Okurcalar

Dagen regen101075311014610

Reviews over Okurcalar

Suzanne
    21-2-2017

Het hotel was in een woord groots.
    De stad zelf is niet bijzonder. Wij zijn toen met nog een stel naar een bazaar geweest maar vonden het niet zoveel aan. Wel leuk om even een avond heen te gaan als er toch verder niet veel te doen is. Je kan eventueel met een busje er naar toe want het is best een stukje lopen.

Prima

Chantal Janssen
    3-8-2016

Okurcalar is een straat waarbij meerdere resort op een rij staan. De helft van de resorts staat momenteel leeg. Aan de rand van Okurcalar is een grote bazaar: Alara Grand Center. Je kunt hier met de Dolmus (openbare bus) gemakkelijk en goedkoop heen. Vanaf Meryan Hotel is het 5 minuten voor circa 1 euro. In de omgeving is verder niets te beleven, maar dit is geen probleem als je voor een rustige vakantie gaat naar een groter resort. Het strand bestaat helaas uit (enorme) kiezelstenen. Elk resort heeft een steiger zodat je vanaf daar het water in kan. Via het strand de zee ingaan is zonder zwemschoentjes niet aan te raden: pijnlijk aan de voeten.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

100% tevreden

Eric Stockman
    5-6-2016

Op ongeveer 1 km was een zeer grote overdekte markt (richting ALanya). J emoet wel de weg dwarsen, maar dat kan via ondergrondse tunnel die wel niet verlicht is ; beetje creepy. Daar zijn honderden shops gevestigd. Verder in Okurcalar niets te beleven denk ik. Maar je kan wel de dolmus voor het hotel nemen naar Alanya of Manavgat (2.5€ pp).

Lekker rustig

Appie Pfister
    27-9-2015

Geen drukte, een bazar op loopafstand , verder dichtbij Alara en Avsalar. te bereiken met de bus voor 1 en 1.50 Euro voor Avsalar. Prettig winkelen en terrasje pakken. Goed eten op terras. Voor de drukte met de Dolmus naar Alanya.

Rustig dorp, weinig te beleven

Familie van Leeuwen
    5-5-2015

Okurcalar heeft naast een grote bazar met 400 winkels een grote markt op vrijdag verder niets. Voor het plaatsje moet je er ook niet naar toe gaan. Via ons hotel kun je gratis iedere dag naar Alanya. Prima te doen, 30 km afstand.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015
Okurcalar scoort een 5,6 uit 10, op basis van 376 reviews