Appartement

15 reviews over Appartement Liparis 3 in het Nederlands

ruim en luxeus

john
8-12-2010

mooi onderhouen, grote appartementen, chique zwembaden en lekkere zon

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

lager niveau

Koen Degrijse
11-2-2010

Vergelijk het niet met Spanje of Frankrijk. 't Is hoofdzakelijk voor de goedkoop dat naar hier wordt gereisd en dat hier wordt gekocht, maar dan ook duidelijk zichtbaar. Alles is zowat van 2de of 3de rangskwaliteit, let niet op details of je ziet effenaf afwerkingsfouten en ik ben dan nog geen 'stielman'. Bijna alle horeca is kramiek uitgerust met bvb 16 soorten glazen en serviezen, de obers zijn 'uitgedost' in versleten kledij met grauwe hemden en voddenstrikken. Alles doet me een beetje denken aan die films van Borat...

Gereisd Met partner in augustus 2009

Heerlijk genieten in een gastvrije omgeving

Henk Lagerwaard
28-9-2009

Het door ons gehuurde appartement in Liparis 3 eind augustus - begin september 2009 zag er tip-top uit. Schoon bij aankomst, heerlijk ruim dus privacy voor onze tieners, uitizcht op zwembaden en zee en voldoende inrichting om heerlijk te kunnen koken. Prima werkende apparatuur (magnetron, over, inductiekookplaat en niet te vergeten: zeer ruime koelkast met flink vriesvak). Twee winkels in de nabijheid, 3 restaurants, kapper, autoverhuur en vriendelijke en toch strenge security. Heerlijke zwembaden met prima toezicht, zee op loopafstand om te vissen en te zwemmen. Ook verhuur van jetski's (wel prijzig). Kennis gemaakt met zeer gastvrije en vriendelijke Turken. Niet alleen mensen die serviceverlenend zijn vanuit hun beroep of functie. Wel goed opletten wat u eet: eten kopen dat vers bereid wordt op straat is niet altijd zo goed voor de maag! Maak gebruik van de nederlands sprekende mensen om u heen, ze weten goed wat wel en wat niet te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

zeer geslaagd complex liparis 5

Yves
27-8-2009

Zijn in augustus 2009 op Liparis 5 geweest, iets naast liparis 3. Dit park is volledig nieuw, en dat zie je: zeer proper maar ook nog details af te werken. Zwembadencomplex super, strand proper, gehele faciliteiten zeer proper. Leuke opblaasspelen s'avonds voor de kleinsten. Prima restaurantjes in complex, en op wandelafstand. met auto zijn er zoveel meer goede restaurants. Veel bezienswaardigheden kortbij (0.5-2 u auto), Forum shopping en oud-mersin shopping allebei super. Zeer ruime, grote comfortabele appartementen. Wel gedoe met electr.meter. Regel huurprijs electr. inclusief. cortom: goed en prijs/kwalitait super. min: tussenvlucht via Istambul, weinig toeristisch (kan ook + zijn), weinig talen, zwembad verplicht om 12 uur verlaten tot 13u. zou beter van 13 tot 14 uur zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

toppie

COCO
30-1-2009

ben 4 weken in Liparis 3 geweest en daarna 2 weken op Liparis park verbleven. heb er een geweldige tijd gehad, veel mensen leren kennen en er was altijd wel wat te doen, ook al was ik er in de winter, mijn appartement had geen boiler dat was wel vreselijk want als de zon niet schijnt had ik dus ook geen warm water, de verwarming te weinig om het appartement in de wintermaanden te verwarmen, dus dat was wel afzien. maar desalniettemin, bij Anita (uitbaatster van het winkeltje/restaurant) was de kachel aan en kon ik een lekker biertje drinken. Bij Anita altijd veel plezier gehad, ga in april weer terug.

Gereisd Alleenreizend in december 2008

prachtig verblijf

Eric Van Genechten
28-1-2009

het was er prachtig en de temperatuur was ideaal gedurende de maand september. Hebben ons goed geamuseerd. Spijtig dat de handelaars in het park, daarmee bedoel ik die nederlandse met haar eethuis en winkeltje, een afzetster en bedriegster is. Aan den lijve ondervonden. Maar voor de rest was het er een prettig vertroeven.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 28 2009 17:45:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

prijzen

Frans Van Hoeymissen
5-9-2008

Ook 2 weken in Liparis 3 geweest en ervan genoten. Om goedkoper in te kopen zijn er genoeg alternatieven in de buurt. De oneerlijkheid van Sami is wel een probleem en zelf ervaren.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi, maar...

jerry
15-7-2008

prachtig resort, zwembaden, mooie appartementen. Zonder vervoer is er echter NIETS te doen op wandelafstand. Excursies worden nu en dan georganiseerd, echter aan WOEKERprijzen (lees : het driedubbele van wat een Turk betaalt). Zo kost een daguitstapje voor een dorpenbezoek met het gezin al €160, want iedereen moet een graantje meepikken.

Te mijden : woeker-prijs supermarktje van Nederlandse uitbaatster; en de o-zo joviale restauranthouder Sami die je langs alle kanten probeert de bedotten met woekerprijzen voor extraatjes (zo rekent hij forfaitair het verbruik van een huurwagen Fiat Punto op ....10 liter diesel/100km!!!). Alle turken in de omgeving ruiken geld, en rekenen inmiddels meer-dan-Europese prijzen aan...

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ideaal om met kleine kinderen daar heen te gaan kinderen

bianchi
26-2-2008

ideaal om met kleine kinderen daar heen te gaan kinderen willen niets liever als zwemmen daar en dat kan hier het appartemeent is zo ruim er mag van mijn alleen meer winkels in de beurt komen of een leuke grote markt net iets meer als wat er nu te doen is

Gereisd Familie in februari 2008

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Liparis 3 in Mersin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Liparis 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.