Sorteren

Reviews over Okurcalar

Geweldig

Janet
    8-11-2018

Dat ze schoentjes aandoen op het strand dit ivm kiezels

Super leuk , we gaan er graag terug

Theo
    4-11-2018

Het Hotel had inderdaad in 2017 flink gesnoeid op de service. Er waren in dat jaar in heel Turkije veel minder toeristen. Dat is nu echter verleden tijd. Dit jaar uitstekende service. Het eten was uitstekend en personeel super vriendelijk. Minibar dagelijks bijgevuld, frisdrank, bier, chocoreep en zoute stengels. Animatie goed en niet opdringerig. Er wordt ook pool service geboden, dus drankjes worden aan het ligbadje gebracht. Het hotel heeft 5 a la cards restaurants en kunnen zou vaak als je wil geboekt worden. Je moet daarvoor wel soms in de rij staan. Er rijden gratis hotelbussen naar Alanya, side en Manavgat. Mocht er iets zijn je meld dit en in het algemeen werd er snel een oplossing aangedragen. Ze nemen je als gast zeer serieus. Valt nog te vermelden dat er op loopafstand een grote bazaar ligt en een weekmarkt op de vrijdag.

Fantastisch vakantie

Hulsman
    28-10-2018

Goeie ligging met een hele goeie service

Geweldige vakantie gehad aanrader dit hotel

Peter Timmermans
    24-10-2018

Fantastisch hotel alles top. We hadden een mooie luxe kamer pas vernieuwd met zeezicht. Badkamer met grote instapdouche voorzien van grote regendouche netjes afgewerkt dit kom je niet vaak tegen. De kamer werd heel goed schoon gemaakt minibar werd steeds gevuld. Zodra je hier binnen bent wordt je in de watten gelegd. In de lobby hebben ze de lekkerste koffie met gezellige medewerkers. Of je nu naar het restaurant gaat de poolbar of een broodje pakt overal wordt je vriendelijk geholpen men doet hun uiterste best om de gasten te verwennen. In het restaurant kom je niets te kort wie hier klaagt moet zich schamen top gerechten niet alleen Turks maar elke dag heeft men een ander thema.

Zwembad meer dan genoeg bedjes groot bad ook aan het strand voldoende plaats jammer dat het een kiezel strand is voordeel nog nooit zo'n helder water gezien. Animatie heel de dag verzorgd door een leuke groep. Buiten het hotel niet veel te doen .

wij zijn twee maal geweest dus dat zegt genoeg

Knuvers
    21-10-2018

wij waren voor de tweede keer dit jaar in mukarnas spa resort en hebben net als in het voorjaar enorm genoten. Het hotel heeft een geweldige tuin en heel vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan ook de ala card restaurants zijn goed

Okurcalar scoort een 6,7 uit 10, op basis van 373 reviews