie kinderen van 6 t/m 12 jaar, ze hebben zich uitstekend vermaakt op het resort. De animatie was zeer goed (wel jammer dat ze niet Nederlands spraken), vooral de comedy-avonden zijn een aanrader! Er zijn veel Duitsers en Russen. Ondanks de horror-verhalen die je af en toe over Russen hoort, hebben ze zich hier uitstekend gedragen ;-)

Tip:

- Boek geen tripjes in het hotel! Aan de overkant van de straat (50m lopen) is het de helft

goedkoper.

- Piratenboot-tocht is een aanrader.

Paar kleine min-puntjes:

- Ijsjes zijn niet bij all-inclusive inbegrepen.

- Verkoper in de winkel op het resort is ronduit beschoft, geen vriendelijk woord met m

gesproken.

- De stapelbedden op een familie-kamer zijn te klein voor m'n kinderen.

- Buiten het resort is weinig in de omgeving.

- Verkopers zijn opdringerig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barbaross Pashas Beach in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barbaross Pashas Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barbaross Pashas Beach scoort een 6.65 uit 10 op basis van 52 reviews.